گالری هنری Simões de Assis / Arquea Arquitetos


گا،ی هنری Simões de Assis / Arquea Arquitetos

گا،ی هنری Simões de Assis / Arquea Arquitetos - عکاسی خارجی، نما
© ادواردو ماکاریوس

گا،ی هنری Simões de Assis / Arquea Arquitetos - عکاسی خارجی، نماSimões de Assis Art Gallery / Arquea Arquitetos - عکاسی داخلیSimões de Assis Art Gallery / Arquea Arquitetos - عکاسی داخلیSimões de Assis Art Gallery / Arquea Arquitetos - عکاسی داخلی، ویندوزSimões de Assis Art Gallery / Arquea Arquitetos - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

گا،ی هنری Simões de Assis / Arquea Arquitetos - عکاسی بیرونی، پله‌ها، نما
© ادواردو ماکاریوس

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ما از دریافت دعوت نامه ای از طرف محترم Galeria Simões de Assis برای انجام پروژه ای برای فضای جدید در کوریتیبا با استفاده از یک ملک موجود هیجان زده شدیم. از نقطه نظر پایداری، نوسازی منطقی ترین مسیر در مورد استفاده از منابع و تمرکز بر راه حل ها است. ما معتقدیم که تجسم مجدد فضاها همچنان یک تمرین مهم فزاینده برای شهرها خواهد بود.

Simões de Assis Art Gallery / Arquea Arquitetos - عکاسی داخلی، ویندوز
© ادواردو ماکاریوس
گا،ی هنری Simões de Assis / Arquea Arquitetos - تصویر 20 از 22
پلان – طبقه همکف

طبقه همکف دارای ارتفاع سقف بلند و متنوع است. سطح نیم طبقه در ورودی به بیش از 7 متر می رسد و برای ،مت داخلی باقی مانده 4 متر اندازه دارد. این ابعاد امکان نمایش آثار هنری و اینستالیشن های بزرگ را فراهم می کند و امکانات نمایشگاهی گا،ی را افزایش می دهد.

گا،ی هنری Simões de Assis / Arquea Arquitetos - عکاسی داخلی، میز
© ادواردو ماکاریوس

پلان طبقه ساده و متقارن دارای دو اتاق بزرگ با سازگاری زیاد با فضاهای نمایشگاهی است. پیشخوان کافه مرکزی و محوطه سالن به م،ای ایجاد فضای مکالمه ای برای جذب، جذب و ارتباط است. سطح بالایی بین اتاق های اداری و یک سالن نمایشگاه بزرگ در مجاورت نیم طبقه ت،یم شده است و ارتباطات بالقوه بین نمایشگاه ها را فراهم می کند.

Simões de Assis Art Gallery / Arquea Arquitetos - عکاسی داخلی
© ادواردو ماکاریوس
گا،ی هنری Simões de Assis / Arquea Arquitetos - تصویر 21 از 22
پلان – طبقه بالا
Simões de Assis Art Gallery / Arquea Arquitetos - عکاسی داخلی، ویندوز
© ادواردو ماکاریوس

این ملک قبلاً یک نمای شیشه ای داشت که ما اساساً آن را حفظ کردیم تا گا،ی را از خیابان به خوبی نمایان کنیم و آثار نمایش داده شده داخلی و بافت بیرونی، جاده و مردم را به هم متصل کنیم. بنابراین، ما دو مداخله نما را پیشنهاد کردیم: تعویض درب برای تسهیل لجستیک برای نصب و قرار دادن یک پوسته ف،ی سوراخ شده در جلوی شیشه ایجاد شده از صفحات ف،ی. این پوسته جدید بدون به خطر انداختن شفافیت نما، آثار هنری را در برابر نور خورشید محافظت می کند.

Simões de Assis Art Gallery / Arquea Arquitetos - عکاسی داخلی
© ادواردو ماکاریوس

عقب نشینی جلو دارای شیب تند (فضای بین پیاده رو و ساختمان) است. ما به دنبال طراحی محوطه‌سازی بودیم که وحدت و تداوم را به منطقه القا کند، در ابتدا توسط نقاط دسترسی تکه تکه شده بود. بنابراین، ما یک پلکان ساختیم که بر شیب غلبه می کند و در امتداد کل نما امتداد می یابد، به تخت باغ تبدیل می شود و یک سکو یا پایه برای شی ساخته شده پیشنهاد می کند. هدف ما ایجاد پروژه‌ای بود که ارزش‌گذاری گنجینه هنری و نزدیک‌تر ، آن به عموم افرادی که از کنار گا،ی می‌گذرند را متعادل می‌کند و لحظه‌ای دگرگون‌کننده، حتی اگر مختصر، از تماس با هنر ارائه می‌کند.

گا،ی هنری Simões de Assis / Arquea Arquitetos - عکاسی خارجی، پنجره، پله، نما
© ادواردو ماکاریوس




منبع: https://www.archdaily.com/1001089/simoes-de-،is-art-gallery-arquea-arquitetos