انبار سوخته / معماران MaMo


انبار سوخته / معماران MaMo

Charred Barn / MaMo Architects - عکاسی بیرونی، ویندوز
©جفری توتارو

Charred Barn / MaMo Architects - عکاسی بیرونی، ویندوزCharred Barn / MaMo Architects - عکاسی بیرونی، ویندوزCharred Barn / MaMo Architects - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها، تیرآهن، نردهانبار سوخته / معماران MaMo - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، میز، تیرانبار سوخته / معماران MaMo - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Charred Barn / MaMo Architects - عکاسی بیرونی، ویندوز
©جفری توتارو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. الهام‌بخش انبار CHARRED در میان شکل‌های آشنای انبار که مناظر محلی را در تپه‌های چرخان غرب ،تر، پنسیلو،ا می‌پوشاند، پیدا شد. ساختارها عملکردی، از نظر زمینه من،، و به وظیفه در مفهوم خود صادق هستند. با استفاده از پوسته بیرونی ICF و سیستم کفپوش LiteDeck، این اشکال سنتی شروع به قدم گذاشتن در منظره مدرن ،د. با استفاده از تهویه غیرفعال، جرم حرارتی بتن، جهت گیری متفکرانه ساختمان، پانل های PV، و پوشش های داخلی و خارجی پایدار، فرم های آشنا شروع به ویژگی های ناآشنا ،د. روکش بیرونی با جفت ، ف، موجدار با بتن، فولاد، چوب زغال‌شده و الوارهای احیا شده، گفت‌وگو بین آشنا و غیرمنتظره را بیشتر کرد.

Charred Barn / MaMo Architects - عکاسی بیرونی، ویندوز
©جفری توتارو
Charred Barn / MaMo Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
©جفری توتارو
Charred Barn / MaMo Architects - تصویر 20 از 23
پلان طبقه اول

تأثیر روش های ساخت و ساز بر فضاهای داخلی فرصتی را برای برجسته ، نه تنها چشم انداز اطراف بلکه وزن و بافت ساخت و ساز فراهم می کند. پوسته بیرونی ICF (قالب بتن عایق) و کف بتنی یک پوسته به هم پیوسته ایجاد ،د که نما را آزاد می‌کرد تا هل داده شود، کشیده شود و کنده شود، دقیقاً شبیه کودکی که با یک کارتن شیر بازی می‌کند – قطعات را جدا کرده و دوباره به هم وصل می‌کند. لحظه های خاص ایجاد شده در فرورفتگی ها و کنسول ها تنها با روش ساخت امکان پذیر می شود. کف های بتنی ا،پوز که با کنار هم قرار گرفتن بافت های چوبی چنگک زده و اصلاح شده نرم شده اند، فضاهای گرم اما بادوام را در سرتاسر فضای داخلی ایجاد می کنند.

انبار سوخته / معماران MaMo - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها، تیرها، نرده ها
©جفری توتارو
انبار سوخته / معماران MaMo - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، کانتر، تیر
©جفری توتارو

یک چالش مورد انتظار در تلاش برای یافتن یک پیمانکار محلی بود که بتواند این خانه ویژه را بسازد. تحقیقات ما به یک پیمانکار جوان منجر شد که تجارتش بر ریختن گاراژهای پارکینگ متمرکز بود. دانش کاری او به اطلاع رس، بهتر طراحی ساختمان کمک کرد. اساسا ایجاد یک پارکینگ بتنی به شکل انبار.

انبار سوخته / معماران MaMo - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، میز، تیر
©جفری توتارو
Charred Barn / MaMo Architects - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها، تیرآهن، نرده
©جفری توتارو

اه، طراحی و ارزش‌های اصلی MaMo ریشه در ساخت و ساز ساختمان‌هایی با تمرکز پایدارتر با استفاده از شیوه‌های فعلی علم ساختمان دارد و در عین حال شامل انواع تجاری، صنعتی و مس، برای ایجاد فضاهای گرم، مدرن و بادوام است. MaMo با صنعتگران محلی همکاری می کند تا فضاهایی ایجاد کند که تنش بین GRIT سیستم های ساختم، و ارزش ناچیز مواد طبیعی تصفیه شده و دست ساز را تشویق کند. MaMo در تلاش است تا یک راه حل طراحی جایگزین برای شیوه های ساختم، قدیمی ارائه کند تا خانه های استعماری در مرکز تالار همه جا را ایجاد کند که چشم انداز محلی را ت،یر می کند.

انبار سوخته / معماران MaMo - عکاسی بیرونی، جنگل
©جفری توتارو




منبع: https://www.archdaily.com/996255/charred-barn-mamo-architects