تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH


تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH

تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Time Raw

تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی بیرونی، ویندوزتئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی بیرونی، منظره شهریتئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی بیرونی، پنجره، نماتئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی داخلیتئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - تصاویر بیشتر+ 28


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    1972 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • معمار اصلی:

    یوان ژو

تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی بیرونی، منظره شهری
© Time Raw

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این پروژه در Xuyi، استان جیانگ سو، با رودخانه Huaihe در شمال غربی و کوه اول در ج، شرقی، در مجاورت منطقه تاریخی کوه اول واقع شده است. ساختمان موجود در سایت یک حیاط سه طرفه است که در حال حاضر خالی است و یک برج آب متروکه در حیاط خلوت آن وجود دارد. نوشیدن چای و تماشای اپرای Huangmei در منطقه بسیار محبوب است. فضای باز تئاتر کوچک به سبک چایخانه مطابق با سادگی و سبکی اپرای هوانگمی است. از نظر فضا و موقعیت عملکرد، به تفسیر سنتی تئاتر محدود نمی شود، بلکه ساخت یک تئاتر کوچک بر اساس ویژگی محلی اپرای هوانگمی، ،یب با طعم محلی چای یوشان و معرفی نمایشگاه فرهنگی سنتی و فضای سالن میراث فرهنگی ناملموس برای تشکیل موزه فرهنگی مشخصه “Huangmei Opera+”.

تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Time Raw

فضاهای بزرگ را کوچکتر کنید و طبیعت و کوه ها را منع، کند. بر اساس ارضای کامل عملکرد سالن کوچک، طراحی باعث می شود که ساختمان با چشم انداز و بافت بلوک گفتگو داشته باشد. حس مقیاس فضای بزرگ تئاتر کوچک را از بین ببرید و مناظر کوه نورد را با سقف مواج تاشو ادغام کنید.

تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - تصویر 26 از 33
نمودار تولید
تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Time Raw
تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی بیرونی، جنگل
© Time Raw

گفتگوی جدید و قدیم، همزیستی پلورالیسم فضایی. با استفاده از حیاط اصلی به ،وان سالن تئاتر کوچک، ساختمان حفظ شده را به طور متوسط ​​بازسازی و گسترش دهید تا ساختمان قدیمی را با ساختمان جدید متصل کنید. الگوی “فضا” ساختمان اصلی را حفظ کنید، یک سوراخ در وسط دیوار باز کنید تا فضای بسته اصلی را به هم متصل کنید و یک توالی فضای مش، را تشکیل دهید.

تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - تصویر 24 از 33
تجزیه و تحلیل عملکرد
تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی داخلی
© Time Raw

الگوی فضایی ورودی ساختمان اصلی به ،وان ورودی سالن اجرا حفظ شده است که حاکی از تداوم ویژگی فضا در بازسازی است. از سازه فولادی برای سرپا نگه داشتن سقف در دو طرف سالن تماشاگران استفاده می شود و بخشی از ،مت برجسته تبدیل به نورگیر می شود. نور جانبی را می توان به ،وان یک سالن چند منظوره استفاده کرد. بافت چوب و آجر به ،اصر فضای داخلی تجربه ادراکی خاصی می بخشد.

تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - تصویر 25 از 33
رابطه قدیم و جدید
تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© Time Raw
تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی داخلی، پرتو
© Time Raw

ساخت و ساز کم کربن، بازیافت مواد. با پیروی از مفهوم ساخت و ساز کم کربن، طراحی تا حد امکان مصالح ساختمان اصلی را حفظ می کند. ،پا سقف، تخته نگهب، و آجر قدیمی که به طور موقت در حین ساخت و ساز برداشته شده اند را بازیافت کنید. مصالح اولیه ال،ای منحصر به فردی را در استفاده از ساختمان ها تشکیل داده اند.

تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی داخلی
© Time Raw
تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی داخلی، پرتو
© Time Raw

دیوار تج،ات ساختار U شکل، کامپوزیت فناوری فشرده تحت ت،یم فضای داخل و خارج. دیوار U شکل برای ت،یم فضاهای تجاری و تئاتر و حمایت از سقف به ،وان بخشی از سازه طراحی شده است. در همان زمان، تج،ات HVAC، لوله های آب و لوله های برق در حفره دیوار تج،ات ادغام می شوند. در حین ت،یم و شفاف سازی ویژگی های فضایی، تج،ات در حفره متمرکز می شوند تا به هر دو طرف فضا خدمت کنند و مفهوم طراحی ادغام فضا- سازه- تج،ات را تقویت می کنند.

تئاتر کوچک Jianghuai / SEU-ARCH - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Time Raw




منبع: https://www.archdaily.com/999561/jianghuai-little-theater-seu-arch