چیرپ کافه و فضای چت / FLAT12x


چیرپ کافه و فضای چت / FLAT12x

Chirp Café & Chat Space / FLAT12x - عکاسی بیرونی، نما، صندلی، باغ، پاسیو
© اتاق

کافه چیرپ و فضای چت / FLAT12x - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میزChirp Café & Chat Space / FLAT12x - عکاسی بیرونی، نما، صندلی، باغ، پاسیوکافه چیرپ و فضای چت / FLAT12x - عکاسی بیرونی، نما، باغ، حیاطچیرپ کافه و فضای چت / FLAT12x - عکاسی بیرونیChirp Café & Chat Space / FLAT12x - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    300 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: APK Brick، SCG


  • معماران اصلی:

    جولسامانو بونگساتیرن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Chirp Café & Chat Space کافه و رستوران جدیدی است که در 2 واقع شده استnd قدیمی ترین شهر تایلند شهر یونسکو، آیوتایا. این خانه قدیمی که به پروژه کافه تبدیل شده است، میانجی بین استفاده معاصر ساختمان و بافت بزرگتر آن را به تصویر می کشد.

کافه چیرپ و فضای چت / FLAT12x - عکاسی بیرونی، نما، باغ، حیاط
© اتاق
Chirp Café & Chat Space / FLAT12x - تصویر 21 از 22
کافه چیرپ و فضای چت / FLAT12x - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز
© اتاق

این پروژه در یک منطقه مس، قدیمی، با تنها 500 متری نزدیک به Wat Mahathat، مهم ترین معبد سلطنتی پادشاهی آیوتایا واقع شده است. از نظر معماری، طراحی این پروژه نه تنها برای برآوردن نیاز تجاری مالک، بلکه رعایت و احترام به سنت و تاریخ معماری آیوتایا است. این پروژه ایده هایی از گذشته را به تصویر می کشد که از زمان برنامه ریزی، از طریق ،اصر معماری و طراحی قابل مشاهده است. ازاره آجری بیشتر برای جلوگیری از سیل و محافظت از ساختمان از محیط اطراف استفاده می شد، برای بازتاب اهمیت شالوده ساختمان از شهر باست،، معرفی بازدیدکنندگان ورودی و همچنین جداسازی ساختمان اصلی از تراس مسقف استفاده می شد. منع، کننده خانه تراس دار سنتی تایلندی.

Chirp Café & Chat Space / FLAT12x - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، پرتو
© اتاق
Chirp Café & Chat Space / FLAT12x - تصویر 17 از 22
Chirp Café & Chat Space / FLAT12x - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پرتو
© اتاق

پالت رنگ متضاد قوی از زمان های قدیم تا کنون به طور گسترده مورد استفاده قرار می گرفت، Chirp Café & Chat Space استفاده پر جنب و جوش رنگ ها را در پالت ملایم تر تفسیر می کند. سقف تراس رنگی با طرح بافت تایلندی در رنگ های ،یبی مربوط به باغ در فضای باز است. سقف شینگل در دهه‌های گذشته بیشتر و به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گرفت، از سقف‌های شینگل دوتایی برای پوشش ساختمان اصلی استفاده می‌شد که در آیوتایا به نسبت بزرگی برای جمع‌آوری مردم ساخته شده است. ظاهر اصلی ساختمان بازسازی «خانه پرنده» قدیمی تایلندی است زیرا مالک می‌خواهد این پروژه بخشی از فعالیت‌های دوران قدیمی آیوتایا باشد. بازی پرندگان زم، رایج بود که به مردم اجازه می داد چت کنند.

Chirp Café & Chat Space / FLAT12x - تصویر 22 از 22
چیرپ کافه و فضای چت / FLAT12x - عکاسی بیرونی
© اتاق




منبع: https://www.archdaily.com/999641/chirp-cafe-and-chat-،e-flat12x