خانه بازسازی شده روی رودخانه در 20 آوریل به عنوان موزه افتتاح می شود


خانه بازسازی شده روی رودخانه در 20 آوریل به ،وان موزه افتتاح می شود

خانه بازسازی شده روی رودخانه در 20 آوریل به ،وان موزه افتتاح می شود - تصویر 1 از 23
© فابیان دژتیار

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مار دل پلاتا اشاره ای اجباری به جنبش مدرن آرژانتین است. در عین حال، این مکان برای بسیاری از آثار ک،یک معماری است که سال ها قرب، غفلت شده اند.

ماگالی مارازو، مدیر اداره کار و برنامه ریزی شهری شهرداری و عضو کمیسیون آثار ملی، با تکمیل پروژه مرمت یک اثر نمونه معماری قرن بیستم: خانه روی رودخانه، مسئولیت این وضعیت را بر عهده گرفته است.

خانه ای که توسط معمار آرژانتینی آمانسیو ویلیامز بر اساس سفارش پدرش، موسیقیدان آلبرتو ویلیامز طراحی شده است، شواهدی ساخته شده از توانایی برقراری ارتباط بین عقل،ت مدرن با طبیعت و توپوگرافی آن است. این خانه که بین سال‌های 1943 و 1946 به همراه معمار دلفینا گالویز د ویلیامز طراحی و ساخته شد، در دو بلوک از یک منطقه طبیعی قرار گرفته است که مشخصه آن رودخانه ، چاکراس است.


مقاله مرتبط

خانه روی رودخانه: بازسازی پس از چندین دهه حمله


مارازو در حالی که جزئیات بازسازی را نشان می‌دهد، می‌گوید: «این خانه به خودی خود یک موزه خواهد بود. پلان ها و ع، های تاریخی بر روی دیوار، در سراسر مک، که او در آن کار می کند.

مراسم افتتاحیه در روز پنجشنبه 20 آوریل از ساعت 16:30 برگزار می شود. مراسم افتتاحیه در روز پنجشنبه 20 آوریل از ساعت 16:30 از Silver, William Monte، برگزار می شود.

ماگالی مارازو که به ،وان مدیر موزه خدمت خواهد کرد، توضیح می دهد: «با عملکرد به ،وان یک موزه، می توان از طریق یک سیستم بازدید از یک تور با راهنما استفاده کرد – برای یادگیری کل تاریخ کار و تاریخچه بازسازی.




منبع: https://www.archdaily.com/999627/a-restored-،use-on-the-river-will-open-as-a-museum-on-april-20