خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج


خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج

خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونی
© فدریکو کایرولی

خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونیخانه لوس و پابلو / Mínimo Común Arquitectura - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلیخانه لوس و پابلو / Mínimo Común Arquitectura - عکاسی داخلی، نما، ستونخانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونیخانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - تصاویر بیشتر+ 28


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونی
© فدریکو کایرولی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. 23 ژانویه 2020 بود. یک صبح گرم مانند بسیاری از تابستان‌ها در پایتخت پاراگوئه، آسونسیون. دمای هوا فقط در ساعت 8:30 صبح حدود 29 درجه سانتیگراد بود. صدای مشخصه تلفن همراه در داخل دفتر استودیو کوچک واقع در محله ریکاردو بروگادو که بیشتر به محله چاکاریتا معروف است ظاهر می شود. در سومین تکرار سول،تو می گوید:
-سلام تاپیتی چیکار میکنی؟
-البته تاپیتی یادم میاد همین الان.
-باشه، جمعه تاپیتی میبینمت، درود به لوس.
قبل از هر سوال، یک پاسخ. پابلیتو می خواهد دور هم جمع شویم تا درباره خانه اش که دیروز بعد از فوتبال در موردش صحبت کردیم صحبت کنیم. داستان چند دوست مصمم که خانه ای در آینده می سازند.

خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونی
© فدریکو کایرولی
خانه لوس و پابلو / حداقل معماری رایج - تصویر 33 از 33
خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونی
© فدریکو کایرولی

پابلو و لوس یک زوج تازه ازدواج کرده اند، او اروگوئه ای است و او پاراگوئه ای با اقوام در اروگوئه، هر دو طراح گرافیک که از راه دور برای شرکت هایی در خارج از کشور کار می کنند که ما را به محل زمین، در شهر لیمپیو، محله سوروبی می رساند. با حمل و نقل خصوصی، 45 دقیقه از آسون، فاصله دارد، به اندازه کافی برای انجام فعالیت های روزانه و اجتماعی نزدیک است، اما همچنین به اندازه کافی برای حفظ شرایط حومه شهر، با زمین های فراوان، پوشش گیاهی و آرامش فاصله دارد. این محله در حال تجربه رونق ساختم، بر اساس مقررات است که اجرای پروژه را منوط به تصویب شورای محله می کند.

خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونی
© فدریکو کایرولی

آ،ین بحث‌ها در Mininmo Común حول شرایط فعلی مسکن و تکنیک‌های ساخت‌وساز زیست‌محیطی است که در طیف معماری پاراگوئه محبوبیت پیدا می‌کنند. ما که در زمینه ساخت و ساز با آجر و جایگزین های خشتی تحصیل کرده ایم، با این مصالح و با پروژه ای که در حال حاضر روی آن کار می کردیم، در داخل کشور و در 350 کیلومتری پایتخت شکل گرفته ایم. شرایط این پروژه بسیار متفاوت بود، حالا منابع بیشتری در دسترس خواهیم داشت. ما می خواستیم با توجه به نتایج خوب همکاران و دوستان، یک تکنیک با شرایط عالی برای آب و هوای کشورمان، با زمین rammed آزمایش کنیم.

خانه لوس و پابلو / Mínimo Común Arquitectura - عکاسی داخلی، نما، پنجره
© فدریکو کایرولی

هنگام انجام اولین آزمایش‌ها، از آنجایی که قبلاً هرگز به این روش کار نکرده بودیم و از آنجایی که سازنده خودمان هستیم، متوجه شدیم که چارچوب‌های زم، در این فرآیند ساخت بسیار طول، است. برای اجرای پروژه به افراد بیشتری، چکش‌های پنوماتیکی، قالب‌های ویژه، لنگه‌های مقاوم‌تر و تعداد بی‌پای، چیزهای دیگر نیاز داشتیم. این منجر به یک روند ناامیدی از عدم امکان انجام کار به روش مورد نظر شد، زیرا هزینه ها بیش از استانداردهای ساخت و ساز بود و بودجه کاملاً محدود بود. علاوه بر ناراحتی، این تأمل باقی مانده است: آیا منطقی است که فکر کنیم معماری پایدار فقط برای افرادی است که قدرت ،ید کافی دارند، افرادی که قادر به پرداخت هزینه کار خود هستند و از این رو می توانند زندگی بهتری داشته باشند؟ ما حاضر نبودیم کیفیت زمین را رها کنیم، می‌خواستیم مانند بقیه برای لوس و پابلو بسازیم که ما را به آزمایش‌های جدید سوق می‌دهد.

خانه لوس و پابلو / Mínimo Común Arquitectura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پرتو
© فدریکو کایرولی

صنعتگران ما در ساخت قالب ها توانایی حرفه ای شگفت انگیزی دارند. آقای اوسبیو، تقریباً چهل ساله، تیم را رهبری می کند. پدر، برادران، دوستانش و هر،ی که بتواند با سرعت پیش برود، با او کار می کنند. tereré، با ماموریت تکمیل کار. آنها می رسند، وسایل و تخته ها تخلیه می شوند و سمفونی اره ها و چکش ها شروع می شود. ادامه می یابد تا سقفی زیبا آماده دریافت تن بتن داشته باشند که خودشان مواظب اختلاط و ریختن آن هستند.

خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی داخلی، اتاق خواب
© فدریکو کایرولی

مأموریت مشابه بود: به جای سقف، افق را می پوشاندیم و دیوارهای چوبی منشوری توخالی به ،وان قالب عمل می ،د. با توانایی اوزبیو و همکارانش، تنها چند ساعت طول می‌کشید تا کار صنعتگری تکمیل شود. تعدیل هر دیوار با برش های استاندارد چوب تجاری باعث صرفه جویی در وقت ما می شود. 2.40 x 2.40 متر اندازه گیری از کف تا سقف هر ماژول بود. ضخامت آن 15 یا 20 سانتی متر تعیین شد که به دلیل مصرف مواد، ایده آل بود.

خانه لوس و پابلو / حداقل معماری رایج - عکاسی داخلی، حمام، بتن
© فدریکو کایرولی
خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی داخلی
© فدریکو کایرولی

این پروژه، با پیچ و تاب هایی از زمان آغاز به کار، شامل یک حجم ساده، بدون خطرات ساختاری بود: یک بدنه L شکل که در میان پوشش گیاهی غوطه ور شده بود. هر روز بعدازظهر خورشید غربی در بسته ترین ،مت خانه می تابد و صبح ها اتاق بزرگ نشیمن، آشپزخانه و اتاق غذاخوری روشن می شود. اما مهمترین چیز این است که استراحت با اتاق خواب های خنک را تضمین کنید و با ایده آینده بزرگ ، خانواده، راحتی باید تضمین شود. دیوارهای خاکی از بخش‌های صمیمی محافظت می‌،د و باغی که توسط صاحبانش کشت می‌شد و با ستون‌های ف،ی ظریف حمایت می‌شد، آگوس کوچک را تغذیه می‌کرد.

خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی داخلی، ستون
© فدریکو کایرولی
خانه لوس و پابلو / Mínimo Común Arquitectura - عکاسی داخلی، ویندوز
© فدریکو کایرولی

پس از اشتباهات زیاد، شروع به یادگیری تکنیک جدید کردیم: آزمایش‌های کوچکی انجام دادیم تا زم، که توانستیم خاکی را که استفاده می‌کردیم تثبیت کنیم، آزمایش‌هایی که با نمونه‌ها انجام شد نتایجی با مقاومتی مشابه مقاومت آجری به ما داد. زمان بارگذاری به ما این امکان را می‌دهد که دو ماژول را در روز با تیم کوچکی که به صورت دستی کار می‌کنند، با دوزهای مشابه بتن در هنگام استفاده از سیمان 10 درصد در مخلوط بارگیری کنیم. با احتیاط به تدریج درصد را کاهش دادیم تا اینکه فقط 5 درصد به ،وان تثبیت کننده داشتیم. گزینه‌هایی از تثبیت‌کننده‌های دیگر با تأثیر کمتر وجود داشت، اما در بازار محلی به راحتی در دسترس نبودند و از آنجایی که این اولین رویکرد ما بود، ما نیز حاضر به ریسک بیشتر نبودیم. بالا،ه یک خانواده منتظر خانه شان بودند.

خانه لوس و پابلو / Mínimo Común Arquitectura - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© فدریکو کایرولی
خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونی، جنگل
© فدریکو کایرولی

سنت دیرینه سفال گوار، که به وجود آمد کامبوچییک پارچ سفالی که توسط ،ن پاراگوئه ای برای حمل و نقل ساخته شده است چاه آب کنید و آن را در تمام طول سفر تازه نگه دارید تا در اقدامی عاشقانه، آن را به مردان عرضه کنید تا با گرمای بی امان مبارزه کنند. همانطور که یک آهنگ سنتی توسط Mauricio Cardozo Ocampos نوشته شده است، می گوید:

«روی سرش بالا بود
او یک کوزه بومی حمل می کند
آب برای زائر
میتا،ا زیبا”

“من رویای پرشور شما هستم
از پارچ عشقت به من آب شیرین بده
از پارچ عشقت به من آب شیرین بده»

خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی داخلی
با حسن نیت از حداقل معماری رایج
خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونی، پله ها
با حسن نیت از حداقل معماری رایج

به ،وان اقدامی مشابه، ما آماده بودیم تا با تکنیکی که به آن خاک ریخته شده می گوییم، خانه ای را که از خاک سرخ سنتی گوار، ساخته شده توسط صنعتگران ما ساخته شده بود، به ،نان ارائه دهیم. ما می‌تو،م نمونه‌های زیادی را در سراسر جهان پیدا کنیم، اما هرگز در پاراگوئه مورد استفاده قرار نگرفت. ما هنوز نمی‌دانستیم که چگونه خواهد شد، اما تلاش غیرقابل مذاکره بود.

خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونی
© فدریکو کایرولی

Vivienda L&P از رویاهای زوجی که سفر خود را با هم شروع می کنند، تمایل آنها برای زندگی در فضایی من، برای توسعه عملکردهای آن و استفاده از آنها در طول زندگی، و از اعتماد ایجاد شده برای ایجاد یک خانه منحصر به فرد با سبک ساخته شده است. استفاده از خاک رس و بوی خاک بعد از باران.

خانه لوس و پابلو / Mínimo Común Arquitectura - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© فدریکو کایرولی
خانه لوس و پابلو / معماری حداقلی رایج - عکاسی بیرونی
© فدریکو کایرولی




منبع: https://www.archdaily.com/981207/luce-and-pablo-residence-minimo-comun-arquitectur،