خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn


خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، پنجره، میز، تیر

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، پنجره، نماخانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیرخانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، اتاق خوابخانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، پنجره، پرتوخانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی خارجی، پنجره، در، نما، باغ، حیاط

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه کابین که از تمایل به عقب‌نشینی از واقعیت‌های شهری منجنی‌شده است، به سرعت مفهوم قبل از همه‌گیری خانه‌های ما را تغییر می‌دهد. طراحی زمین 349 مترمربعی (3800 فوت مربع) که بازتابی آرام از سبک زندگی مدرن و ظرافت های بومی را در بر می گیرد، از یک خلاصه ساده از تجربه طبیعت در محله های نزدیک ایجاد شده است. این خانه آ، هفته یک خوابه برای یک خانواده سه نفره واقع در فضای سبز سرسبز بنگلور ج،ی واقع شده است. بلافاصله با شاخ و برگ های بزرگ درختان جک فروت و انبه، جایی که خانه مستطیل شکل در امتداد محور شرق-غرب قرار دارد، استقبال می شود. طبقه همکف دیوارهای سفت و سخت را در سمت طول، تر نشان می دهد تا درهای محوری 5 متری (18 فوت) را در دو طرف قرار دهد تا مرزهای بین چشم انداز و محل س،ت محو شود.

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی خارجی، نما
خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - تصویر 23 از 26
طرح طبقه همکف
خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی بیرونی، بتن، حیاط

معماری The Cabin House از فرم های ساده و یاتاقان های بومی الهام گرفته است. فضای داخلی حجم مستطیل شکل بدون زحمت به یک نشیمن، ناهار خوری و آشپزخانه با ارتفاع دوبل با نیم طبقه در یک انتها ش،ته شده است تا اتاق خواب اصلی را در خود جای دهد. رنگ‌های خاکی در سرتاسر خانه، غروب خورشید را تداعی می‌کنند، در حالی که تیرگی سیم، و رنگ‌های گرم مبلمان، عمق مورد نیاز را ارائه می‌دهند. در زیر نیم طبقه، دستشویی وجود دارد که دارای یک حوضچه بتنی جزیره ای ریخته گری شده در محل است که مشرف به چشم انداز و یک کمد دیواری بزرگ است.

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیر

،اصر طراحی که قدمت آنها به خانه‌های بومی برمی‌گردد، تحت تأثیر خانه‌های قدیمی بنگلور اطراف، با زبان طراحی مینیمال اقامتگاه ،یب شده‌اند – جایی که فضاها به فرصت‌هایی برای گفتگو تبدیل شدند. در نکته ای مشابه، راه پله اصلی خانه که به نیم طبقه منتهی می شود یک هدف دوگانه دارد – حرکت را تسهیل می کند و فرصت هایی را برای گوشه های نشستن غیررسمی مانند کت فراهم می کند تا ،اصر بازیگوشی را اضافه کند.

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - تصویر 25 از 26
بخش طولی
خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، پنجره، در

با هدایت فشردگی و طبیعت سرسبز یک خانه کابین، ،اصر طراحی متنوع با رویکردی معاصر در هم تنیده شده اند. یک بخش گسترده از راه پله اصلی به یک صندلی داخلی تبدیل می شود که در کل طول فضای ناهارخوری را می پوشاند.

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، پله ها، نرده
خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، طاق، آرکید

سلسله مراتب فضاها با حساسیت از طریق تغییرات در سطوح و موانع نرم منظر به حریم خصوصی می پردازد. به ،وان مثال، یک دهانه افقی در دستشویی به کاربر این امکان را می دهد که دائماً طبیعت را در افق داشته باشد و در عین حال حریم خصوصی لازم را از طریق قرار دادن آن ارائه دهد. تغییر حجم آزاد در فضای داخلی از سقف های 5 متری در اتاق نشیمن و ناهارخوری، به طور پویا سقف 3 متری اتاق خواب اصلی را با طاقچه پنجره ای مشرف به شاخ و برگ درختان تضاد می کند.

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، اتاق خواب
خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - تصویر 26 از 26
سطح مقطع
خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، ویندوز

مناظر اطراف برای جذب طبیعت به خانه مجسمه سازی شده است. همچنین دارای یک آلاچیق بزرگ است که نیاز مشتری را برای برگزاری گردهمایی های کوچک در نظر می گیرد. ،یب فوق‌العاده رنگ‌های خنثی حتی با سفال‌های براقی که در سراسر خانه می‌بافند، می‌شکند. سینوسیور طرح – که با رنگ قرمز مایل به قرمز برجسته شده است – طاق نما است که در راه پله اصلی ،یب می شود و بیشتر تا یک صندلی گسترش می یابد.

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، ویندوز
خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی داخلی، پله

استحکام سقف بتنی بزرگ با استفاده از لوورهای چوبی و شیشه های شیشه ای سبک می شود و به نور طبیعی اجازه می دهد تا در فضای داخلی فیلتر شود. با استنباط طرح کت، طاقچه در ،مت بیرونی پایین آمده است تا مردم را به نشستن در کنار پنجره و لذت بردن از منظره باغ بزرگ روبرو دعوت کند. در حالی که نمای بیرونی دارای جسارت در فرم و عملکرد است، ساختار کلی در طبیعت استوار است، با تمایز بسیار کمی بین مرزهای این دو.

خانه کابین / طراحی و معماری Taliesyn - عکاسی خارجی، ویندوز




منبع: https://www.archdaily.com/1001262/cabin-،use-taliesyn-design-and-architecture