خرید سنگ گرانیت با بهترین کیفیت همراه قیمت و آنالیز | elitarchgroup

خرید سنگ گرانیت با بهترین کیفیت همراه قیمت و آنالیز | elitarchgroup

این محصول به صورت تخصصی در یکی از کارخانجات گرانیت تولید کابینت و فرآوری می‌شود. این محصول به دلیل بازی رنگ و شباهت نقوش آن به پخش شدگی رنگ روی بوم نقاشی دارای زیبایی چشم نوازی است. دانه‌بندی این نوع سنگ درشت است و با چشم قابل مشاهده می‌باشد. البته توجه داشته باشید که سختی و تراکم بالای گرانیت، تراش پذیری آن را تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال این ویژگی سبب استحکام این مصنوعات و دوام آن هاست. برای جلوگیری از لغزندگی سنگ های تایلی، بر روی سطح آن ها برش های موازی ایجاد می کنند.

  • وجود کانی های مختلف با رنگ های گوناگون در سنگ گرانیت سبب تنوع بالای رنگ و طرح این سنگ شده است.
  • برای داشتن اطلاعات کافی درباره انواع سنگ گرانیت کریستال استون به شما مطالعه مقالهانواع سنگ گرانیت خارجی و انواع رنگ سنگ گرانیت و انواع کاربرد سنگ گرانیت در ساختمان را پیشنهاد میکند.
  • گرانیت یکی از رایج ترین و قدیمی ترین سنگ های ساختمانی است که اکثر مردم با آن آشنا هستند.
  • به عنوان مثال گرانیت ایران عمدتا دارای تم سفید و مشکی دانه دار است.

به طور کلی انواع گرانیت را از نظر رنگ، به 4 دسته تقسیم می‌کنند. گرانیت‌های شکلاتی، گرانیت مشکی، گرانیت‌های طوسی و گرانیت‌های قرمز، چهار نوع رنگی گرانیت‌ها را تشکیل می‌دهند. هرکدام از این دسته‌ها نیز دارای زیرمجموعه‌هایی هستند که در ادامه به معرفی هرکدام خواهیم پرداخت. مقاومت بالا سنگ گرانیت در برابر سایش و فشار سبب شده که از گرانیت در مکان های شلوغ و پرتردد مثل سنگ فرش و پله ساختمان های اداری و تجاری و ایستگاه های مترو استفاده شود. بنابراین گرانیت بهترین انتخاب برای پله های ساختمان است چرا که راه پله ها به دلیل تردد زیاد همواره در معرض سایش، شکستگی و آلودگی می باشد. در نتیجه باید از سنگی مانند سنگ گرانیت که در برابر سایش و فشار مقاوم است، استفاده نمود.

مزایا و معایب سنگ کانتر مرمر

این حالت علاوه بر رفع لغزندگی سنگ زیبایی آن را افزایش می دهد. سختی سنگ گرانیت بالا بوده و در برابر افتادن اجسام تیز به شدت مقاوم است. در محیط های صنعتی، سقوط اجسام، ابزار و هم چنین در خانه افتادن چاقو و ظروف تیز به این سنگ آسیب خاصی وارد نمی کند.

کاربرد سنگ گرانیت سفید نطنز حبیب الهی

سنگ گرانیت به دلیل رنگ و طرح خاص خود طرفداران زیادی داشته و جذابیت محیط با استفاده از این سنگ ارزشمند دوچندان می شود. بافت سنگ گرانیت نسبت به سایر سنگ های ساختمانی یکنواخت تر می باشد. لذا لکه های سیاه رنگ در سنگ گرانیت جزو نقاط ضعف سنگ تلقی می شود و عموما بر اساس وجود همین لکه ها درجه بندی می گردند. یکی از کمیاب ترین گرانیت های موجود در بازار، گرانیت آبی است. این نوع سنگ به صورت اسلب و محدود وارد کشور شده و از قیمت بالایی برخوردار است.