کابین های جسورتر / اسنوهتا


کابین های جسورتر / اسنوهتا

کابین های جسورتر / Snøhetta - عکاسی بیرونی
© Elin Engelsvoll/The Bolder

کابین های جسورتر / اسنوهتا - عکاسی بیرونی، جنگلکابین های جسورتر / Snøhetta - عکاسی بیرونی، ،ه، ساحلکابین های جسورتر / اسنوهتا - عکاسی بیرونی، جنگلکابین های جسورتر / Snøhetta - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجرهکابین های جسورتر / Snøhetta - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

کابین های جسورتر / Snøhetta - عکاسی بیرونی
© Elin Engelsvoll/The Bolder

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پروژه Bolder متشکل از چهار کابین است که بر روی زمین بلند شده اند تا به بهترین شکل ممکن با طبیعت اطراف هماهنگ شده و خطوط بین داخل و خارج از خانه را محو کند.

این پروژه که در سال 2020 آغاز شد، از میل به ایجاد یک تجربه واقعا خاص و معتبر که در آن طبیعت نقش اصلی را ایفا می کند، رشد کرد. این چهار کابین به نام‌های: Stylten، Myra، Stjerna و Eldhuset در لبه Lysefjorden قرار دارند و برای تلفیق با مناظر با حداقل ردپایی در طبیعت اطراف ساخته شده‌اند. آن‌ها بر روی ستون‌های بتنی بزرگ از روی زمین بلند شده‌اند و دارای نماهای شیشه‌ای هستند تا مهمانان از داخل کابین خصوصی خود از محیط طبیعی دیدن کنند و فضای باز را به داخل بیاورند. را

کابین های جسورتر / Snøhetta - عکاسی داخلی
© Elin Engelsvoll/The Bolder

بیرون داخل است. هنگام ورود به داخل، مهمانان با توهم شناور شدن در هوا در لبه ص،ه با چشم‌اندازهای بدون مانع از آبدره و کوه‌های پر از درختان کاج مانند بونسای و ص،ه‌هایی که پس از پایان عصر یخبندان از یخچال‌ها به جا مانده‌اند، باقی می‌مانند. هزاران سال پیش.

برای ترسیم آرامش طبیعت در داخل کابین‌ها، طراحی مینیمال با مبلم، از مواد طبیعی و بادوام در رنگ‌های خاکی و بافت‌های ارگ،ک در طراحی و استایل داخلی انتخاب شده است. تفکر زیربنای انتخاب های داخلی است و جریان مراقبه برانگیخته شده توسط فضا را برجسته می کند.

کابین های پررنگ / اسنوهتا - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پنجره
© الیزابت هیر
کابین های جسورتر / Snøhetta - عکاسی داخلی، اتاق خواب، صندلی
© الیزابت هیر

کابین ها دارای یک طبقه فوق، با آشپزخانه و ناهار خوری توسط Vipp و یک طبقه همکف با یک تخت و حمام توکار هستند. چوب، سنگ مرمر و چرم از مواد انتخابی تکرارشونده در انتخاب مبلمان هستند. در مقابل، کفپوش بتنی در سطح پایین تر، زبری را به یک دکوراسیون معقول می بخشد.

کابین های جسورتر / Snøhetta - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© Elin Engelsvoll/The Bolder

یکی شدن با طبیعت Snøhetta برای انعکاس ماهیت محل ساختمان، تحت سلطه گر،ت و درختان کاج با رشد آهسته، کار با چوب و بتن با سنگدانه‌های موجود در محل واقعی را به ،وان مصالح اولیه برای پروژه انتخاب کرد. درخت، که در حین ساخت و ساز باید کنده می شدند برای استفاده مجدد در ،مت های دیگر پروژه ها کنار گذاشته شده اند و گر،تی که از زمین جدا شده است برای ساخت بتن برای ساخت و ساز استفاده شده است.

کابین های جسورتر / Snøhetta - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Elin Engelsvoll/The Bolder

چوبی که برای ساخت کابین ها استفاده می شود، سرو قرمز رنگی است که با گذشت زمان خا،تری می شود تا ظاهری طبیعی ایجاد کند و با مناظر ص،ه ای ،یب شود. چوب بلوط به کار رفته در داخل در سه کابین کوچک به طور متفاوتی رفتار می‌شود، بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند هنگام بازگشت تجربه کمی متفاوت داشته باشند.

از داخل شکل گرفته است. کابین ها اشیای دقیقی هستند که از داخل شکل گرفته اند و هر کدام بر روی مناظر و کیفیت اتاق های مختلف تمرکز دارند. نور طبیعی بیش از حد و پانل های شیشه ای بزرگ همیشه در طول روز و در تمام انواع آب و هوا – در حالی که تماس با آسمان را حفظ می کند – به داخل یک تنوع آرامبخش از طیف رنگ طبیعی می دهد. سقف در ،مت زیرین آینه می شود تا جسمی آزاد از زمین ایجاد شود – در بالای لبه شناور است. شکل اورلایت از نظر اندازه و محل قرارگیری با پایه بتنی ی،ان است. قرار گرفتن نامتقارن، این توهم را ایجاد می کند که کابین ها به سمت آبدره کج شده اند و احساس بی وزنی را تقویت می کنند.

کابین های جسورتر / اسنوهتا - عکاسی بیرونی، جنگل
© Elin Engelsvoll/The Bolder

مثل لانه. هر دو دیوار و سقف داخلی و خارجی در یک شکل یکنواخت ادغام می شوند. اجازه دهید شیء در منظره مفرد و در داخل همگن باشد. این به کابین ها احساس کم عمق و محکمی می دهد، از بسیاری جهات مانند یک لانه. جزئیات در داخل حداقل و دقیق هستند تا از تجربه کامل با سطوح تمیز اطمینان حاصل کنند تا با منظره تماشایی تداخل نداشته باشند.

کابین های جسورتر / اسنوهتا - عکاسی بیرونی، جنگل
© Elin Engelsvoll/The Bolder

پل های سبک بالای چشم انداز از فولاد کورتن ساخته شده اند که متعلق به پالت مواد طبیعی در منطقه است. همچنین نورهای کم‌نور و خنثی که برای به حداقل رساندن ردپا از سطح زمین بلند می‌شوند، نور کافی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند تا بتوانند دید را در همه جهات حفظ کنند، همچنین زم، که خورشید غروب می‌کند. افزودن به منحصر به فرد بودن کابین های Bolder با چشم انداز بدون مانع از محیط وحشی و دائماً در حال تغییر که شبانه روز از کنار تخت شما در دسترس است. یک تجربه واقعی بیست و چهار و هفت.

کابین های جسورتر / Snøhetta - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Elin Engelsvoll/The Bolder

به جز برق تامین کننده نور و امکانات موجود در کابین، سایت از شبکه خارج است. آب چشمه طبیعی که از تصفیه خانه زیر پارکینگ خارج می شود، تمیزتر از آب رودخانه محلی است که بر فراز کوه می گذرد.

پروژه Bolder همچنین دارای دو ساخت و ساز اضافی است که قرار است در چند سال آینده تکمیل شود – از جمله یک سالن و یک رستوران لذیذ که غذاهای محلی سرو می کند.

کابین های جسورتر / اسنوهتا - عکاسی بیرونی، جنگل
© Elin Engelsvoll/The Bolder




منبع: https://www.archdaily.com/995523/the-bolder-cabins-snohett،