کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS


کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS

کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Issack Arte Povera، archi-leben

کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی بیرونیکافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی داخلی، نما، پنجرهکافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی بیرونی، میز، پنجره، صندلیکافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی داخلی، پلهکافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی بیرونی
© Issack Arte Povera، archi-leben

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Tribu House by Parnell by Parnell با اه، مختلفی ساخته شده است. در نظر گرفته شده بود که یک نمایشگاه داخلی برای مبلمان پیشرفته اروپایی و همچنین فضایی برای استفاده به ،وان کافه نانوایی باشد. مشتری این ا،ام را داشت که نمایش مبلمان شبیه یک فروشگاه مبلمان معمولی نباشد و به طور طبیعی در ساختمان و فضاهای داخلی و خارجی آن ادغام شود. علاوه بر این، مشتری می خواست سبک معماری را که قبلاً در کره دیده نشده بود، با درجه تکمیل بالا اجرا کند. یکی از معیارهای اصلی ترجیح زیبایی شناختی مشتری برای پنجره های قوسی بود. برای اینکه طراحی شبیه تقلیدی صرف از معماری سنتی اروپایی با پنجره‌های قوسی ک،یک به نظر نرسد، ما تلاش کردیم تا زبان طراحی فراتر از این را پیدا کنیم.

کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی بیرونی
© Issack Arte Povera، archi-leben

گاهی اوقات معماران بر این تمرکز می کنند که ساختم، شبیه مجسمه باشد. زیرا زیبایی بصری ،صر اصلی ساختمان است که می تواند باعث نادیده گرفتن توجه به کاربری آن شود. پس از بررسی های فراوان، تصمیم بر آن شد که سطوح منحنی قوس که درخواست اصلی کارفرما بود، برای ارضای نیازهای کاربردی و زیبایی شناختی دوباره تفسیر شود. بیش از 80 درصد از نمای بیرونی ساختمان، به جز کف و سقف، از سطوح منحنی تشکیل شده بود که سعی در رویکرد طراحی متفاوتی نسبت به معماری خطی سنتی دارد. ،اصر نامنظم ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که با محور چشم انداز مستقیم مطابقت داشته باشند و حس ثبات را ایجاد کنند.

کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی داخلی، نما، پنجره
© Issack Arte Povera، archi-leben
کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - تصویر 16 از 16
پلان – طبقه 2
کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی
© Issack Arte Povera، archi-leben
کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی بیرونی، میز، پنجره، صندلی
© Issack Arte Povera، archi-leben

همکاری بین معماری و محوطه سازی بسته به پروژه متفاوت است. از محل قرارگیری ساختمان اساسی و ایجاد یک محور بصری، طراحی منظر مورد توجه قرار گرفت. ماهیت نمایشگاه فراتر از فضای داخلی است و از فضای داخلی به فضاهای بیرونی گسترش می یابد، جایی که مبلمان در فضاهای مختلفی چیده شده اند. در طراحی نمای بیرونی، استفاده از ساختمان به ،وان پس‌زمینه مبلمان فضای باز مورد توجه قرار گرفت.

کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی داخلی، پله
© Issack Arte Povera، archi-leben

گسترش زبان طراحی: کلمه کلیدی طراحی، “Streamlined” که از قوس های پنجره ها سرچشمه می گیرد، فراتر از طرح ساختمان به شکل Streamlined سقف و راه پله دایره ای داخل گسترش می یابد. شکل ساده سقف طرحی است که در آن یک منحنی مرتبه اول روی یک سطح صاف و یک منحنی مرتبه دوم روی یک سطح منحنی وجود دارد. نگر، هایی در مورد مشکلات ساخت و ساز وجود داشت، اما ،صر طراحی را نمی توان رها کرد. پس از بحث های فراوان با شرکت ساختم،، طراحی به پایان رسید. اگر تکمیل بیرونی Yuseonhyeong سقف بود، تکمیل داخلی طراحی راه پله بود. پلکان دایره ای داخلی به ،وان ،صر اوج در زمینه طراحی خانه Tribu توسط Parnell در نظر گرفته شده است. آنها به این فکر ،د که اگر هر ،صر، به جز آج ها، یک خط مستقیم نباشد، و اگر ساختار مارپیچی معمولی پیچ خورده باشد، چه اتفاقی می افتد. به ،وان یک طراح، این رویکرد به طراحی فرصتی برای امتحان انواع راه پله و منبع لذت بود. آنها پس از آزمایش ها و بحث های فراوان، مسیر مارپیچ را در ابتدای راه پله با یک نقطه عطف در وسط تغییر جهت دادند. آنها همچنین نرده را به صورت خطی در ابتدای راه پله قرار دادند تا طرحی را تکمیل کنند که قبلا وجود نداشت. ،اصر ساختم، با نقاط عطف، تازگی و تکمیل زیبایی شناختی را برای افراد فراهم می کند، اما استفاده از اصطلاح “نقطه عطف” به ،وان یک ،صر نمای معماری نیز لذت ذهنی کوچکی است که طراحان می توانند از آن لذت ببرند. این راه حل طراحی به ،صری تبدیل شد که به مردم اجازه می داد اوج زمینه طراحی را از داخل راه پله مورد استفاده برای حرکت عمودی تجربه کنند.

کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی داخلی
© Issack Arte Povera، archi-leben
کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی داخلی، نما، ستون
© Issack Arte Povera، archi-leben

،اصر داخلی با دید عالی مالک معماری و نمایش مبلمان کافی بود. ما توانستیم ،اصر طراحی قابل توجهی را با در نظر گرفتن بسیاری از عوامل و ،اصر طراحی جسورانه‌ای مانند رنگ‌های قدیمی برای ایجاد فضایی هیجان‌انگیز در نظر بگیریم. تصویر مورد نظر طراح را می توان بر اساس انتخاب های جسورانه و اعتماد صاحب معماری تحقق بخشید. Tribu House by Parnell امیدوار است که سرگرمی های معماری را برای بازدیدکنندگان فراهم کند و فضایی منحصر به فرد برای لذت بردن در طول اقامت خود فراهم کند، که ممکن است تجربه آن در سایر نقاط کره دشوار باشد. علاوه بر این، به ،وان یک طراح، امیدواریم که به دنبال پروژه Treeview House بر روی رویکردهای مختلف طراحی ادامه دهیم.

کافه خانه تریبو / معماری ALIVEUS - عکاسی خارجی، نما
© Issack Arte Povera، archi-leben




منبع: https://www.archdaily.com/1000540/tribu-،use-cafe-aliveus-architecture