برج ترینیتی / معماری Cro&Co


برج ترینیتی / معماری Cro&Co

برج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی بیرونی، منظره شهری، نما
© لوک بوگلی

برج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی خارجی، نمابرج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی خارجی، نماTrinity Tower / Cro&Co Architecture - عکاسی خارجی، پنجره، نما، شیشهبرج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی داخلی، نمابرج ترینیتی / معماری Cro&Co - تصاویر بیشتر+ 30


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

برج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی خارجی، نما
© لوک بوگلی
برج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی خارجی، نما
© لوک بوگلی

توضیحات متن ارائه شده توسط معماران. برج ترینیتی که توسط Cro&Co Architecture طراحی شده است، به ،وان یک مدل و م،فست برای ساختمان بلند آینده عمل می‌کند که از طریق اتصال مجدد کاربران به محیط خود، با رفاه و پایداری در قلب تصور می‌شود. برج ترینیتی که در منطقه تجاری پاریس لا دیفنس واقع شده است، یک ساختمان بلند 32 طبقه است که در بالای یک جاده هفت خطه ساخته شده است، یک شاهکار چشمگیر مهندسی عمران و اولین بار در فرانسه. علاوه بر 46000 متر مربع فضای اداری و 4000 متر مربع خدمات، توسعه شامل بیش از 3500 متر مربع فضای عمومی است که تعامل آزاد را در سرتاسر تسهیل می‌کند تا محله‌های مختلف سابقاً جدا شده را گرد هم آورد.

برج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی خارجی، نما، منظره شهری
© لوک بوگلی
Trinity Tower / Cro&Co Architecture - تصویر 24 از 35
پلان – سایت

ترینیتی اولین برج La Défense است که هسته ای خارج از مرکز، “قلب زندگی” با آسانسورهای دیواری شیشه ای بیرونی در نما ایجاد می کند. امکان مشاهده فعالیت در ساختمان از بیرون و برای استفاده کاربران از مناظر چشم انداز وسیع La Défense. تراس های بزرگ و دارای پوشش گیاهی و فضاهای اجتماعی در نزدیکی لابی آسانسور قرار دارند که به ،وان نقاط ملاقات بداهه کار می کنند. یک سری مناطق اجتماعی غیررسمی دیگر در طبقات مختلف اضافه شده است. در بالای برج، شش طبقه به سه دوبل، با پله‌های راحتی متصل می‌شوند. طبقه 25 دارای یک تراس پانوراما، یک اتاق جلسه بزرگ، و یک مرکز سلامتی است که امکانات مش، مختلفی را با چشم انداز ارائه می دهد.

برج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی خارجی، نما
© لوک بوگلی
برج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی داخلی
© لوک بوگلی

این برج در مجموع دارای 1500 متر مربع فضاهای بیرونی (8 تراس، 12 ایوان و 23 بالکن) است. این پروژه همچنین الگویی برای پایداری است. فراتر از تراس های کاشته شده در هر طبقه، برج ترینیتی نماهای شیشه ای زیست اقلیمی و پنجره های قابل اجرا در هر شبکه نما دوم را برای ایجاد تعامل بین داخل و خارج معرفی کرد. استفاده از مواد محلی و کم کربن از جمله بتن کم کربن را در اولویت قرار داد که 30 درصد کربن کمتری نسبت به بتن معمولی منتشر می کند. تلاش‌های پایداری اضافی شامل استفاده مجدد از انرژی و ایجاد انگیزه برای وسایل حمل‌ونقل مختلف، از جمله یک اتاق دوچرخه بزرگ با 200 فضای است.

برج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی بیرونی، منظره شهری
© لوک بوگلی
Trinity Tower / Cro&Co Architecture - عکاسی خارجی، پنجره، نما، شیشه
© لوک بوگلی

ترینیتی در نقطه تلاقی معماری و شهرسازی قرار دارد. راه‌حل‌های ملموس آن به تبدیل مرکز تجاری تک‌عملکردی سابق La Défense به یک منطقه شهری مشبک کمک می‌کند: 3500 متر مربع فضاهای عمومی و محوطه‌سازی‌شده در پی آن ایجاد می‌شود که محله‌های Cnit و Coupole-Régnault را به هم متصل می‌کند و خدمات عمومی را ارائه می‌دهد. برج ترینیتی قبلاً جوایز متعددی از جمله Grands Prix du Design 2022، Trophées de la construction 2021، Trophées de l’Ascenseur 2021، و Prix SIATI 2020 دریافت کرده است. CTBUH همچنین این ساختمان را در سال 2021 با Single Single Habitat به رسمیت شناخت. تعالی. اخیراً، برج ترینیتی در نوامبر 2022 برنده جایزه بهترین ساختمان اداری بلند شورای ساختمان‌های بلند و زیستگاه شهری (CTBUH) شد.

برج ترینیتی / معماری Cro&Co - عکاسی داخلی
© لوک بوگلی





منبع: https://www.archdaily.com/993288/trinity-tower-cro-and-co-architecture