خانه اسب / لودر مونتیث


خانه ، / لودر مونتیث

خانه ، / لودر مونتیث - عکاسی بیرونی، پنجره، حصار
© داپل عکاسی

خانه ، / لودر مونتیث - عکاسی داخلی، پنجره، نماEquine House / Loader Monteith - عکاسی بیرونی، ویندوزخانه ، / لودر مونتیث - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، میز، پنجره، سینکخانه ، / لودر مونتیث - عکاسی داخلی، پنجرهخانه ، / لودر مونتیث - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Equine House / Loader Monteith - عکاسی بیرونی، ویندوز
© داپل عکاسی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Loader Monteith از خانه جدیدی در حومه اسکاتلند برای یک خانواده فعال پرده برداری کرده است که مشخصه آن قاب پنجره آلومینیومی ا،ترود شده و روکش کاج سیاه رنگ شده است.

خانه ، / لودر مونتیث - عکاسی بیرونی
© داپل عکاسی

خانه جدید 155 متر مربعی بخشی از یک مزرعه لبنیات بازنشسته و ت،یم شده در ج، لانرکشایر را اشغال می کند. مشتریان در ابتدا به یک کاروان ثابت در محل نقل مکان ،د تا ابتدا تجارت تولید ، خود را ایجاد کنند و متعاقباً به برنامه ریزی برای یک خانه جدید به مساحت 360 متر مربع دست یافتند. در سال 2018، مشتریان به Loader Monteith ارجاع داده شدند و معماران را برای بازنگری در برنامه‌های تایید شده قبلی برای ایجاد یک پایگاه خانوادگی کاربردی و اجتماعی برای دویدن روزانه در اصطبل‌های شکوفایی ، توضیح دادند.

Equine House / Loader Monteith - عکاسی بیرونی، ویندوز
© داپل عکاسی
خانه ، / لودر مونتیث - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© داپل عکاسی

Loader Monteith ابتدا ردپای خانه را کاهش داد و یک پلان طبقه فشرده بسیار قابل استفاده در دو طبقه طراحی کرد که شامل چهار اتاق خواب مورد نیاز، آشپزخانه و نشیمن با پلان باز و فضای بیرون سرپوشیده است. طرح جدید برای به حدا،ر رساندن نماها از مزرعه 25 هکتاری طراحی شده است، با پنجره های بزرگ در امتداد ارتفاعات شرقی که مناظر بی وقفه ای را در سراسر دره لانرکشایر ج،ی فراتر از آن ارائه می دهد.

خانه ، / لودر مونتیث - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، میز، پنجره، سینک
© داپل عکاسی
خانه ، / لودر مونتیث - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، پنجره
© داپل عکاسی

آشپزخانه با پلان باز، اتاق نشیمن و فضای ناهار خوری از طریق یک صندلی بزرگ پنجره سه جداره، که کمی خارج از پلان طبقه قرار دارد و با یک قاب آلومینیومی قرمز مشخص شده است، بخشی از چشم انداز را احساس می کند. این جزئیات معماری دارای لبه‌های پخ شیب‌دار است تا نور طبیعی بیشتری وارد شود و مناظر طول،‌تری به سمت آسمان ایجاد کند. Loader Monteith این قاب را در گوشه ج، شرقی پیچید و نمای مکعبی رضایت‌بخشی را ایجاد کرد که به‌خوبی با تراس بیرونی سرپوشیده در طبقه دوم مطابقت دارد.

خانه ، / لودر مونتیث - عکاسی داخلی، پنجره
© داپل عکاسی

اتاق خواب ها، حمام خانوادگی و یک پاسیو مخفی طبقه دوم را اشغال می کنند. این پاسیو که جهت استفاده بهینه از آفتاب صبحگاهی به سمت شرق است، به ،وان مک، آرام برای بررسی منظره در نظر گرفته شد که توسط یک نرده شیشه ای بدون قاب محافظت می شود. نماهای شیبدار به سمت شرق همچنین به مشتریان و همسایگان اطراف آنها سطح بالایی از حریم خصوصی را ارائه می دهد. شش خانه مس، در مجاورت نزدیک مزرعه ت،یم‌بندی شده را اشغال می‌کنند، بنابراین معماران روزنه‌های بزرگ مشرف به زمین مشتری را با پنجره‌های کوچک‌تر در فضاهای گردشی طراحی ،د تا نور طبیعی بیشتری را به داخل بکشند، اما چشم‌اندازی به بیرون ارائه ندهند.

خانه ، / لودر مونتیث - عکاسی داخلی، پله ها، نرده
© داپل عکاسی

Loader Monteith در راستای رویکرد سختگیرانه استودیو به پایداری، سیستم های کارآمد انرژی را به پروژه معرفی کرد. Equine House از پمپ حرارتی منبع هوا، پوسته بسیار عایق، شیشه سه جداره و گرمایش از کف بهره می برد. روکش چوب کاج سیاه پرورشی پایدار و پوشش سفید از نمای بیرونی محافظت می کند و سقف آلومینیومی بازیافتی در بالای آن قرار دارد.

خانه ، / لودر مونتیث - عکاسی بیرونی، حصار، جنگل
© داپل عکاسی




منبع: https://www.archdaily.com/999117/equine-،use-loader-monteith