خانه باغ دیواری / استیو برک


خانه باغ دیواری / استیو برک

خانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی بیرونی، ویندوز
© F22 P،tography

خانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی بیرونی، پنجره، نماخانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما، باغ، حیاطخانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی بیرونی، پنجره، نماخانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، پنجره، اتاق خوابخانه باغ دیواری / استیو برک - تصاویر بیشتر+ 27


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© F22 P،tography

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ویژگی تعیین کننده خانه باغ دیواری در واقع هیچ ربطی به خود خانه ندارد بلکه به آنچه که آن را احاطه کرده است. این سایت با ویرانه های چندین سوله سنگی قدیمی و خانه های بیرونی پر شده است. این ویرانه‌ها برای حفظ تاریخ سایت و ایجاد پس‌زمینه درج ساختمان جدید که هدف آن بزرگداشت این دیوارها بود، حفظ و بازسازی شدند.

خانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما، باغ، حیاط
© F22 P،tography
خانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغ، حیاط
© F22 P،tography

این درج جدید به‌،وان دو حجم قاب A متمایز ظاهر می‌شود، یکی از این حجم‌ها یک حجم 2 طبقه است که در آن طبقه بالا از طبقه پایین بیرون می‌آید تا یک راهرو ورودی خارجی سرپوشیده ایجاد کند و دیگری یک حجم ساده‌تر تک طبقه است. این 2 حجم با یک ،صر یک طبقه با سقف مسطح به هم متصل شده اند که به 2 سازه مجزا فضایی می دهد تا مستقل از یکدیگر بایستند و اجازه دهند نور به عمق باغ دیواری نفوذ کند. این تجزیه عمدی یک سازه بزرگتر به حجم های متمایز کوچکتر به کاهش مقیاس ساختمان کمک می کند تا مقیاس ساختارهای سنگی مختلف موجود در اطراف را منع، کند. در پلان، درج جدید به شکل آینه «L» از ،ابه‌های سنگی موجود است تا یک باغ دیواری محافظت‌شده بین جدید و قدیمی ایجاد کند.

خانه باغ دیواری / استیو برک - تصویر 28 از 32
پلان – طبقه همکف
خانه باغ دیواری / استیو برک - تصویر 29 از 32
پلان – طبقه اول

مصالح ساختمان جشنی است از هنر و هنر بومی روستایی. سنگ، ف، راه راه، و گچ تیرول به طور هماهنگ در کنار هم قرار گرفته اند تا یک تفسیر مدرن تیز و واضح از سوله کشاورزی سنتی را تشکیل دهند. روکش سنگی به کار رفته در بخش پایینی ساختمان جدید از دیوارهای سنگی فروریخته در محل بازیابی شده است. این به شیوه ای مدرن ساخته شده است تا علاوه بر معاصر به سایت برجسته شود و در عین حال انسجام با دیوارهای سنگی موجود را نیز تضمین کند.

خانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© F22 P،tography

در بالای این روکش سنگی یک نوار گچی تیرولی لمسی به ارتفاع 900 میلی متر قرار دارد که در سراسر خانه می چرخد ​​و حجم ها و مواد مختلف خانه را به هم گره می زند. یک ف، موجدار سیاه، طبقه بالایی جلد 2 طبقه را می پوشاند در حالی که سقف هر دو جلد و جلد 2 طبقه را نیز می پوشاند. جزئیات واضح ف، راه راه آن را بالاتر از ارتباط معمولی آن با ساختمان های کشاورزی قرار می دهد در حالی که هنوز ارتباطی با گذشته سایت حفظ می کند. سطوح بازتابنده تیره ف، راه راه نیز از نظر بصری در احترام به محیط اطراف عقب می نشیند.

خانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، پنجره، اتاق خواب
© F22 P،tography
خانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره
© F22 P،tography

این خانه که با ظاهری مدرن از پوست بومی سنتی طراحی شده است، با روش های بسیار مدرن ساخت و ساز (MMC) با بالاترین مشخصات پایدار ساخته شده است. این خانه با استفاده از پانل های پیش ساخته از فولاد سبک گیج ف،ی ساخته شده است، دارای عایق بندی فوق العاده است، دارای پنجره های سه جداره، سیستم بازیابی حرارتی مک،کی، پمپ حرارتی منبع هوای خارجی، بسیار هوابند و دارای پنل های PV روی سقف است. این خانه رتبه انرژی ساختمان ایرلندی (BER) A1 را به دست آورد که بالاترین درجه ممکن است.

خانه باغ دیواری / استیو برک - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، پنجره، پرتو
© F22 P،tography




منبع: https://www.archdaily.com/995400/walled-garden-،use-steve-burke