خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects


خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، نما، حیاط
© متیو میلمن

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما، باغخانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، نماخانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، میزخانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تختخانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - تصاویر بیشتر+ 34


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما، باغ
© متیو میلمن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ارلیش یانای ری چ، به دور از زرق و برق هالیوود، این خانه را در لس آنجلس برای خانواده ای نیمه تایو، و نیمه چینی طراحی کرد که به دنبال آرامش و آرامش هستند. این زوج پرمشغله – هر دو وکیل هستند – و دو فرزندشان که در این خانه در سانتا مونیکا، کالیفرنیا زندگی می کنند، یک گزارش ساده و در عین حال جاه طلبانه برای تیم معماران EYRC داشتند: آنها “مک، برای دور شدن از همه چیز” می خواستند.

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، نما، پنجره، حیاط
© متیو میلمن

این سازه دو طبقه جدید که در زمینی به مساحت 830 متر مربع ساخته شده است، در مساحتی بالغ بر 440 متر مربع – شامل یک عرشه خارجی سطح دوم – کاملاً برای ،نین طراحی شده است تا اوقاتی با کیفیت را در محاصره مناظر زیبا بگذرانند. این زوج – او اهل چین و متولد کره است و او اهل تایوان و در پنسیلو،ا به دنیا آمده است – و دو نوجوان آنها خانه خود را به ،وان واحه ای برای استراحت و تفکر تصور می ،د.

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، میز
© متیو میلمن
خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - تصویر 37 از 39
پلان طبقه اول

این نیازها بلافاصله با رویکرد Taka، Yanai، شریک و مدیر استودیو مس، در Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects طنین انداز می شود. «وقتی به طبیعت متصل می‌شوید، با کیهان هماهنگ می‌شوید. حتی یک درخت شکوفه هم می‌تواند انسان را زمین‌گیر کند.» این یک روش ژاپنی برای تفکر و ساختن ساختمان است.

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© متیو میلمن
خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، آشپزخانه، صندلی، کانتر
© متیو میلمن

یانای که در ژاپن متولد شد و در کالیفرنیای ج،ی بزرگ شد – که قبل از اینکه معمار شود، ادبیات و فلسفه خوانده است – همه پروژه‌های خود را با تأثیرات مدرنیستی کالیفرنیا و ،اصر ژاپنی بازتفسیر کرده است. این خانه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، صندلی، باغ، پاسیو
© متیو میلمن
خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، صندلی، باغ
© متیو میلمن

این سازه از سه جعبه آغشته شده با اندازه ها و رنگ های مختلف (گچبری سفید، خا،تری و سایدینگ کاج اروپایی) تشکیل شده است. یک پیاده‌روی بتنی به طبقه همکف در میان باغ شنی آرام منتهی می‌شود که شامل یک اتاق نشیمن و ناهارخوری L شکل است. آشپزخانه هم به اتصال و هم محدود ، فضاها کمک می کند. در اطراف، درهای شیشه ای کشویی از کف تا سقف به طور کامل به بیرون باز می شوند. تیم EYRC می گوید: «به حدا،ر رساندن اتصال به حیاط واقعاً مهم بود. “چمن به م،ای واقعی کلمه تا لبه خانه می آید، این رابطه را نرم می کند و آن را به یک اتاق نشیمن در فضای باز تبدیل می کند.”

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، صندلی
© متیو میلمن

در حالی که بتن در طبقه پایین غالب است (از میان طبقات و نیمکت / شومینه)، کف چوب بلوط سفید برای سطح دوم ترجیح داده می شود، که میزبان سوئیت اصلی و دو اتاق خواب کودک (هر کدام با حمام خاص خود هستند). پالت رنگ حداقل است و سادگی از طریق مواد و فضاها آشکار می شود.

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت
© متیو میلمن
خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، آشپزخانه، سینک، کانتر، حمام، پنجره
© متیو میلمن

یک پلکان مجسمه‌سازی ،نان و بازدیدکنندگانشان را دعوت می‌کند تا عرشه مدیتیشن رو به آسمان را کشف کنند که کل روح پروژه ذن مرتبط با طبیعت را در بر می‌گیرد. در اینجا، در کالیفرنیا، مفهوم ژاپنی “ما” که به مفهوم فاصله بین چیزها اشاره دارد، از طریق تعادل ظریف بین خلاء و ساخته شده مورد احترام قرار می گیرد.

خانه خیابان نوزدهم / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی
© متیو میلمن




منبع: https://www.archdaily.com/996288/19th-street-،use-ehrlich-yanai-rhee-chaney-architects