خانه در لاگاریگا / معماران جزیره


خانه در لاگاریگا / معماران جزیره

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی داخلی، چوب، میز، صندلی، تیر
© لوئیس دیاز دیاز

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی داخلی، پنجره، نما، بتنخانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی خارجیخانه در La Garriga / Isla Architects - عکاسی داخلی، پنجره، پرتوخانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی خارجیخانه در لاگاریگا / معماران جزیره - تصاویر بیشتر+ 34


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا



  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

  • معماران اصلی:

    مارتا کولون د کارواخال سالیس، خوان پالنسیا د ساریا، نلسون مانوئل فیدالگو ماگرو

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی خارجی
© لوئیس دیاز دیاز

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این پروژه نقطه شروع عجیبی داشت: همزمان با ساخت آن آغاز شد. پس از اعطای مجوز، کارفرما تصمیم به تغییر معمار گرفت و از ما خواست تا در پروژه تجدید نظر کنیم و یک شخصیت معاصر ارائه کنیم که فاقد آن بود. این پروژه باید با ردپایی از پیش تحمیلی از چهار جلد به هم پیوسته کار می کرد. خانه اصلی یک خانه بومی مایورکا را تداعی می کند، در حالی که حجم های مجاور انتزاعی تر هستند.

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی داخلی، پنجره، نما، بتن
© لوئیس دیاز دیاز
خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی خارجی
© لوئیس دیاز دیاز

ایده این بود که چشم‌انداز مدیترانه‌ای سایت، به‌ویژه گارریگ‌های ظریف محلی را در بر بگیرد و بر پس‌زمینه‌ای که رشته کوه ترامونتانا ارائه می‌کند، تأکید کند و یک خط افق را به ،وان مرحله‌ای برای توسعه خانه تعریف کند.

خانه در La Garriga / Isla Architects - عکاسی بیرونی، ویندوز
© لوئیس دیاز دیاز

سنگ‌ها و سنگ‌های حاصل از حفاری بازیابی می‌شوند و دوباره ،یب می‌شوند و به نمای اصلی خانه شکل می‌دهند، در واقع با استفاده از نه تنها سنگ‌ها، بلکه خود خاک حفاری نیز حجم را با زمین ادغام و ،یب می‌کند. تن به دست آمده همچنین به ،اصر بتنی پیش ساخته محلی مانند قاب پنجره ها، قرنیزها و کف و سکوهای بیرونی و همچنین ملات طبیعی حجم های کمکی رنگ می بخشد.

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی داخلی، نما، بتن
© لوئیس دیاز دیاز

در نمای بیرونی، مجموعه است، به‌،وان مجموعه‌ای از قطعات شناور در نظر گرفته می‌شود که از زمین بیرون می‌آیند، که با یک خط سایه گویا از آن جدا می‌شوند که اجازه رشد و ادغام پوشش گیاهی محلی را می‌دهد و انتقال بین طبیعی و ساخته‌شده را بیشتر می‌کند. قابل قبول

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی داخلی
© لوئیس دیاز دیاز

این است، با استفاده از تخته های بتنی پیش ساخته شنی بزرگ روی شیب اندک گاریگ شناور است و به ،وان یک برنامه زیرزمینی همراه با اتاق های تعویض و فنی دارد که از طریق پلک، که به صورت حلقه ای از همان مواد پیش ساخته نیز ظاهر می شود، قابل دسترسی است. برای تکمیل همه چیز، یک حوض دوش بین درختان موجود شناور است. این قطعات به ترتیب عمل می کنند و ،نان را دعوت می کنند تا مسیری را در حین حمام ، دنبال کنند.

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© لوئیس دیاز دیاز

در داخل، خانه را می توان به ،وان یک فضای باز بزرگ تجربه کرد، اما همچنین می توان آن را به دو بخش کاملاً متمایز ت،یم کرد (یکی عمومی تر و دیگری خصوصی تر) که جداسازی فیزیکی را می توان با کشویی ساده یک پانل درب بزرگ به دست آورد.

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - تصویر 38 از 39
پلان – طبقه همکف
خانه در لاگاریگا / معماران Isla - تصویر 39 از 39
پلان – طبقه 1

فضای باز اصلی شامل مجموعه ای از عملکردهای برنامه ای زیر یک سقف چوبی مش، است: آشپزخانه اپن بزرگ، اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن رو به شومینه، و می تواند هم به ،وان یک فضای خانوادگی و هم به ،وان فضای اجتماعی زندگی کند، زم، که مهمان پذیرایی می کند. . در سمت جانبی آشپزخانه، یک دیوار نصب شده شامل دسترسی به انبار و اتاق رختشویی و همچنین کمدها، یخچال، فریزر و مینی بار است. یک جزیره از جنس استنلس استیل آشپزخانه را از اتاق ناهار خوری جدا می کند که دارای یک میز بزرگ بلوطی است که 12 غذاخوری را در خود جای می دهد. در انتهای شرقی، اتاق نشیمن با یک شومینه تشکیل شده است که از یک قطعه بزرگ فولاد سیاه خم شده تشکیل شده است. پنجره‌های فرانسوی به هر دو جهت باز می‌شوند و امکان نفوذپذیری از باغ، تهویه متقابل، و منظره‌ای از کوه ترامونتانا و منطقه است، را فراهم می‌کنند.

خانه در La Garriga / Isla Architects - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© لوئیس دیاز دیاز
خانه در La Garriga / Isla Architects - عکاسی داخلی، پنجره، در
© لوئیس دیاز دیاز

در ورودی که با حجم راه پله ادغام شده است، درهای مخفی همسطح امکان دسترسی به مهمان را فراهم می کند. کمد آب و به یک کابینت شنل. بین خانه اصلی و اتاق خواب، یک فضای ارتباطی به ،وان رابط بین مناطق مختلف عمل می کند. سه پنجره بزرگ حجم های مختلف را از هم جدا می کند و به صورت بصری مناظر طبیعی را قاب می کند و با فضای بیرون ارتباط برقرار می کند. بزرگ‌ترین این دهانه‌ها هم به‌،وان نیمکت و هم به‌،وان مک، برای اقامت، لذت بردن از آفتاب و مناظر و به‌،وان ذخیره‌سازی کمکی به‌عمق می‌آیند.

خانه در لا گاریگا / معماران Isla - عکاسی داخلی، در
© لوئیس دیاز دیاز

حجم اتاق خواب کودکان به گونه ای طراحی شده است که بتواند در طول زمان و با ،ب استقلال بیشتر تکامل یابد. از سوی دیگر، اتاق خواب اصلی دارای کمد دیواری است و دسترسی به حمام را از طریق یک جلوی کاملا آینه ای که یک نمای کوچک را مشخص می کند، می دهد. بودوار. حمام دارای دوش دوتایی از سنگ مرمر و یک سینک تک بلوک سفارشی است که در همان سنگ حک شده است. اتاق خواب همچنین دارای یک شومینه بر روی یک نیمکت بتنی و منظره پانوراما بر روی گارریگ است. در طبقه فوق، یک اتاق نشیمن آشنا ،ت تر، همچنین مجهز به شومینه، و در انتهای غربی، در سراسر قفسه کتاب، اتاق خواب مهمان، با حمام خود و اتاق رختکن وجود دارد.

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی خارجی
© لوئیس دیاز دیاز

این پروژه تاکید ویژه‌ای بر توسعه جزئیات معاصر با الهام از معماری سنتی مایورکا، از سقف‌های چوبی اتاق نشیمن-ناهارخوری اصلی، کف ترازو که شبیه‌سازی و به روز رس، سنتی است، داشته است. تریسپول، پنجره های ، شده که برای غربال ، ورودی نور نرم شده اند یا محلول های پنجره ها و قاب های آنها و به رسمیت متعادلی دست یافته اند که ریشه در زمینه خاص خود دارد اما راه حل های گسترده تری نیز دارد.

خانه در لاگاریگا / معماران Isla - عکاسی بیرونی، باغ
© لوئیس دیاز دیاز




منبع: https://www.archdaily.com/993262/،use-in-la-garriga-isla-architects