خانه در 46 / Kumar La Noce


خانه در 46 / Kumar La Noce

خانه در 46 / Kumar La Noce - عکاسی خارجی، نما، پنجره، بالکن
© Vivek Muthuramalingam

خانه در 46 / Kumar La Noce - عکاسی داخلی، پنجره، نماHouse on 46 / Kumar La Noce - عکاسی داخلی، نورپردازی، نما، هندریلHouse on 46 / Kumar La Noce - عکاسی بیرونی، ویندوزHouse on 46 / Kumar La Noce - عکاسی داخلیخانه در 46 / Kumar La Noce - تصاویر بیشتر+ 31


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    179 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: فنی، رنگ های آسیایی، کوری، فرش جیپور، کوه،، لیموکت، شرکت پارکت، آزمایشگاه های چوبی

  • معماران اصلی:

    باوانا کومار، نیکولا لا نوس



House on 46 / Kumar La Noce - عکاسی بیرونی
© Vivek Muthuramalingam

توضیحات متن ارائه شده توسط معماران. House on 46 یک خانه چند نسلی در یک قطعه شهری تنگ در ج، بنگلور است. هدف این بود که بفهمیم چگونه خانه، طبیعت، و حریم خصوصی را می‌توان در داخل زمین‌های شهری فشرده قرار داد و در عین حال چیدمان‌های پویا و سخاوتمندانه‌ای را ارائه داد که می‌توانند توسط ،نان سازگار شوند. در نمای کنار خیابان، سیستمی از صفحات ف،ی قابل اجرا، بیرونی‌ترین «پوست» یا ،ت بیرونی را ایجاد می‌کند و شروع به محو ، مرزهای بین خصوصی و عمومی می‌کند. این یک ارتباط پویا با تماشاگر خیابان، با متخلخل سیال با توجه به زاویه درگیری بصری ایجاد می کند. این پنل‌ها که با استفاده از باله‌های فولادی ملایم با اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف ساخته شده‌اند، از طریق الگوی سفت می‌شوند و در عین حال به دلیل طول‌های مختلف، ضایعات را به حداقل می‌رسانند.

House on 46 / Kumar La Noce - عکاسی بیرونی، ویندوز
© آرون چپمن
House on 46 / Kumar La Noce - تصویر 30 از 36
جزئیات نمای ف،ی جلو
خانه در 46 / Kumar La Noce - عکاسی داخلی، پنجره، هندریل
© آرون چپمن

صفحه نمایش در رنگ قرمز مایل به قرمز عمیقی رندر شده است که نوری را که بر روی نمای شرقی در حال سقوط است، بسته به زمان روز با رنگ های مختلف منع، می کند. این صفحه نمایش با احاطه ، بالکن های سخاوتمندانه، نمای قابل انطباق بر اساس نیازهای کاربران را فراهم می کند. جعبه های کاشت بزرگ در طرح نما گنجانده شده اند که فضاهای باز سرپوشیده را متحرک می کند و سایه می اندازد. فضاهای داخلی خانه برای به حدا،ر رساندن مناطق قابل استفاده و باز شدن کامل به بالکن های سرپوشیده از یک پلان کف عملگرا پیروی می کنند. دیوارهای سفید تیره در برابر کف‌های آهکی زرد چشمگیر با رنگ‌های گر،ت خا،تری، چوب ساج و پوشش‌های دیواری آهکی قرار گرفته‌اند.

House on 46 / Kumar La Noce - عکاسی داخلی
© Vivek Muthuramalingam
خانه در 46 / Kumar La Noce - تصویر 25 از 36
پلان – طبقه 3
House on 46 / Kumar La Noce - عکاسی داخلی، نورپردازی، نما، هندریل
© Vivek Muthuramalingam

طبقه همکف دارای یک دفتر کار خانگی با پتانسیل تبدیل شدن به یک واحد زندگی مستقل در آینده است. ،مت اصلی نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه در طبقه اول قرار دارد. منبع قابل توجهی از نور، هوا و فضای خانواده در فضای باز به شکل یک حیاط رو به آسمان در طبقه اول است. این فضای همه کاره به ،وان گسترش فضای نشیمن عمل می کند و حجم فضای نشیمن را فراتر از پلان جمع و جور خود گسترش می دهد. این به ،وان یک ارتباط بصری بین طبقات عمل می کند و در عین حال امکان تنظیم آب و هوای کل خانه را فراهم می کند و جریان ثابت هوای تازه را به ویژه در تابستان های گرم تضمین می کند. طبقات دوم و سوم شامل فضاهای شبانه برای خانواده و همچنین یک تراس روباز قابل استفاده است.

House on 46 / Kumar La Noce - عکاسی بیرونی
© Vivek Muthuramalingam
House on 46 / Kumar La Noce - تصویر 31 از 36
صفحه نمایش ف،ی – اجزای ساخت

House on 46 تمرینی برای افزایش محدودیت‌های کارایی در معماری داخلی است تا خواسته‌ها و خواسته‌های غنی چندین نسل از ،نان را برآورده کند و در عین حال خانه‌ای را ایجاد کند که امکان تبادل سیال و ارتباط با فضای باز را فراهم می‌کند.

خانه در 46 / Kumar La Noce - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© آرون چپمن




منبع: https://www.archdaily.com/995453/،use-on-46-،ar-la-noce