خانه های جنگلی / دالاس-پیرس-کوینترو | آرک دیلی


خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© فرانسوی + Tye

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی بیرونی، پنجره، نماخانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی بیرونی، در، آجر، نماخانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، پنجره، میزخانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، پنجرهخانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - تصاویر بیشتر+ 34


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی بیرونی، آجری، نما
© فرانسوی + Tye

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Forest Houses که در لبه آپارتمان‌های وانستد نیوهام قرار دارد، شاهد تبدیل حیاط سازنده سابق به سه خانه نوساز – شامل یک خانه خانوادگی 3 خوابه و دو خانه 2 خوابه کوچکتر است. این طرح همچنین شامل بازسازی و گسترش یک مغازه انتهای تراس سابق است که در ورودی سایت قرار دارد تا خانه 1 تخته دیگری ایجاد شود.

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی بیرونی، ویندوز
© فرانسوی + Tye
خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - تصویر 27 از 39
پلان – سایت 1.200

این سایت با ردیفی از خانه های تراس از جلو و پارک فلت ها از عقب محدود شده است. خلاصه مشتری به دنبال به حدا،ر رساندن این نمودار میدان قهوه ای کم استفاده و محدود است و راه حلی برای مکان خاص ارائه می دهد که می تواند از طریق جهت گیری و جرم گیری به ویژگی های همسایه پاسخ دهد و به آن احترام بگذارد. از آنجایی که تعدادی از مجوزهای برنامه ریزی قبلی نتوانستند قفل طرح را باز کنند، DPQ از یک رویکرد طراحی تکراری برای آزمایش ایده ها از طریق مدل ها و گفتگو با برنامه ریزان استفاده کرد تا راه حلی خاص برای سایت ارائه دهد که به ویژگی های مجاور با جهت گیری و انبوه پاسخ می دهد.

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی بیرونی، در، آجر، نما
© فرانسوی + Tye
خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© فرانسوی + Tye

DPQ با انعکاس رفتار عملی خود برای به حدا،ر رساندن “فضاهای بین”، یک آرایش وارونه ایجاد کرد. در سطح طبقه همکف، همه چیدمان خانه ها در اطراف چاه های روشنایی و حیاط های خصوصی به هم متصل می شوند و حریم خصوصی اتاق خواب ها را با نور طبیعی فراوان ارائه می دهند و در عین حال تعداد واحدهای ممکن را در سایت محدود بهینه می کنند.

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، پنجره، میز
© فرانسوی + Tye
خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، کانتر، سینک
© فرانسوی + Tye

فضاهای نشیمن پرکاربرد اکنون در طبقه اول قرار گرفته اند، جایی که پنجره های بزرگ مناظر خیره کننده ای از وانستد آپارتمان را قاب می کنند که ارتباطات بین داخل و خارج را تقویت می کند. جهت کاهش مشرف به همسایگان، خانه‌ها از شمال به سمت فلت‌ها قرار گرفته‌اند و دارای سقف دندانه‌ای متمایز می‌باشند – که با حساسیت طراحی شده تا ارتفاع لبه‌های دیواری خانه‌های مجاور را منع، کند. از بیرون، لعاب محیط طبیعی را منع، می کند و طرح را در بافت آن ریشه می دهد.

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، پنجره
© فرانسوی + Tye
خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی داخلی، ویندوز
© فرانسوی + Tye

برای توسعه یک زبان معماری متنی، پالت مواد از تاریخچه سایت به ،وان حیاط سازنده و سنگ تراشی سنتی تراس ها استفاده می کند. همه مواد به‌دلیل طول عمر، قابلیت‌های بازیافت و در دسترس بودن گسترده، مسئولانه تهیه و انتخاب شدند.

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© فرانسوی + Tye

آجر در اطراف طبقه همکف پیچیده می شود تا ظاهری شبیه ازاره ایجاد کند، قبل از اینکه به شکل گیری دیوارهای مرزی ادامه دهد. حجم‌های طبقه اول از پانل‌های چوبی از پیش ساخته شده و چند لایه ساخته شده‌اند که تلفیقی از روش‌های ساخت و ساز سنتی و مدرن را برای ایجاد مجموعه‌ای از خانه‌های واقعاً پایدار و کارآمد نشان می‌دهد. این رویکرد یک برنامه تحویل پایدار، کارآمد و اقتصادی را برای مشتری ایجاد کرد که برای اولین بار در این پروژه نقش پیمانکار را بر عهده گرفت.

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها، نرده ها
© فرانسوی + Tye

پس از تکمیل آجرکاری، ،اصر چوبی در کمتر از 5 روز مونتاژ شدند، قبل از اینکه با ف، گالو،زه پوشانده شوند تا یک پوشش خارجی بسیار بافت و یکپارچه ایجاد شود که بین دیوارها و سقف ها جریان دارد. در درون، ،اصر ساختاری در رویکردی صادقانه و ناتمام رها می شوند. بلوک‌های سفید و نمایان با ساختار چوبی متقاطع لایه‌ای لمسی در بالا تکمیل می‌شود و ارتباطی با سایبان‌های درختان اطراف ایجاد می‌کند.

خانه های جنگلی / دا،-پیرس-کوینترو - عکاسی بیرونی، پنجره ها، منظره شهری
© فرانسوی + Tye




منبع: https://www.archdaily.com/996258/forest-،uses-dallas-pierce-quintero