غرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه


غرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه

غرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - عکاسی بیرونی، آجر
© Laurian Ghinitoiu

غرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - عکاسی بیرونی، آجرغرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - عکاسی خارجیغرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - عکاسی داخلی، آجر، صندلیغرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - عکاسی خارجی، جنگلغرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - تصاویر بیشتر+ 7


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

غرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - عکاسی خارجی، جنگل
© Laurian Ghinitoiu

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این نقطه بازتاب Karlsauge نام دارد. این پارک در Karlsaue، پارک ایالتی کاسل واقع شده است. اینستالیشن برای داکیومنتا پانزده، نمایشگاه هنری جه، که هر پنج سال یکبار در کاسل برگزار می شود، برنامه ریزی و ساخته شده است. این یک مکان درونگرا برای تفکر و ارتباط است که در آن افراد می توانند ملاقات کنند و افکار و ایده ها را تبادل کنند.

غرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - عکاسی خارجی، جنگل
© Laurian Ghinitoiu

چهار ستون در مرکز یک برف بیضی شکل در جنگل پارک وجود دارد که شبیه یک چشم بزرگ است. چهار استیل از بلوک های چوب راش که روی هم چیده شده اند ساخته شده اند. بلوک ها قطعات باقی مانده از تراورس راه آهن راش هستند که معمولاً برای گرمایش استفاده می شوند. با این حال، ما فقط نمی‌خواستیم این چوب را بسوز،م، بلکه می‌خواستیم نصبی ایجاد کنیم که در آن CO2 برای مدت طول، ذخیره شود.

غرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - تصویر 9 از 12
پلان – سایت

جایی که مردم می توانند روبروی یکدیگر بنشینند و در مورد حفاظت از آب و هوا ارتباط برقرار کنند. در همان زمان، آنها می توانند از طریق شکاف های ستون ها به چشم انداز، به طبیعت نگاه کنند. یا به آسمان نگاه کن بنابراین، نصب امکان ارتباط نزدیک بین مردم و طبیعت را فراهم می کند.

غرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - عکاسی خارجی
با حسن نیت از معماران کریستوف هسه

این نه تنها مک، برای مردم است، بلکه هتلی برای ،ات نیز می باشد. به همین دلیل است که ما در تمام شکاف ها برگ و ،ه قرار می دهیم تا ،ات بتوانند یک زیستگاه، یک خانه پیدا کنند.

غرفه Karlsauge / معماران کریستوف هسه - عکاسی داخلی، آجر، صندلی
© Laurian Ghinitoiu




منبع: https://www.archdaily.com/996199/karlsauge-pavilion-christoph-hesse-architects