خانه کک کاهی / معماران جوری تروی


خانه کک کاهی / معماران جوری تروی

Straw Flea House / Juri Troy Architects - عکاسی بیرونی
© معماران Juri Troy

کاه کک خانه / Juri Troy Architects - عکاسی بیرونی، ویندوزStraw Flea House / Juri Troy Architects - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، تیرStraw Flea House / Juri Troy Architects - عکاسی داخلی، پنجره، صندلی، تیرکاه کک خانه / Juri Troy Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه کک کاه / معماران جوری تروی - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

کاه کک خانه / Juri Troy Architects - عکاسی بیرونی، ویندوز
© معماران Juri Troy

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این ملک – پارک قلعه در مورستتن – مک، فوق العاده با اهمیت تاریخی و تاریخی پر حادثه است. بخش‌هایی از این تاریخ هنوز به‌صورت تکه‌آهنگ قابل تشخیص است. موقعیت ویژه با نزدیکی مستقیم به مرکز روستای فشرده در شرق و مزارع و چمنزارها در غرب مشخص می شود. سایت دارای بار تاریخی در Murstetten، ظاهر خشن و وحشی خود را حفظ کرده و با نصب کوچکی به شکل یک خانه آ، هفته گسترش یافته است. ساختمان جدید فارغ از ساختمان های اطراف بازی می کند و به ،وان یک نفره با اعتماد به نفس و طبیعی در میان بقایای تاریخی ایستاده است.

Straw Flea House / Juri Troy Architects - عکاسی بیرونی
© معماران Juri Troy
Straw Flea House / Juri Troy Architects - تصویر 14 از 16
طرح ها
Straw Flea House / Juri Troy Architects - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، تیر
© معماران Juri Troy

این پروژه به ،وان یک خانه یک اتاقه با ارتفاع از یک تا دو طبقه در نظر گرفته شده است. در ،مت ج،ی، پایین، اتاق نشیمن با شیشه های بزرگ و کاملاً بازشو به باغ و نهر کوچکی که از ملک می گذرد، قرار دارد. از ،مت شمالی وارد ساختمان می شود که در آن یک سرویس بهداشتی کوچک و یک گا،ی خواب نیز وجود دارد. تراس در ج، و همچنین پله های ورودی را می توان با استفاده از یک قرقره جمع کرد و به این ترتیب نماها را می توان کاملاً بسته کرد. پنجره‌های پانورامای بزرگ با ارجاعات تاریخی و منظره همسو هستند و منظره‌ای نامحدود به سمت کلیسا، داخل دره یا بقایای مجسمه‌های تاریخی در پارک ارائه می‌دهند. در امتداد دو ضلع طول،، دیوارهای بیرونی به وسیله یک ساختار قفسه ای از کف تا سقف به داخل کشیده شده است. از یک سو، ساختار باربر دیوارهای بیرونی را قابل مشاهده می‌کنند و در عین حال فضای ذخیره‌سازی و فضایی را برای نشیمنگاه‌ها و سطوح کار فراهم می‌کنند.

Straw Flea House / Juri Troy Architects - عکاسی داخلی، پنجره، صندلی، تیر
© معماران Juri Troy
خانه کک کاه / معماران Juri Troy - عکاسی داخلی، پنجره، حمام، سینک
© معماران Juri Troy

این پروژه از یک مفهوم پایدار جامع در برنامه ریزی، استفاده و اجرا پیروی می کند. خانه مرتفع است و فقط از طریق هشت پایه پیچی زمین را لمس می کند. این بدان م،ی است که هیچ سطح زمین مهر و موم نشده است. بیشتر مواد مورد استفاده از محیط اطراف می آیند. چوب، هم برای ،اصر ساختاری و هم برای سطوح، از جنگل های خود مشتری می آید و در کارخانه چوب بری همسایه پردازش می شود. ساختمان با کاه عایق بندی شده است، که آن نیز از محیط اطراف، از یک مزرعه منطقه ای می آید. گرما و انرژی توسط سیستم فتوولتائیک روی سقف تولید می شود.

Straw Flea House / Juri Troy Architects - عکاسی بیرونی، حصار، پنجره، نما
© معماران Juri Troy
Straw Flea House / Juri Troy Architects - تصویر 16 از 16
ارتفاعات
کاه کک خانه / Juri Troy Architects - عکاسی بیرونی، ویندوز
© معماران Juri Troy

این پروژه دست در دست آتلیه کاروان انجام شد. با توجه به همکاری نزدیک، ما به ،وان یک دفتر این فرصت را داشتیم که چندین بار خودمان در محل ساخت و ساز فعال باشیم و روی عایق نی و همچنین نازک کاری نما و مبلمان کار کنیم.

کاه کک خانه / Juri Troy Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© معماران Juri Troy




منبع: https://www.archdaily.com/993730/straw-flea-،use-juri-troy-architects