دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر


دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر

دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Steve Bollaert

دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی بیرونی، ویندوزدفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی بیرونی، صندلی، پنجره، باغدفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی داخلی، صندلی، میزدفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی داخلیدفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی خارجی
© Steve Bollaert

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ساختمان های موجود اغلب ویژگی های پنه، دارند. بازسازی خانه این پزشک سابق نشان می‌دهد که خانه‌ای درهم و برهم دهه 1970 می‌تواند پایه محکمی برای معماری معاصر باشد و هم استفاده جدید و هم انتقال انرژی را در خود جای دهد. روابط جدیدی بین ساختمان و محیط اطراف آن شکل گرفت و خانه ای جدید برای یک زوج مسن فراهم کرد.

دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Steve Bollaert
دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی بیرونی، صندلی، پنجره، باغ
© Steve Bollaert

خانه، عجیب و غریب اما بدون جذابیت، فضای کافی در طبقه همکف داشت که هم فضای نشیمن و هم اتاق خواب را در خود جای می داد و آن را برای نیازهای آینده مشتری بسیار من، می کرد. این طرح بزرگ است و مستقیماً روی کانالی قرار دارد که به ذخیره‌گاه طبیعی IJsselmeer و Waddenzee یونسکو متصل می‌شود – که هر دو مقصد تفریحی مورد علاقه زوجین هستند. در حالی که زمین به سمت آب بسیار باز است، توسط باغ بیش از حد از محله پنهان شده است.

دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - تصویر 19 از 22
پلان طبقه

در حالی که در نهایت چیز کمی در ساختمان باقی نمانده بود، این یک جاه طلبی بود که اه، طرح اصلی را تکرار کنیم و بر اساس آن بنا کنیم. طرح اولیه خانه دنباله ای از دو مربع به هم پیوسته بود که پایه ای را برای چیدمان جدید در سطح زمین تشکیل می داد. به این ترتیب، مطب پزشکان سابق اکنون اتاق خواب و یک مطب جداگانه را در خود جای داده است. حجم اصلی شامل مناطق نشیمن است که اکنون توسط یک طرح ساختاری جدید در زیر سقف هرمی مشخص آن باز شده است. در نهایت، یک مربع سوم با نسبت های مشابه به دنباله بدون مانع به ،وان یک تراس در باغ اضافه شد.

دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی داخلی، صندلی، میز
© Steve Bollaert
دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی داخلی
© Steve Bollaert

نما به طور کامل لعاب داده شده است تا بر رابطه جدید با فضای باز تأکید کند و می تواند توسط قاب های پنجره کشویی بزرگ باز شود. ستون‌های بتنی سنگین و ،، آلومینیوم قاب‌های پنجره را پنهان می‌کنند و باعث می‌شوند سقف تخته سنگی با جزئیات کم و به ظاهر سبک در بالای فضای نشیمن شناور به نظر برسد.

دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی خارجی
© Steve Bollaert
دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - تصویر 21 از 22
جزئیات

در حالی که مرزهای بین داخل و خارج توسط جریان مداوم نور و مواد محو شده است، ،یب دقیق مواد به دنبال تأکید بر ویژگی های موجود و نمایاندن کیفیت های جدید خانه است. از آنجایی که چنین مصالحی برای ستون های بتنی سخت، کف کوارتز نروژی، سقف تخته سنگ و عرشه چوبی استفاده شد. اینها با ،اصری مانند پنجره های کشویی با جزئیات کم، نور دایره ای سقف، و ناودان غیر متعارف تکمیل شدند.

دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی داخلی، میز، کانتر
© Steve Bollaert

برای مشتری واقعاً آینده نگر به م،ای انجام مجدد تمام تأسیسات در خانه است. گاراژ اکنون به قلب تپنده خانه تبدیل شده است، با یک «نیروگاه کوچک»، یک مرکز برق، یک ایستگاه شارژ EV، و یک م،ن ذخیره حرارتی بزرگ. از اینجا، یک پمپ حرارتی هیب، به هوای بیرون و ذخیره حرارتی فصلی در عمق 150 متری خاک فریز متصل می شود. برای تامین انرژی پمپ حرارتی، از سقف گاراژ برای نصب 36 سلول خورشیدی با ،وجی 10.8 م،ات ساعت در آمپر استفاده شد که انرژی کافی را برای خود نگه داشتن در طول سال فراهم می کند.

دفتر خانه TC / BETA برای معماری و شهر - عکاسی بیرونی، پنجره، در
© Steve Bollaert




منبع: https://www.archdaily.com/995168/،use-tc-beta-office-for-architecture-and-the-city