دفتر Saham Rakyat / معماران Angkasa


دفتر Saham Rakyat / معماران Angkasa

دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره
© Mario Wibowo

دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلیسهام دفتر مردم / معماران آنگکاسا - عکاسی داخلی، آشپزخانه، مبل، میزدفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - عکاسی داخلی، پنجره، باغسهام دفتر مردم / معماران آنگکاسا - عکاسی داخلیسهام دفتر مردم / معماران آنگکاسا - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، تیر
© Mario Wibowo

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. اولین مرحله طراحی این کار مش،، ت،یم آن به بخش های کوچکتر و نیازهای عملکردی گیاه به هر بخش است. هر عملکرد ویژگی منحصر به فرد خود را دارد و هر عملکرد توسط بخش های مختلف انجام می شود بنابراین انتظار می رود طراحی داخلی دارای اشکال و ال،ای متفاوتی باشد. با وجود تفاوت‌ها، با ،یب چند مفهوم که با فرم‌های اصلی و رنگ‌های اصلی نشان داده می‌شوند، یکپارچگی طراحی لازم است. این انعطاف پذیری گرافیک سهام الهام بخش این طرح است.

دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی
© Mario Wibowo
دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - تصویر 21 از 23
طرح
سهام دفتر مردم / معماران آنگکاسا - عکاسی داخلی، آشپزخانه، مبل، میز
© Mario Wibowo

منطقه پذیرش – بخش پذیرش از اشکال منحنی برای میز، سقف و پس زمینه به ،وان مفهوم اصلی دفتر سهام راکیات استفاده می کند که با گرافیک پویا مطابقت دارد. افزودن پوسته مرمری (MM Gallery) حسی لو، به فضای پذیرایی اضافه کرد. این پالوداریوم (آکواتیک فریک) قرار دادن در ،مت پذیرش در نظر دارد به ،وان منظره ای با طراوت برای همه کارکن، که وارد کانتور سهام راکیات می شوند، خدمت کند. شکل از پالوداریوم مطابق با شکل میز، سقف و پس زمینه است تا یک جریان اتصال ایجاد کند.

سهام دفتر مردم / معماران آنگکاسا - عکاسی داخلی
© Mario Wibowo

منطقه کارکنان – قرار دادن انحنا باریسول (H+) نور در سقف فضای مش، و محوطه کارکنان حس و حال منحصر به فردی به فضا می دهد. میز سفارشی با وسعت 8 متری (Vivere) به ،وان میز گردهمایی برای کارمندان عمل می کند.

،مت نشیمن – این محل نشستن در چندین نقطه از اتاق است که به ،وان فضای آرامش بخش، فضای بحث و همچنین فضای کار استفاده می شود زیرا سیستم کاری کانتور سهام راکیات در هر مک، در هر زمان وجود دارد (قابل انعطاف).

سهام دفتر مردم / معماران آنگکاسا - عکاسی داخلی
© Mario Wibowo
دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - تصویر 22 از 23
بخش A و B
دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پنجره
© Mario Wibowo

اتاق استودیو – قرار دادن اشکال پویا روی دیوار در اتاق استودیو برای ایجاد فضای راحت تری در نظر گرفته شده است. رنگ سفید بر اتاق غالب است تا حسی آینده نگر و تمیز را به اتاق بدهد. منحنی باریسول (H+) نور در سقف ها بیشتر بر مفهوم آینده نگرانه به اتاق استودیو تأکید می کند.

دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - عکاسی داخلی، پنجره، باغ
© Mario Wibowo

اتاق ملاقات – مشتری 2 نوع اتاق جلسه درخواست کرده است: یک اتاق جلسه بزرگ (برای استفاده عمومی) و یک اتاق جلسه کوچکتر (استفاده نیمه خصوصی). 2 اتاق جلسه با یک دیوار شیشه ای ت،یم شده است (کارخانه) پارتیشن قابل جدا شدن

سهام دفتر مردم / معماران آنگکاسا - عکاسی داخلی، نیمکت
© Mario Wibowo

فضای اشتراکی – دیوار جداکننده بین اتاق ها از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کند (هیمالیا آبادی) ایجاد یک احساس جادار فضای اشتراکی در مرکز اتاق می تواند به ،وان فضای گردهمایی، فضای کاری و فضای گفتگو استفاده شود. منحنی شکل نیمکت و باریسول (H+) نورها به یک نقطه دید در منطقه تبدیل می شوند.

دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، تیر
© Mario Wibowo
دفتر Saham Rakyat / Angkasa Architects - تصویر 23 از 23
بخش C و D
سهام دفتر مردم / معماران آنگکاسا - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره
© Mario Wibowo

سالن و قهوه کار – همچنین یک ،مت کار قهوه وجود دارد که می تواند به ،وان فضای کاری هنگام نوشیدن قهوه استفاده شود. کابینت قهوه با شکل پویا با مفهوم Saham Rakyat مطابقت دارد. رنگ سفید بر انتخاب رنگ غالب است تا حسی جادار و تمیز ایجاد کند.





منبع: https://www.archdaily.com/995021/saham-rakyat-office-angkasa-architects