دیوان خانه کاویش / معماری o2


دیوان خانه کاویش / معماری o2

دادگاه کاویش / معماری o2 - عکاسی بیرونی، صندلی، نما، پاسیو، حیاط
© مایک شوارتز و لنس گربر

دادگاه کاویش / معماری o2 - عکاسی داخلی، میز، صندلیدادگاه کاویش / معماری o2 - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، صندلی، پاسیو، عرشهدادگاه کاویش / معماری o2 - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره، وان حمامدادگستری کاویش / معماری o2 - عکاسی بیرونی، صندلیدادگاه کاویش / معماری o2 - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    7500 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: دورنبراخت، گاگناو، آن ،س، جولین، گران، کوه،، پنجره ها و درب های یادبود، سرامیک پاریس، پولی فرم

  • معمار اصلی:

    لنس اودانل






دادگاه کاویش / معماری o2 - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© مایک شوارتز و لنس گربر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه 7500 فوت مربعی، 5 اتاق خواب، 5 و نیم حمام، گاراژ 4 ماشینی، در یک رانندگی خصوصی در دامنه‌های سانتا روزا صحرای پالم، در مجاورت تپه صحرای ص،ه‌ای کوچک و راهروی گلف سرسبز قرار دارد. طراحی به منظور تقطیر برنامه بزرگ به شاخه های مجزا و صمیمی انجام شد. حیاط ها، یک استراتژی سازم، بی انتها بیابان، مورد استفاده قرار گرفتند و وضوح برنامه را ایجاد ،د و آسایش حرارتی میکرو اقلیم را فراهم ،د. دادگاه ها همچنین به وضوح برنامه و لذت بصری ساعتی، روزانه و فصلی کمک می کنند. بعلاوه، این برنامه پس از آن تقطیر بیشتر شد و به صاحبان خانه اجازه داد که در صورت عدم همراهی، هسته ای به مساحت 2500 فوت مربع را اشغال کنند. به طور معمول، روال روزانه صاحبان خانه فعال از همه شعبه های برنامه با محل استراتژیک تن، اندام و دفتر خانه در انتهای مخالف خانه استفاده می کند.

دادگاه کاویش / معماری o2 - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، صندلی، پاسیو، عرشه
© مایک شوارتز و لنس گربر
دیوان خانه کاویش / معماری o2 - تصویر 22 از 22
پلان – طبقه همکف
دادگاه کاویش / معماری o2 - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پنجره
© مایک شوارتز و لنس گربر

پایداری با قرار دادن بال‌های بلند هواپیما در امتداد محور شرق-غرب با فنستراسیون در شمال و ج، با سایه خوب، بهینه‌سازی شد، و از گرما و تابش خیره‌کننده‌ای که لعاب شرقی و غربی را همراهی می‌کند، اجتناب کرد. در داخل، نماهای کوه های ج،ی و شمالی اطراف با داستان های شفاف و بدون گرما و تابش خیره کننده ای که دیافراگم معمولی شرقی و غربی را همراهی می کند برجسته شده است. در حالی که این طرح از سیستم‌های «هوشمند» کاملاً خودکار استفاده می‌کند و انرژی خالص صفر را از طریق پنل‌های فتوولتائیک و ذخیره‌سازی باتری به دست می‌آورد، نشست هماهنگ خانه با نیروهای طبیعی بیابان است که به ال،ای روزانه و فصلی بدون درز اجازه می‌دهد تا هر جنبه‌ای از زندگی مشتری را به تصویر بکشد. باز بودن برنامه با دیوارهای در مقیاس بزرگ برای مجموعه هنری گسترده مشتری متعادل است.

دادگاه کاویش / معماری o2 - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره، وان حمام
© مایک شوارتز و لنس گربر

متریال نهایی انتخاب شده، گرما، بافت و رنگ را به خانه می بخشد و زندگی بلندمرتبه صاحبان خانه در غرب میانه را تحسین و تضاد می کند. موفقیت خانه نتیجه یک فرآیند مشارکتی و تعاملی بین صاحبان خانه، طراحان داخلی، معماران منظر، سازندگان و پیمانکاران تجاری تخصصی است.

دادگستری کاویش / معماری o2 - عکاسی بیرونی، صندلی
© مایک شوارتز و لنس گربر




منبع: https://www.archdaily.com/994580/kawish-court-،use-o2-architecture