رستوران MAYHA / MARIAGROUP | آرک دیلی


رستوران MAYHA / MARIAGROUP

رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی، در، نما، پنجره
© مایکل سینک،

رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی، میز، صندلی، کانتررستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلیرستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی، پرتورستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی بیرونیرستوران MAYHA / MARIAGROUP - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی، میز، صندلی، کانتر
© مایکل سینک،

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Mayha در خیابان Chiltern یک ماجراجویی دو طبقه غذا است. طبقه همکف یک تجربه Omakase را ارائه می دهد در حالی که طبقه پایینی در اطراف یک بار ژاپنی با اتصال به یک حیاط بیرونی طراحی شده است.

رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی، میز، نورپردازی، صندلی
© مایکل سینک،
رستوران MAYHA / MARIAGROUP - تصویر 15 از 17
پلان – طبقه همکف
رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندی، میز
© مایکل سینک،

تجربه غذاخوری در طبقه همکف بر عملکرد سرآشپز متمرکز است: یک نوار چوبی گردو با طراحی سفارشی، آشپزی را در بر می گیرد و مهمانان را در یک رابطه همه جانبه با آشپزخانه قرار می دهد. با الهام از تکنیک ساختمان کومیکی، میله از بخش های بزرگ گردوی جامد ساخته شده است که با قطعات چوب مونتاژ شده اند تا یک جسم محکم را تشکیل دهند: اتصالات در سراسر شکل پیشخوان قابل مشاهده و پیوسته باقی می مانند. میله بیضوی در مرکز آشپزخانه قرار دارد: یک تراز دیوار به دیوار از تج،ات اختصاص داده شده به غذاهای تصفیه شده Omakase که همه از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. دیوار پس‌زمینه در این ،صر بلند قفسه‌های نازکی را با همان متریال حمل می‌کند تا ظروف سرامیکی مختلفی را که برای رستوران طراحی شده است ذخیره و نمایش دهد. دیوار دارای یک درجه بندی در روکش فولاد ضد زنگ از مات تا جلا است به طوری که در ،مت بالایی خود کاملاً بازتابنده می شود. سپس پانل های آینه مانند فضا و سیستم تعلیق طراحی شده سفارشی را منع، می کنند.

رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی، پرتو
© مایکل سینک،
رستوران MAYHA / MARIAGROUP - تصویر 16 از 17
پلان – طبقه همکف پایین
رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی بیرونی
© مایکل سینک،

این سیستم تعلیق که به ،وان یک نصب سبک در بالای میز در نظر گرفته شده است، از 700 سایه (کاغذ توت) ساخته شده است که هر کدام به صورت جداگانه در لایه های افقی نازک ساخته شده اند، مجهز به نور هستند و توسط لوله های مسی منشعب که با سقف مشکی متضاد هستند پشتیب، می شود.

رستوران MAYHA / MARIAGROUP - تصویر 17 از 17
بخش
رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی
© مایکل سینک،

وقتی بالای پیشخوان معلق می‌ماند، فی،چر جهت بیضی را دنبال می‌کند و وقتی در پانل‌های آینه صیقلی در مقابل دیوار آشپزخانه منع، می‌شود، اندازه آن دو برابر می‌شود. کف با کاشی های تراورتن قرمز به اندازه آجر تکمیل شده است. تنوع رنگ بین کاشی‌ها، الگوی منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند و لهجه گرمی قوی به فضا می‌دهد. در انتهای فضای ناهارخوری، فراتر از پیشخوان چوبی، آشپزخانه ادامه پیدا می کند و تبدیل به مجموعه تئاتری برای آشپزها می شود. با پنجره ای به داخل حیاط ختم می شود که از شبکه ای از بلوک های شیشه ای ساخته شده است که دید را در این شکاف متراکم شهری محو می کند. یک راه پله مارپیچ فرفورژه قدیمی طبقه همکف را به طبقه پایین متصل می کند. بازسازی شده و با دست نقاشی شده است، پله ها به فضای خالی فرود می آیند که در آن آجرکاری های اصلی نمایان می شود. همان دیوارهای آجری تا طبقه پایین ادامه پیدا می کند و با کاشی های سیم، سفارشی جدید سیاه و سفید در تضاد است. همین کاشی‌ها به سمت حیاط ادامه می‌یابد که از این سطح قابل دسترسی است.

رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی، صندلی، پنجره
© مایکل سینک،

یک نوار تمام عرض فضا را اشغال می‌کند: ساخته شده از چوب سوخته، به سنت «شو سوگی بان»، همچنین مجموعه‌ای از قطعات بزرگ چوب جامد است که در مقابل قفسه‌ها و قفسه‌های گردوی گرم پشت سر خودنمایی می‌کنند. در داخل هر قفسه، جعبه های برنجی آینه ای نور و بطری ها را منع، می کنند. یک صفحه گردان دی جی در نوار ادغام شده است و بلند،ای اجرا در قفسه های پس زمینه قرار دارند و برای یک محیط موسیقی جذاب آماده می شوند.

رستوران MAYHA / MARIAGROUP - عکاسی داخلی، قفسه بندی، صندلی
© مایکل سینک،




منبع: https://www.archdaily.com/999379/mayha-restaurant-mariagroup