ساختمان تجاری دیاگون / مون هون


ساختمان تجاری دیاگون / مون هون

ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© کیم چانگ موک

ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی خارجی، پنجره، نماساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی داخلی، نما، تیرساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی داخلیساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی خارجی، پنجره، نماساختمان تجاری دیاگون / مون هون - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© کیم چانگ موک

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Hae،c،n به م،ای شهر آزادی یا رهایی است، واقع در نزدیکی Itawon و Yongsan، جایی که بسیاری از اتباع خارجی و پرسنل ارتش ایالات متحده در آن ،ن هستند. اخیراً با بسیاری از بارها و رستوران‌های امروزی کره‌ای و غربی که جمعیت جوان بین‌المللی در آن جمع می‌شوند، بازسازی شده است. این سایت در بالای تپه قرار دارد که در آن مناظر عالی از شهر در دسترس است. (فقط زم، که به پشت بام رسیدید).

ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© کیم چانگ موک

ایده اول ارائه یک نمای پشت بام است که توسط خود ساختمان مسدود شده است. یک پلکان ،‌چاله‌مانند، مورب و سوراخ‌دار از کنار جاده شروع می‌شود که به بالکن در 2 منتهی می‌شود.nd طبقه با دید عالی این پلکان ،‌چاله سیاه‌چاله مورب به‌،وان یک پیشکش، پیشنهادی برای عموم طراحی شده است، مانند ارائه یک طاق سایه‌دار توسط لوئیس خان در کیمبل. یکی دیگر از عرضه‌های عمومی یک صندلی دایره‌ای است که به صورت پلک، در مقعر ورودی مبدل شده است. من این پیشنهادات را با این هدف طراحی کردم که بسیاری از رهگذران را برای تجربه منظره خیابان و نمای پشت بام دعوت کنم.

ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی بیرونی، هندریل
© کیم چانگ موک
ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی داخلی، پله، پنجره، نما، نرده
© کیم چانگ موک
ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی داخلی
© کیم چانگ موک

ساختمان موجود در دهه 1980 با آجر و بتن ساخته شده و به ،وان یک اقامتگاه کوچک طراحی شده است. شرایط س،ت در زیرزمین سخت بود و حتی خانه‌های روی زمین فقط اصول اولیه را داشتند و هیچ یک از منظره‌های عالی برای کیفیت خانه در نظر گرفته نشد. فکر می‌کنم این مورد در دهه 80 در سئول بود، جایی که ا،ر خانه‌ها با عجله بدون توجه به کیفیت زندگی ساخته شدند. بنابراین بیشتر دیوارهای موجود برداشته می شوند، اما بیشتر سازه های بتنی حفظ می شوند. ماهیت تجاری (فضای اجاره ای) توسعه با دیوارهای پرده ای با حداقل دیوارها در طبقات ایجاد شد. پلکان مورب تقریباً از 1،2 در 3 نصف می شودrd کف اما اجازه گردش در اطراف بیشتر آن را می دهد (به جز 3rd کف). پله به چیزی شبیه یک حیوان غول پیکر تبدیل می شود که از میان طبقات بالا می رود و چیز خاصی را به فضای همگن می آورد. این می تواند به صورت دوتایی رفتار کند، یکی به ،وان قطعه ای برای اتصال مبلمان خلاقانه پارتیشن ها، دیگری به ،وان یک توده مزاحم مزاحم در وسط.

ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© کیم چانگ موک
ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی داخلی، نما، تیر
© کیم چانگ موک

م،ای Hae،c،n، آزادی یا شهر رهایی از طریق یک راه پله نافذ و بالکن بعدی در طراحی حک شده است، البته پشت بام رهایی نهایی است… رهایی از معماری. ،صر دیگر دیوار جعلی است که دو طرف طرح را احاطه کرده است. یکی بسیار بزرگتر از دیگری است که به صورت بالکن باریک طراحی شده است، 3rd طبقه دارای یک بالکن بسیار مفید و دنج است که با دیوار شیشه ای جعلی از فاصله دور احاطه شده است.

ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© کیم چانگ موک

من معرفي بسياري از گياهان عمودي پرماجرا را متصور هستم كه از ديوارهاي شيشه اي جعلي براي بستگي به رشدشان استفاده مي كنند. اگر با گذشت زمان این اتفاق بیفتد، من در حال حاضر یک ساختمان کوچک را می بینم که مرا یاد کندالاما ساخته جفری باوا می اندازد.

به نظر من ساختمان های شیشه ای زشت هستند…

ساختمان تجاری دیاگون / مون هون - عکاسی بیرونی، ویندوز
© کیم چانگ موک




منبع: https://www.archdaily.com/995373/diagon-commercial-building-moon-،on