ساخت و ساز و طراحی HTL / معماران ao


ساخت و ساز و طراحی HTL / معماران ao

ساخت و طراحی HTL / ao-architekten - عکاسی داخلی
© دیوید شرایر

HTL Bau und Design / ao-architekten - عکاسی داخلی، ویندوزHTL Bau und Design / ao-architekten - Windows, Facade, Beamساخت و طراحی HTL / ao-architekten - عکاسی داخلیHTL Bau und Design / ao-architekten - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلیساخت و طراحی HTL / ao-architekten - تصاویر بیشتر+ 45


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

HTL Bau und Design / ao-architekten - Windows, Facade
© دیوید شرایر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. مجموعه مدرسه HTL Bau & Design شامل یک ساختمان اصلی در شمال و کارگاه ها در ج، است. این سایت توسط خیابان بسیار شلوغ Bach،nerstraße در شرق و یک ساختمان تجاری بزرگ در غرب احاطه شده است. ،د یک طبقه و جمع و جور، یک طبقه را به بال آموزشی و اداری اضافه می کند و به طور کامل و طبیعی با بقیه مجموعه ،یب می شود و در عین حال یک بعد جدید متمایز به ساختمان اصلی اضافه می کند.

HTL Bau und Design / ao-architekten - عکاسی داخلی، ویندوز
© دیوید شرایر

بخشی از پارکینگ معلم در غرب در حال تبدیل شدن به یک حیاط بزرگ بزرگ مدرسه است که در مجاورت کتابخانه و کافه تریا مدرسه خواهد بود. ساختارهای موجود در امتداد Bach،nerstraße برای تسهیل پیشرفت‌های بالقوه در آینده باقی خواهند ماند.

HTL Bau und Design / ao-architekten - عکاسی داخلی، ویندوز
© دیوید شرایر
HTL Bau und Design / ao-architekten - عکاسی داخلی، آشپزخانه، ویندوز
© دیوید شرایر
HTL Bau und Design / ao-architekten - تصویر 45 از 50
پلان – طبقه همکف

فضای داخلی ا،تنشن با فضاهای باز و شفاف و چیدمان مشخص می شود. پنجره های روب، که در اطراف کل طبقه قرار دارند، منظره ای پانوراما از اینسبروک ارائه می دهند. در عین حال، سقف سبک لاملا که تنها با چند ستون تکیه گاه ساخته شده است، تعادل نور و بدون سایه را تضمین می کند و فضایی استودیو مانند ایجاد می کند. گسترش راه پله های موجود، تبدیل فضای باز قبلی به یک منطقه لعابدار، فرورفته با نشیمنگاه در اطراف لبه ها، و هسته های بهداشتی ساخته شده از بتن ا،پوز جامد، ساختمان موجود را با ،د جدید در هم می آمیزد.

HTL Bau und Design / ao-architekten - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی
© دیوید شرایر
ساخت و طراحی HTL / ao-architekten - عکاسی داخلی
© دیوید شرایر
HTL Bau und Design / ao-architekten - تصویر 48 از 50
بخش

این یک چشم انداز همه کاره برای آموزش و یادگیری ایجاد کرده است که هم نیازهای فعلی آموزش مدرن و هم تقاضا برای فضای داخلی با کیفیت بالا را برآورده می کند. افزونه جدید نه تنها ک،‌های درس و اتاق‌های CAD را فراهم می‌کند، بلکه یادگیری در اندازه‌های مختلف گروه‌ها را هنگام آموزش گروه‌های ت،یم‌شده ممکن می‌سازد. منطقه بندی به فضاهای آرام، مناطق مطالعه و اتاق های استراحت در نظم مک، و زم، اجازه می دهد، اما همچنین اجازه می دهد تا از این فضاها برای نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف استفاده شود.

HTL Bau und Design / ao-architekten - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© دیوید شرایر




منبع: https://www.archdaily.com/1000745/htl-bau-und-design-ao-architekten