شماره وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09159159150 موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا

مشهد جزو شهرهایی است که جمعیت بسیاری دارد، بنابراین همانند دیگر شهرها، پرونده های مختلفی در دادگاه های آن وجود دارد. اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد. اگر به دنبال بهترین وکیل مشهد هستید، مجموعه حقوقی دادیاران مکان مناسبی جهت مراجعه می باشد.

  • از اینکه سایت وکیل پایتخت در انتخاب وکیل مشهد برای شما موثر بود، خرسندیم.
  • ایشان پرونده های متعددی در زمینه های کیفری و حقوقی داشته اند که نتیجه مطلوبی هم به دست آمده است.رضایت مندی موکلان گواه این مطلب می باشد.فلذا وکیل بهروش به دلیل آشنایی با قوانین و مسیرهای کوتاه رسیدن به نتیجه، زمان کمتری برای پرونده طی می‌کند.
  • به موکل در دعاوی قضایی، وصیت نامه، امانت، قراردادها، رهن و اجاره نامه کمک می کند.
  • گروه حقوقی یک وکیل مدافع در مشهد با قبول کلیه دعاوی و همکاری با بهترین وکیل مشهد و نظارت بر عملکرد وکلا، مدافع حقوق موکلین گرامی می باشد.

ضمنا هزینه دادرسی در مورد طلب مهریه بر عهده خواهان که همان زوجه است خواهد بود، مگر این که زن به دلیل عدم توانایی مالی پرداخت هزینه دادرسی اعلام اعسار کند که در این صورت دادگاه زوج را موظف به پرداخت هزینه دادرسی خواهد کرد. به شرکت‌ها در مورد مسائل مربوط به ثبت اختراع، مقررات دولتی، قرارداد با شرکت‌های دیگر، منافع دارایی، یا قراردادهای چانه‌زنی جمعی با اتحادیه‌ها مشاوره می دهد. واجد شرایط ارائه مشاوره در مورد قانون یا نمایندگی موکل در امور حقوقی هستند.

وکیل می تواند این مسئولیت را با ارائه خدمات حقوقی بدون دستمزد یا با هزینه ای اندک انجام دهد. یک وکیل به عنوان مشاور، با درک آگاهانه ای از حقوق و تعهدات قانونی به موکل مشاوره ارائه می دهد. وکیل خوب در مشهد به عنوان مذاکره کننده به دنبال نتیجه ای است که برای مشتری سودمند باشد. همچنین با بررسی امور موکل و گزارش در مورد آنها به موکل یا دیگران به عنوان ارزیاب عمل می کند.

ویژگی‌های وکیل خوب در مشهد

عباس شهروان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو هیات علمی دانشگاه، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری می‌باشد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. از نظر آقای شهروان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد.

شماره وکیل خوب در مشهد

سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری و داری کارشناسی ارشد حقوق خصوصی. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. اهمیت حفظ و تقویت بنیان خانواده در نزد قانون باعث شده است که تدوین قوانین و قواعدی در راستای حمایت از این بنیان مهم یعنی خانواده ضروری شده باشد. افزایش شمول و تعداد دعاوی خانوادگی در دادگاه ها نیز بیانگر این موضوع است که کانون خانواده نیازمند حمایت های ویژه ای نیز می باشد.

وکيل دعاوی ملکی در قم

به اعتقاد برخی کارشناسان حقوقی، تمام افراد بر اساس قانون مسئول کردار و رفتار خود در مقابل حقوق دیگران می‌باشند. برای اعطای وکالت به محمد نظر نیا یکی از وکیل‌های خوب مشهد، می‌توانید با ایشان از مسیر های ذیل در ارتباط باشید. افرادی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت کشور ترکیه را دارند، وکیل اقامت و مهاجرت در مشهدآقای سیدعلی رضویان آماده انجام کلیه امور شما در کشور ترکیه از جمله اخذ کارت اقامت و شهروندی -خرید و اجاره ملک در هر نقطه از کشور ترکیه می باشد.

همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند. شایان ذکر است که اگر نظر بازپرس، بعد از بررسی و تحقیق به مجرمانه بودن عمل باشد، با صادر کردن قرار جلب به دادرسی موضوع را به دادستانی به جهت اظهار نظر ارسال می نماید. براساس موارد فوق، یک پرونده حقوقی دارای مراحل مختلف و زیادی می باشد که هر کدام از این مراحل دارای ریزه کاری های فراوان و حساسیت های زیادی است، برای آسان تر شدن نتیجه بهتر است از یک وکیل حرفه ای در مشهد که تخصص دارد، مشورت کنید.