فروشگاه HARMAY شنژن / AIM Architecture


فروشگاه HARMAY شنژن / AIM Architecture

فروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، فولاد
© Wen Studio, Bowen Gu

فروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، نما، ستون، آرکیدفروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، فولادفروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، آشپزخانه، فولادفروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، هندریلفروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - تصاویر بیشتر+ 14


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

فروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، نما، ستون، آرکید
© Wen Studio, Bowen Gu

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. نزدیک به 50 سال پیش، شنژن چیزی بیش از یک شهر بازار بود و امروزه به یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرهای ج، شرقی چین تبدیل شده است. شهرنشینی و توسعه مستمر، مکان های ساخت و ساز را به نمادی از منظر شهری تبدیل کرده است. قطعات ساختم،، مصالح انباشته، و سیستم‌های داخلی که از بسته‌بندی خارج شده‌اند و منتظر مونتاژ هستند، خود را به‌گونه‌ای به نمایش می‌گذارند که گویی اینستالیشن‌های هنری موقت، ادای احترام به صداقت و بی‌رحمی شکم درونی شهر به‌،وان یک ماشین زنده.

فروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، آشپزخانه، فولاد
© Wen Studio, Bowen Gu

فروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی
© Wen Studio, Bowen Gu

سایت HARMAY Shenzhen بخشی از یک منطقه تجاری جدید در مقیاس بزرگ در این دستگاه است، فضای عمیق و باریکی که منطقه عمومی بیرونی را با فضای تجاری داخلی متصل می کند. طول آن یک سازمان خطی طبیعی با عمقی را نشان می دهد که انرژی مغناطیسی را جذب می کند و بازدیدکنندگان را به سمت فعال شدن بیشتر سوق می دهد. زبان طراحی فروشگاه برگرفته از ویژگی های پرتلاش شهر است. در جایی که بسیاری از فروشگاه‌ها تصویر کمال آینده را تبلیغ می‌کنند، HARMAY Shenzhen از تنش «کار در حال پیشرفت» استقبال می‌کند تا تعریف جدیدی از مناظر شهری ایجاد کند و در عین حال فلسفه طراحی خود را از فرهنگ انبار ارائه کند.

فروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، فولاد، تیر
© Wen Studio, Bowen Gu

سیستم‌های لوله‌کشی پیچیده به‌،وان کانون مرکزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و آنها را به وضعیت اجسام، مانند مویرگ‌ها در زیر پوست صاف ساختار بزرگ، ارتقا می‌دهند. لوله‌های فولادی گالو،زه فضا را می‌پیچند تا یک مرز را تشکیل دهند در حالی که لوله‌های پایانه پراکنده می‌شوند و برای شکل دادن یک رابط تعاملی جمع می‌شوند. دهانه نما راه خود را بین دو لوله موازی پیدا می کند تا یک ورودی غوطه ور ایجاد کند، در حالی که سایرین بدون عذرخواهی به فضای عمومی در تضاد طنزآمیز و تجربی با خلوص مجاورت ها گسترش می یابند.

فروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© Wen Studio, Bowen Gu
فروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© Wen Studio, Bowen Gu

سفر داخلی به سه مرحله طبیعی ت،یم می شود. در مورد اول، لوله‌ها فضا را می‌پیچانند و به شکلی تحسین‌برانگیز به مبلم، کاربردی تبدیل می‌شوند، بنابراین دیگر اشیاء مستقل نیستند، بلکه یک سیستم یکپارچه متصل به کل فضا، با رنگ سبز مشخص این برند، که در اصل از قفسه‌های کارخانه‌ای صنعتی الهام گرفته شده است، پوشیده شده است. در ،مت می،، چرخ دستی‌های متحرک مانند چرخ دستی‌های کارخانه، حاکی از حضور کالا در حمل و نقل و گردش است و ریتمی غنی را به ،اصر معماری موجود می‌بخشد. در مرحله پای،، ترتیب تکرار و فضاهای تنگ بار دیگر بر تجربه انبار HARMAY تاکید می کند. به ،وان نقطه پای، این تجربه، صندوقدار دیگر یک موجود پنهان زیرمجموعه نیست، بلکه توسط لوله‌های متراکم گسترش یافته برای جشن گرفتن و تقویت یکپارچگی کل سفر مورد تاکید قرار می‌گیرد و تجربه‌ای غنی و متنوع را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. HARMAY Shenzhen AIM Architecture 14 استهفتم پروژه در 9 شهر در PRC

فروشگاه HARMAY Shenzhen / AIM Architecture - عکاسی داخلی، نما، ستون
© Wen Studio, Bowen Gu




منبع: https://www.archdaily.com/994601/harmay-shenzhen-aim-architecture