مزرعه روباه سیاه / معماران CLB


مزرعه روباه سیاه / معماران CLB

مزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی بیرونی
© متیو میلمن

مزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی بیرونیمزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی بیرونی، باغمزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی داخلی، نمامزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی داخلی، اتاق خواب، ویندوزمزرعه روباه سیاه / معماران CLB - تصاویر بیشتر+ 34


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    6300 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: Kalwall®، گاگناو، بیلداو و اتوبوسران، هنری ساخته شده است، ایزوکرون، اورتال، ساموئل هیث، Willow Creek Woodworks، سرو قرمز غربی

  • معماران اصلی:

    اریک لوگان، لئو نیگل





مزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی بیرونی
© متیو میلمن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. بلک فا، رنچ که در کنار گروهی از چوب‌های پنبه‌ای و ص،ه‌هایی که بستر سابق رودخانه اسنیک را اشغال کرده‌اند، متشکل از اقامتگاه اصلی زوج و انباری با اصطبل است. طراحی و برنامه‌ریزی از تاریخچه سایت به‌،وان یک مزرعه ، در حال کار، با خندق‌های آبیاری ۱۰۰ ساله، بقایای کابین تله‌گذار قرن نوزدهمی، راهروها و مسیرهای بازی (که در فصلی بیش از ۴۰۰ راس ،ن در آن رفت و آمد می‌کنند) که متقاطع هستند، برگرفته شده است. مزرعه 35 هکتاری

مزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی بیرونی، باغ
© متیو میلمن

انتخاب مکان توسط مشتریان تحت تأثیر قدرد، آنها از حیات وحش و حفاظت از آنها و همچنین عشق آنها به ، و تمایل آنها برای بازگرداندن زمین به ریشه های تاریخی خود به ،وان یک مزرعه کاری با تولید دام و یونجه بود. انبار، مراتع و مراتع در نزدیکی محل س،ت قرار گرفته اند و اطمینان می دهند که ، ها حضور بصری ثابتی دارند. این محله به کیلومترها مسیرهای سوارکاری شخصی دسترسی دارد که به رودخانه اسنیک و پارک ملی گراند تتون دسترسی دارند.

مزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی داخلی، نما، پرتو
© متیو میلمن
مزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی خارجی، نما
© متیو میلمن

اقامتگاه سه خوابه کم ارتفاع به تدریج از چمنزار بالا می‌آید و طبقه دوم جمع و جور شامل سوئیت اتاق خواب اصلی و سوئیت اداری با دسترسی به عرشه روی پشت بام است. شیب طول، و کم سقف با سیستم سقف چوبی متقاطع (CLT) ساخته شده است. برآمدگی عمیق، پوششی برای یک تراس غذاخوری در فضای باز ایجاد می کند که مناظر کوه تتون در غرب و رشته کوه گروس ونتر را در شرق قاب می کند.

مزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، پنجره، پرتو
© کوین اسکات
Black Fox Ranch / CLB Architects - تصویر 36 از 39
پلان – اصلی

فضاهای بیرونی که عمداً ساخته شده اند، محیط ساختمان را می پوشانند و امکان دسترسی به مناظر پانوراما و ترجیح فرد برای آفتاب یا سایه را در طول روز فراهم می کند. خانه و انبار با اشکال و مواد ،صری تعریف می شوند که به گذشته سایت اشاره می کنند. پلان L شکل خانه، فضاهای اصلی نشیمن – نشیمن، ناهار خوری، آشپزخانه، اتاق خواب اصلی – را از مناطق فرعی مانند اتاق مهمان، سالن بدنسازی، سونا و اتاق رختشویی جدا می کند. مناطق زندگی در طبقه همکف به مناطق سرپوشیده در فضای باز باز می شود که شامل آتشدان، اجاق پیتزا، و درختان آسپن می شود.

بلک فا، مرتع / معماران CLB - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، چوب، صندلی، تیر
© کوین اسکات

در سراسر ضلع طول، “L”، مناظر از کوه ، نمادین (AKA Sleeping Indian) قاب شده است. پالت مواد از سدر تیره رنگ، فولاد و بتن تخته‌ای نمای بیرونی ساختمان‌ها را مشخص می‌کند. در داخل، کف‌های بلوط سفید و بتنی صیقلی، فولاد سفارشی و آسیاب گردو، حس گرمای زمینی و زمینی را ایجاد می‌کنند.

مزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی داخلی، پرتو
© متیو میلمن

خاک سطحی جدید و بذر بومی برای احیای زمین اضافه شد و بوسک تازه کاشته شده از درختان آسپن باعث ایجاد سایه و ایجاد حس مکان‌سازی می‌شود. در نهایت، این پروژه میراث به مالکان کمک می کند تا به ریشه های سوارکاری خود بازگردند و مزرعه تاریخی را به آینده بیاورند.

مزرعه روباه سیاه / معماران CLB - عکاسی بیرونی، جنگل
© متیو میلمن




منبع: https://www.archdaily.com/999476/black-fox-ranch-clb-architects