خانه استودیو پناهگاه شهری / Berzero Jaros Studio


خانه استودیو پناهگاه شهری / Berzero Jaros Studio

خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 1 از 30
© فدریکو کایرولی

خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 2 از 30خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 3 از 30خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 4 از 30خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 5 از 30خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصاویر بیشتر+ 25


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    165 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2016


  • <،le>ع، ها

  • معمار اصلی:

    آگوستین برزرو، وا،یا جاروس

خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 12 از 30
© فدریکو کایرولی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. در منطقه مرکزی و عملاً به Arroyo La Ca،a مرتبط است، زمینی به ابعاد 9×16 متر برای حل یک پناهگاه کوچک شهری وجود دارد. مداخله بر نوسازی بافت موجود، در یکی از بسیاری از فضاهای باقیمانده شهری که در شهر می‌یابیم، شرط می‌بندد. با هدف ایفای سهم کوچک خود در توقف گسترش مستمر شهر، از خدمات و زیرساخت های موجود، بهبود و ارزش افزوده بر میراث ساخته شده بهره می برد.

خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 15 از 30
© فدریکو کایرولی
خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 30 از 30
خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 9 از 30
© فدریکو کایرولی

این پروژه از یک ساختار فضایی موجود شروع می شود که عملاً کل زمین را پوشش می دهد. با شروع از عمل شروع برای تضعیف جرم، پاسیوهایی که چیدمان را ساختار می دهند، تعریف می شوند، جایی که ردی از وجود از طریق فضایی از طریق مقیاس گرفته شده توسط طبقه همکف خود را نشان می دهد.

خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 3 از 30
© فدریکو کایرولی

با هدف بهینه سازی سطح محدود طرح، طرح پیشنهادی با سازماندهی برنامه در 3 سطح همپوش، م،ای عمودی به خود می گیرد. اساساً، یک طبقه همکف آزاد پیشنهاد شده است که بین 2 پاسیو تنیده شده است، که اجازه می دهد فضای کاری “مطالعه معماری” راه اندازی شود و تهویه متقاطع و روشنایی کامل بدون تابش نور مستقیم خورشید را مطلوب می کند. به این ترتیب بسته ای از خدمات متشکل از آشپزخانه، حمام و فضای ذخیره سازی در یکی از لبه ها تعریف شده است که به فضای کاری اجازه می دهد تا به طور مستقل عمل کند.

خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 2 از 30
© فدریکو کایرولی
خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 18 از 30
خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 5 از 30
© فدریکو کایرولی

در سطح اول، منطقه اجتماعی در فضای یکپارچه نشیمن، آشپزخانه، اتاق غذاخوری و تراس که کاملاً به سمت شمال باز می شود توسعه یافته است. در یک نیم طبقه با ارتفاع دوبل، منطقه خصوصی به ،وان یک اتاق خواب روباز پیشنهاد شده است با این امکان که در آینده خلاء را بپوش،د و به رشد چشمگیر برای اتاق های بیشتر فکر کنید.

خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 4 از 30
© فدریکو کایرولی

پیشنهاد با 2 منطق سازنده محقق می شود. سطح پایین در ساخت و ساز سنتی حل می شود که سازه از پیش موجود را با ،یب 2 تیر بتن مسلح ا،پوز که بارها را از جعبه بالایی دریافت می کند و در نتیجه مسیر خشک را دریافت می کند، حل می شود. یک دستگاه بسیار ساده برای ایجاد برش روی آجر سرامیکی ساخته شده است و عمق آن را کاهش می دهد و اجازه عبور خورشید را از آنها می دهد.

خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 14 از 30
© فدریکو کایرولی

کل محیط زمین با “آجر سرامیکی” متریال سازی شده است که به منظور بهینه سازی متریال به 3 ،مت بریده شده و صفحه نمایشی به ارتفاع 7.80 متر و ضخامت 11 سانتی متر ساخته شده است که بیان پیشنهاد را مشخص می کند، شرایط امنیتی را حل می کند، می دهد. حریم خصوصی و ساخت داخل یک فضای فضایی با کیفیت بالا.

خانه استودیو پناهگاه شهری / Estudio Berzero Jaros - تصویر 11 از 30
© فدریکو کایرولی




منبع: https://www.archdaily.com/911825/urban-refuge-studio-،use-estudio-berzero-jaros