استراحتگاه Pistohiekka / استودیو پارک


استراحتگاه Pistohiekka / استودیو پارک

Pistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی داخلی، چوب، صندلی، عرشه
© مارک گودوین

Pistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی بیرونی، ،ه، ساحلPistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی بیرونی، ،هPistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی داخلیPistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلیPistohiekka Resort / Studio Puisto - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    715 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها
Pistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی بیرونی، ،ه، ساحل
© مارک گودوین

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. سونا-رستوران Pistohiekka اولین قدم برای بازسازی منطقه تفریحی Pistohiekka است که تا دهه 1980 شکوفا شد اما از آن زمان ناپدید شده است. این پروژه خدمات مورد انتظار را در قالب یک سونا و یک رستوران در کنار دریاچه به منطقه بازمی گرداند. سونا-رستوران Pistohiekka یکی از سایت های توسعه کلیدی در طراحی Studio Puisto برای توسعه گردشگری و ساخت و ساز چوبی در Pistohiekka است. این کانسپت دارای زیبایی طراحی قوی است که مبتنی بر یک فضای بیرونی مرکزی و منحنی است که فضاهای رستوران و سونا در اطراف آن مارپیچ است.

Pistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی بیرونی، ،ه
© مارک گودوین

ساختمان‌ها در کنار دریاچه در میان درختان موجود واقع شده‌اند، جایی که با مناظر ظریف سایما با نمای بیرونی تاریک خود ،یب می‌شوند، که در تضاد با فضای داخلی چوبی روشن و جذاب و گرم است. در سونا – خود رستوران، مناظر کنار دریاچه و مناطق تفریحی در فضای باز دارای تراس نقش مهمی ایفا می کنند. مهمانان می توانند از غروب آفتاب تابست، بین وعده های غذایی رستوران با کیفیت بالا و استراحت آرام در سونا لذت ببرند.

Pistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© مارک گودوین
Pistohiekka Resort / Studio Puisto - تصویر 21 از 23
پلان طبقه – رستوران

نقطه شروع رستوران سونا Pistohiekka مکان باشکوهی بود که بین مناطق ص،ه ای در یک خلیج آرام واقع شده بود. مجموعه ای از ساختمان های طراحی شده همراه با طرح توسعه کلی برای منطقه همراه با مالک پروژه به یک مفهوم کلی منحصر به فرد تبدیل شد که جنبه های خاص منطقه را برجسته می کند و استراحتگاه را به مک، تبدیل می کند که ارزش بازدید حتی از دورتر را داشته باشد. با توجه به ویژگی‌های مختلف منطقه که در مکان‌یابی ساختمان‌ها به دقت در نظر گرفته شده است، نتیجه مفهومی است که در آن دو ساختمان به نظر می‌رسد مناظر اطراف را به داخل دعوت می‌کنند و نمای بیرونی و داخلی را ایجاد می‌کنند که همیشه می‌تو،د مناظر زیبای سایما را بدون توجه به آب و هوا تحسین کنید.

Pistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی داخلی
© مارک گودوین
Pistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی داخلی، ویندوز
© مارک گودوین

حیاط داخلی منحنی رستوران، دیدگاه‌هایی را در داخل و خارج ساختمان ایجاد می‌کند و نمای بیرونی سونای سرپوشیده با دهانه‌ای گرد و منحصربه‌فرد در سقف، پیوند موضوعی بین ساختمان‌ها ایجاد می‌کند. به لطف تیمی از متخصصان برتر، فرآیند از طراحی تا ساخت و تمام راه تا نتیجه نهایی به آرامی و سریع پیش رفت. مفهوم اصلی به لطف عزم مالکان پروژه و سطح مهارت پیمانکاران واقعاً در نتیجه نهایی می درخشد.

Pistohiekka Resort / Studio Puisto - عکاسی خارجی
© مارک گودوین




منبع: https://www.archdaily.com/993875/pistohiekka-resort-studio-puisto