ویلا لندلوفت / کیم لنشو


ویلا لندلوفت / کیم لنشو

ویلا Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Hampus Berndtson

ویلا Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی خارجی، پنجره، نماویلا Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی خارجی، پنجره، نماVilla Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی داخلی، حمام، سینک، پنجره، کانتر، نورپردازی، درویلا Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها، هندریلویلا لندلوفت / کیم لنشو - تصاویر بیشتر+ 24


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ویلا Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Hampus Berndtson

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. در دروازه مرکز آرهوس، در آستانه بین خانه‌های مس، حومه شهر و بلوک‌های شهری، ویلا لندلوفت – عمارت باشکوهی که در سال ۱۸۹۷ با ارجاع به معماری رنسانس ایتالیا ساخته شد، قرار دارد. نام ویلا لندلوفت، دانمارکی به م،ای «ویلا کشور ایر»، از زم، نشأت می‌گیرد که خانه در خارج از مرکز آرهوس قرار داشت. پس از بیش از صد سال توسعه شهری، این عمارت زم، افتخارآمیز به یک بیگانه معماری ویران تبدیل شده بود – آ،ین سنگر باقی مانده از دوران گذشته. این پروژه یک نوع شناسی ساختمان قدیمی را که از نظر زیبایی، عملکرد و جمعیت از محیط اطراف خود جدا شده بود، دوباره فعال می کند.

Villa Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Hampus Berndtson
ویلا Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Hampus Berndtson

ویلا لندلوفت از طریق یک دگرگونی عمیق و ساخت یک دوقلو، ویلا لندلوفت II احیا می شود – با هم یک پروژه منسجم را تشکیل می دهند که در آن زمان ها و گونه شناسی ها در یک کلاژ غیر احساسی ادغام می شوند. این در یک تعامل معماری بین دو خانه و همچنین یک ارتباط جدید با شهر اطراف ایجاد شده است. یک باغ خصوصی که از باغ رنسانس ایتالیا الهام گرفته است، بین ویلا لندلوفت اصلی و ویلا لندلوفت II ساخته شده است. این طرح با یک پرده هم مرز است که هم مرز بین مالکیت خصوصی و زندگی شهری را در هم می آمیزد و هم محو می کند. به همین ترتیب، گوشه ج، شرقی قطعه باز است و سخاوتمندانه به یک فضای عمومی در مقیاس کوچک تبدیل شده است که کاداستر و شهر را ادغام می کند.

ویلا لندلوفت / کیم لنشو - تصویر 29 از 29
طرح سایت

عمارت موجود آثاری از الحاقات متعدد داشت که از ویژگی اصلی آن کاسته بود. اینها پوسته پوسته می شوند و ،یبات ک،یک را دوباره نمایان می کنند – یک نمای سفید رنگ با دیوارهای زیبا، نقش برجسته های متمایز و یک خط قرنیز تیز. بدون تکرار ،اصر موجود، فضای داخلی به کیفیت های باشکوهی اشاره می کند که تکنیک های ساخت و ساز معاصر را نشان می دهد. کف‌پوش‌های شاه ماهی حفظ می‌شوند، در حالی که دیوارهای نخ‌شده به‌طور درشت گچ‌کاری شده و با پارتیشن‌های گچی عایق کاری شده‌اند.

ویلا Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها، هندریل
© Hampus Berndtson
ویلا Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی داخلی، پله ها، نما، تیر، ستون، نرده
© Hampus Berndtson

در راه پله، بلوک های سیلیکات کلسیم سنگ تراشی ک،یک را دوباره تفسیر می کنند در حالی که خود پلکان از صفحات فولادی برش لیزری ساخته شده است که پتانسیل های معاصر صنایع دستی را منع، می کند. اتاق‌های مرطوب می، – مانند پارتیشن‌های عایق – از تمام ارتفاع سقف استفاده نمی‌کنند. این امر به گچ کاری اجازه می دهد تا ابعاد اصلی اتاق ها را به ،وان گواهی بر گذشته تشریفاتی ویلا لندلوفت نشان دهد – که به طور عملی در کنار لوله های تهویه گالو،زه قرار گرفته است.

ویلا Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی داخلی، ستون، تیر
© Hampus Berndtson

Villa Landluft II آینه ویلا Landluft به ،وان تفسیر معاصر از یک عمارت است. تن،ات، تقارن خوابگاه‌ها، ریتم پنجره‌ها، قرنیز متمایز و فریز ظریف همه به معماری ویلا لندلوفت اشاره دارد. در داخل، چارچوب سازه‌ای بتنی ریخته‌شده در محل، آشکار به نظر می‌رسد و باعث می‌شود نقش قالب به‌،وان یک ،صر حسی ظاهر شود. سطوح بتنی خام، تکتونیک ساختمان را آشکار می کند و ساختار خانه را منتقل می کند.

Villa Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی داخلی، حمام، سینک، پنجره، کانتر، نورپردازی، در
© Hampus Berndtson

هر طبقه دارای دو آپارتمان سه اتاقه است که همدیگر را در یک محور مرکزی منع، می کنند. در هر اتاق، گچ بری ویلا لندلوفت به طور ماهرانه ای به ،وان یک سیستم کاست کاربردی، که شامل یک ریل کشویی نازک برای پرده ها و دکوراسیون دیوار است، دوباره تفسیر می شود. پنجره ها خارج از چارچوب بتنی نصب می شوند و باعث می شوند که هنگام مشاهده از داخل، بازشوها به صورت برش های تیز در صفحات بتنی ظاهر شوند. آنها بخش هایی را از طریق دیوارهای بیرونی ساختمان نشان می دهند و آناتومی ویلا لندلوفت II را آشکار می کنند.

Villa Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی داخلی، ویندوز
© Hampus Berndtson
ویلا لندلوفت / کیم لنشو - عکاسی داخلی
© Hampus Berndtson
ویلا لندلوفت / کیم لنشو - عکاسی داخلی
© Hampus Berndtson

فعال سازی مجدد ویلای تاریخی با ادغام اجزا و تکنیک های ساختم، معاصر در درک نوع شناسی، کیفیت و شرایط زندگی منطقه صورت می گیرد. در یک پروژه منسجم، ویلا لندلوفت و ویلا لندلوفت II به طور غیرعاطفی وارد گفتگو با میراث ساخته شده ما و در مورد آن می شوند. در نتیجه، گذار از ویلای تاریخی به بافت معاصر واسطه می شود و کاداستر به ،وان بخشی از بافت شهری احیا می شود.

Villa Landluft / Kim Lensc،w - عکاسی داخلی، ویندوز
© Hampus Berndtson




منبع: https://www.archdaily.com/993874/villa-landluft-kim-lensc،w