ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO


ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO

ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی خارجی
© گرگور اشمیت

ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی خارجی، نماایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی خارجیایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی بیرونی، ویندوزایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی داخلی، پنجره، تیر، صندلیایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی خارجی
© گرگور اشمیت

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Leubinger Fürstenhügel یکی از مهمترین بناهای باستان شناسی تورینگن است. این تپه که در کنار یک بزرگراه مرکزی قرار دارد، قدمت آن به عصر برنز اولیه باز می گردد و به ،وان بزرگترین و به خوبی حفظ شده در نوع خود شناخته می شود. در مجاورت یافته‌های باستان‌شناسی، یک پروژه غیرمعمول، ایستگاه خدمات Leubinger Fürstenhügel، معماری، چشم‌انداز و تاریخ را به هم پیوند می‌دهد. بخشی از مفهوم کل نگر نه تنها قرار دادن دقیق سازه در محیط مهم تاریخی بلکه ادغام یک نمایشگاه و یک مسیر آموزشی بود.

ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی خارجی، نما
© گرگور اشمیت

هم ساختمان و هم چشم‌انداز به زیبایی‌شناسی آرام و محدود کمک می‌کنند، بنابراین مسافران می‌توانند فضایی از آرامش و استراحت را تجربه کنند. معماری نیز به طور محتاطانه در پس‌زمینه باقی می‌ماند، به طوری که Fürstenhügel می‌تواند به ،وان قهرمان سایت در مرکز صحنه قرار گیرد. بازدیدکنندگان تشویق می شوند که درنگ کنند، از مناظر منطقه اطراف لذت ببرند یا درباره تاریخ منطقه بیشتر بدانند. مسیر آموزشی معماری و چشم انداز را به هم متصل می کند زیرا از ساختمان به تپه گور منتهی می شود.

ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی بیرونی، ویندوز
© گرگور اشمیت
ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی خارجی، نما
© توماس مو،

این مسیر که به‌،وان یک ج، زم، نمایش داده می‌شود، بازدیدکننده را از طریق رویدادهای تاریخی، یافته‌های باستان‌شناسی، و ساخت مقبره به گذشته می‌برد، و با خود تپه تدفین خاتمه می‌یابد که توسط یک ساختار مسیر مدور احاطه شده است. خود ساختمان به‌،وان یک زاویه کشیده طراحی شده است که از دو بال تشکیل شده است که به آرامی با منظره‌ای که به آرامی موج می‌زند ،یب می‌شوند. یکی دیگر از یافته‌های باستان‌شناسی در یک محله نزدیک – خانه‌ای طول، که قدمت آن به عصر برنز می‌رسد – به ،وان منبع کلیدی الهام بود.

ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - تصویر 20 از 22
ارتفاع و پلان طبقه

حجم بسته تمام اجزای عملکردی منطقه خدمات و همچنین فضای نمایشگاه را در خود جای می‌دهد، در حالی که بال دوم که به صورت متعامد روی جاده قرار دارد، بر روی تأسیسات سوخت‌گیری امتداد دارد. بنابراین ورودی سایت با یک سقف بزرگ و بدون ستون مشخص می شود که اولین نمای تپه تدفین را قاب می کند.

ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی خارجی
© گرگور اشمیت
ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی داخلی
© گرگور اشمیت

منطقه مهمان یک ارجاع بصری مستقیم به تپه از طریق یک نمای شیشه ای سخاوتمندانه در جلوی سازه ارائه می دهد. ،صر اتصال دو ،مت سقف است که چندین بار تا می شود و به آرامی تا خط برآمدگی طویل خانه بالا می رود. برای نمای بیرونی از یک پوسته آلومینیومی ساده استفاده شده است که بر احساس آرامش کلی سازه تاکید دارد. زوایای نامنظم آن نیز ساختار عمودی ظریفی با بازی محتاطانه سایه ها ایجاد می کند.

ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی داخلی، پنجره، تیر، صندلی
© گرگور اشمیت
ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی
© گرگور اشمیت

در ضلع شمالی، نمای شیشه ای به سمت عقب منتقل شده و یک طاقچه سرپوشیده ایجاد می کند که مسافران را به دو ورودی اصلی راهنمایی می کند. از اینجا بازدیدکنندگان وارد فضای نمایشگاه می شوند که هم به ،وان سرسرا و هم اتاق توزیع عمل می کند. منطقه مهمان توسط یک گا،ی در مرکز به مناطق مختلف ت،یم می شود که در زیر آن یک آشپزخانه اپن قرار دارد. دیوارها و سقف ها که با چوب جامد پوشانده شده اند، فضایی گرم و دوستانه ایجاد می کنند. کفپوش سنگی با رنگ روشن، تمامی امکانات را به هم متصل کرده و ارجاع طراحی به محوطه جلو، پاساژ سرپوشیده و همچنین مسیر طبیعت را ایجاد می کند که در بتن درجا اجرا شده اند.

ایستگاه خدمات Leubinger Fürsten Hügel / معماران MONO - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پله ها، نرده
© گرگور اشمیت




منبع: https://www.archdaily.com/992755/leubinger-furstenhugel-service-station-mono-architekten