باشگاه ساحل شنی / فضای طعم


باشگاه ساحل شنی / فضای طعم

باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی بیرونی، نما
© جناوات بوریحانکیجانان

باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی بیرونی، پنجره، صندلی، عرشه، پرتو، پاسیو، حیاطباشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلیباشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی داخلی، پرتوباشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی بیرونی، نما، پرتوباشگاه ساحل شنی / فضای طعم - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی بیرونی، پنجره، صندلی، عرشه، پرتو، پاسیو، حیاط
© جن وات بریحانکیجانان

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. در گذشته، این منطقه زم، محل اقامت ماهیگیران در ساحل چاوسامران پچابوری بوده است. درست در اولین روز بازرسی تیم طراحی، تنها چیزی که به سختی از اینجا باقی مانده بود، ،ابه های قدیمی کشتی ماهیگیری است. با این حال، آنها فقط کیلسون و بخش هایی از تخته ها و کف یافتند. با آن تأسیس، یکی از تیم طراحی به طور خودجوش ایده هنر ساخت قایق چوبی را مطرح کرد. از آن زمان، الهام از کل طرح در یک قایق ماهیگیر محلی با توجه به ارسال آن پیام از طریق طراحی ساحل شنی، مک، که در آن داستان اصلی ساخت قایق ماهیگیری وجود دارد، ،یب شد.

باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی داخلی، پرتو، پنجره
© جناوات بوریحانکیجانان

هنگامی که ساحل شنی را از ساحل دریا دیدید، ناگزیر متوجه منطقه بار درست در مرکز ساختمان خواهید شد. قطعاً قرار است قلاب توجه همه رهگذران باشد. هنگامی که به مکان یابی، یک منطقه نوار در مرکز ساختمان فکر می کنید، تیم طراحی می خواست ناحیه نوار را در نقطه تمرکزی شبیه به تئوری عکاسی قرار دهد. به این ترتیب، این نقطه به یک نگاه اجمالی خوشایند برای ،، که در اطراف این منطقه قدم می زنند تبدیل خواهد شد. زم، که تن، کامل میله پیشخوان و طراحی کامل کارهای چوبی با هم هماهنگ شود، هویت این مکان را به خوبی تفسیر می کند. هویتی که طراحان به آن مکان اجازه دادند، خود داستان را بازگو می کند. داستان یک قایق ماهیگیر است که در گذشته هنر صنعتگری است و هنوز همه را می خواهد که کاوش و تجربه کنند.

باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی داخلی، پرتو
© جن وات بریحانکیجانان
باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - تصویر 21 از 25
طرح
باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی داخلی، پرتو
© جناوات بوریحانکیجانان

شخصیت نوار از پیچیدگی ساختار قایق ماهیگیر باست، طراحی شده است که از سقف شروع می شود، از طریق دیوارها، درها و پنجره ها، میله و ،مت نشیمن. همه این طرح ها از یک اصل ساختار قایق که یک قطعه کار عالی از خطوط افقی و عمودی است که با هم مخلوط شده اند، پرورش داده شده اند. جدا از این ،یب ایده‌آل، سقف‌های شیشه‌ای عمداً با سقف چوبی ،یب شدند تا مشتریان احساس کنند که کاملاً از بیرون جدا نیستند. در حالی که آنها خود را در جو اطراف غرق می کنند، نور طبیعی به آنها، مسیرهای پیاده روی و محل نشستن می تابد. تصور کنید یک شب یک نوشیدنی عالی در دست دارید. ناگهان نسیم خنکی از دریا به آرامی پوست شما را لمس می کند. شما به سقف نگاه می کنید و ماه را در یک آسمان پرستاره می بینید بدون توجه به جایی که در آن نشسته اید. علاوه بر این، پوست الگوی نوار پیشخوان در تاریکی می درخشد زیرا تیم طراحی واقعاً می خواستند داستان این مکان را در مورد آن روایت کنند. قایق ماهیگیری پنه، که همیشه می خواهد بعد از غروب آفتاب خودش را نشان دهد.

باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی داخلی، پرتو
© جن وات بریحانکیجانان

علاوه بر این، سطوح طبقات در هر منطقه به طور متفاوتی افزایش یافته است که در آن ورودی اصلی کمترین سطح را دارد و سطوح طبقات تا میله پیشخوان و ،مت نشیمنگاه آن بالاتر می‌رود. به طور همزمان، سطح کف دوباره شروع به پایین آمدن از منطقه بار به محوطه بیرونی در کنار دریا می کند که بسیار جالب است زیرا تیم طراحی مایل است همه ببینند که منطقه نوار در بالاترین سطح قرار دارد. در حالی که آنها در بار نشسته اند و به دریا نگاه می کنند، می توانند این دریای بدون مرز را به طور کامل مشاهده کنند، مانند آنها که روی تپه نشسته اند. شما می تو،د به تصویر سورئالیستی نگاه کنید، اما تنها تفاوت این است که این واقعی است و می توان آن را احساس کرد. اگر به طراحی پست این مکان توجه کرده باشید، تمامی پست های این بنا در کنار چهارچوب درهای هر اتاق قرار داشته است. علاوه بر این، همه آنها درهای تاشو هستند که می توان آنها را به صورت مخفی تا کرد و به اتاق های دیگر متصل کرد. اگر نگاهی به اطراف بیندازید، احساس می کنید هیچ پستی در این ساختمان وجود ندارد. همان طور که تیم طراحی می خواستند، روان و تمیز شود.

باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی بیرونی، نما، پرتو
© جناوات بوریحانکیجانان
باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - تصویر 23 از 25
ارتفاعات 02 و 03
باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی داخلی، صندلی، پرتو، پنجره
© جناوات بوریحانکیجانان

تیم طراحی از یک طرح رنگی خنثی برای کل طرح استفاده کرد که موازی با فضای اطراف است. سبز و آبی از دریا. خا،تری و قهوه ای از شن و ماسه و سنگ. تمام فضای دیوار این مکان، از ورودی خیابان تا ،مت نشیمن داخل، سفید چینی بود. این یک سایه عالی از سفید است که تمام پالت های رنگی را به طرز شگفت انگیزی از غروب تا سحر به هم پیوند می دهد. کل مفهوم طراحی انتخاب رنگ به این منظور بود که این مکان را به یک فضای زندگی دنج تبدیل کند که مشتریان بتوانند در هر زمان در ساعات کاری از آن بازدید کنند. به همین ترتیب، بافت جزئیات گرا دیوار را می توان از این خطوط موازی که توسط دستان گچ کار ساخته شده اند، دید که به آرامی در حال رقصیدن روی دیوار در آواز والس هستند که به ساحل شنی مجلل می بخشد. با نسبت زیادی از فاصله و کیفیت ساخت بی عیب و نقص، مشتریان می توانند تخصص این مکان را احساس کنند، اما مجبور نیستند خود را به یک بازدید رسمی تبدیل کنند. شلوارک و دمپایی همیشه در اینجا استقبال می شود. گفتنی است، هویت ساحل شنی می‌تواند مهارت فوق‌العاده قایق‌های ماهیگیری چوبی و تاریخ بزرگ این مکان را از طریق هنر طراحی داخلی و ساخت و ساز به‌طور بی‌عیب و فراموش‌نشدنی بیان کند.

باشگاه ساحل شنی / فضای طعم - عکاسی بیرونی
© جناوات بوریحانکیجانان




منبع: https://www.archdaily.com/996679/sand-beach-club-taste-،e