شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU


شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU

شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی، باغ
© Runzi Zhu

شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی بیرونیشهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی، پرتوشهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی، ویندوزشهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلیشهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    2283 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها
شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی بیرونی
© Runzi Zhu

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. معماران CLOU به سفارش Vanke برای طراحی آتریوم طبقه چهارم مرکز ،ید شهر آینده در چینگدائو به تازگی افتتاح شده اند. Vanke Future City که در منطقه شمالی چینگدائو واقع شده است، یک مقصد ،ید و تفریح ​​کاملاً جدید است که به آمیختگی زیبایی شناسی، خلاقیت و تجربیات اجتماعی اختصاص یافته است، با این امید که نشاطی تازه به شهر قدیمی چینگدائو و اطراف آن بیاورد. محور چالش طراحی، ایجاد یک فضای اجتماعی نمادین، وسوسه ، مشتریان به سطوح بالای مرکز ،ید، و انرژی بخشیدن به بخش های ،ده فروشی و غذاخوری آن بود. این منجر به مفهوم یک باغ جنگلی غوطه ور شد.

شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی، باغ
© Runzi Zhu
شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - تصویر 21 از 26
آ،ونومتری
شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی، پنجره، نما، بازی
© Runzi Zhu

سرگردان در جنگل شگفت انگیز – مصرف کنندگان امروزی برای راحتی و صمیمیت در فضاهای تجاری و عمومی ارزش قائل هستند و طبیعت، فضای باز، سلامتی و تعامل اجتماعی را بیش از هر چیز ارج می نهند. در پاسخ به این موضوع، تصمیم گرفتیم با الهام گرفتن از نقاشی های هانری روسو، طبیعت و هنر را در فضایی غوطه ور ادغام کنیم. ما یک باغ جنگلی پر جنب و جوش و به طور تجربی منحصر به فرد ایجاد کردیم. در فضای مرکزی دهلیز، ما یک ساختار مکعبی قرمز رنگ دو طبقه را به ،وان نقطه کانونی انتخاب کردیم که توسط جنگلی از گیاهان و آب احاطه شده است. یادآور صحنه های بدوی و اسرارآمیز در نقاشی های روسو: رنگ های پر جنب و جوش، نور و سایه، فضایی تخیلی و رویایی را تداعی می کند.

شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی، نما
© Runzi Zhu
شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - تصویر 16 از 26
نمودار مفهومی
شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی
© Runzi Zhu

ما قرمز روشن را به ،وان رنگ اصلی خود انتخاب کردیم تا یک اثر بصری قابل توجه ایجاد کنیم، که به سرعت توجه مردم را به خود جلب می کند، مانند گل ها و حیواناتی که نقاشی های اسرارآمیز روسو را پر می کنند، ما تضاد خیره کننده ای بین سوژه رنگارنگ و پس زمینه جزئیات و حس دلپذیری ایجاد کردیم. توهم

شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی، ویندوز
© Runzi Zhu

شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی
© Runzi Zhu

یک پل مدور در طبقه اول، مکعب مرکزی را با پلکان های مختلف به مناطق اطراف آن متصل می کند. فضای سبز استوایی، صندلی‌ها، آب‌نماها و راه‌پله‌ها جزئیاتی را در مقیاس انس، ایجاد می‌کنند، تجربه پیاده‌روی را بهبود می‌بخشند و مشتریان را به درنگ و کاوش می‌کشند. این احساس جذاب و جذاب در فضای باز، مک، را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می کند که تخیل آنها آزادانه در آن پرسه بزند. انواع مسیرها و مراحل صحنه های سرگرم کننده و تعاملی را برای معاشرت، کاوش و ع، گرفتن ایجاد می کنند. کل دهلیز نه تنها به ،وان یک فضای عمومی برای استراحت جامعه محلی بلکه به ،وان مکان من،ی برای رویدادهای شاد اجتماعی عمل می کند.

شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی
© Runzi Zhu
شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - تصویر 26 از 26
بخش
شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی
© Runzi Zhu

با تجربه فضایی منحصر به فرد ایجاد شده برای شهر آینده چینگدائو، CLOU امیدوار است که پتانسیل اجتماعی و هنری فضای تجاری را فعال کند و مک، سرگرم کننده، صمیمی و لذت بخش بسازد که خاطرات ماندگاری را ایجاد کند.

شهر آینده چینگدائو / معماران CLOU - عکاسی داخلی، پرتو
© Runzi Zhu




منبع: https://www.archdaily.com/996616/qingdao-future-city-clou-architects