بانک شیرینی / Nikken Sekkei


بانک شیرینی / Nikken Sekkei

بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی خارجی، نما
© کنتا هاس،ا

بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، ستونبانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی خارجی، نمابانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، نما، ستونبانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، میز، صندلیبانک شیرینی / Nikken Sekkei - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی خارجی، نما
© کنتا هاس،ا

بزرگ و معتبر: SWEETS BANK توقفگاهی است که باید ببینید – پروژه SWEETS BANK من، رسانه های اجتماعی یک تسهیلات با کاربری ،یبی بر اساس مفهوم “اتاق نشیمن بزرگ در شهر” است. میزها و صندلی‌های بزرگ، اما با دقت طراحی شده این سایت به ،وان بیان شعار شرکت شونکادو در نظر گرفته شده است: «ما می‌خواهیم مردم وقت خانوادگی را پشت میز با شیرینی بگذرانند.» در عصر مدرن رسانه‌های اجتماعی، که در آن یک ع، می‌تواند فوراً قلب ها و ذهن ها را تسخیر کنید، تصویر ساختمان خود به رسانه تبدیل می شود، مردم را به شهرهای منطقه جذب می کند و تجربیات به یاد ماندنی را برای ارسال به جهان ایجاد می کند.

بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، نما، ستون
© کنتا هاس،ا

اصالت و ارزش – به منظور برآورده ، انتظارات بازدیدکنندگان جه،، ما میزها و صندلی ها را با 13 برابر اندازه واقعی آنها طراحی کردیم که هم کیفیت طراحی معماری و هم فرم را دنبال می کنند. ما معتقد بودیم که تلاش برای ظاهری واقعی برای مبلمان، کلید ایجاد ارزش معماری است. این به ،ه خود، هم به نفع شهر و هم شرکت خواهد بود و جذابیت آن را به ،وان یک رسانه تبلیغاتی به حدا،ر می رساند. این نتیجه از بحث‌هایی در مورد اینکه چگونه ساختمان باید در شکل‌گیری منظر شهری و فعالیت‌های شرکتی از دیدگاه بلندمدت کمک کند، حاصل شد. سایت جمع و جور به دست آمده برای خود دنیایی است که تجربه منحصر به فرد هیجان انگیزی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، نما، ستون
© کنتا هاس،ا
بانک شیرینی / Nikken Sekkei - تصویر 18 از 20
پلان – طبقه 1
بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© کنتا هاس،ا
بانک شیرینی / Nikken Sekkei - تصویر 19 از 20
پلان – سقف

مبلمان بزرگ و جعبه های شیشه ای – این ساختمان از دو ،صر اصلی تشکیل شده است: مبلمان به ،وان پناهگاه از باران و خورشید، و جعبه های شیشه ای که راحتی را تضمین می کند. میز و صندلی‌های بزرگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از نزدیک مبلمان واقعی را نشان دهند و در عین حال بر چالش‌های مربوط به ساختار، پرداخت، زهکشی و سیستم‌های مک،کی غلبه کنند و واقعیتی را ایجاد کنند که شهر را زیباتر می‌کند و مردم را جذب می‌کند. جعبه های شیشه ای به صورت انتزاعی و ساده با جزئیات طراحی شده اند تا به ،وان پس زمینه مبلمان عمل کنند.

بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، ستون
© کنتا هاس،ا
بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، نما، ستون، تیر
© کنتا هاس،ا

یک اتاق نشیمن بزرگ در شهر – مفهوم اتاق نشیمن بزرگ به مک، نمادین تبدیل شده است که خانواده ها می توانند در آن جمع شوند و همچنین مک، برای پذیرایی از مهمانان در منطقه است. به منظور سهولت درک و آشنا شدن فضا برای بازدیدکنندگ، که برای اولین بار بازدید می کنند، میزها و صندلی ها در تصاویر کافه شونکادو، فروشگاه کالا و یک شعبه بانک محلی Hamamatsu Iwata Shinkin طراحی شده اند. هدف ایجاد نشاط در شهر از طریق مجموعه ای مبتنی بر جامعه بود که مردم را به هم متصل می کند.

بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، نما
© کنتا هاس،ا
بانک شیرینی / Nikken Sekkei - تصویر 20 از 20
بخش
بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی داخلی، نما، ستون
© کنتا هاس،ا

تاثیر رسانه ای – پس از تکمیل و افتتاح رسمی این مرکز در بحبوحه همه‌گیری کووید-19، دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی این شرکت به طرز چشمگیری افزایش یافتند. این شرکت همچنین در یک ویدیوی شهر Hamamatsu برای بازدیدکنندگان ورودی و در رسانه های اجتماعی ،ت ژاپن برای تایوان ظاهر شد.

بانک شیرینی / Nikken Sekkei - عکاسی بیرونی
© کنتا هاس،ا




منبع: https://www.archdaily.com/996568/sweets-bank-nikken-sekkei