بلوک / ISA | آرک دیلی


بلوک / ISA - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© سام اوبرتر

بلوک / ISA - عکاسی خارجی، پنجره، نماThe Block / ISA - عکاسی داخلی، پنجره، نمابلوک / ISA - عکاسی خارجی، پنجره، نماThe Block / ISA - عکاسی داخلی، پنجره، نردهبلوک / ISA - تصاویر بیشتر+ 4


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    58200 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: شروین-ویلیامز، اندرسون 100، نورپردازی بارتکو، روشنایی DMF، ا،انس، کاشی گاردن استیت، سقف همبرگر ، انبار چند مسکن، آجر سیو، سیتی، نورپردازی فنی





بلوک / ISA - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© سام اوبرتر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ساختمان‌های جعبه‌ای بزرگ که در زمین‌های صنعتی متروکه قرار گرفته‌اند، می‌توانند امکانات ،ده‌فروشی جدیدی را به محله‌هایی که از لحاظ تاریخی ضعیف هستند، بیاورند، اما پارکینگ‌های سطحی مرتبط با آن‌ها می‌توانند بر زندگی خیابان‌های شهری تأثیر منفی بگذارند. بلوک، یک ساختمان چند خانواری با کاربری مختلط 49 واحدی که در یک پارکینگ سطحی موجود در منطقه Callowhill فیلادلفیا واقع شده است، این شکاف را پل می‌کند، تراکم را افزایش می‌دهد و از قابلیت پیاده‌روی عابر پیاده پشتیب، می‌کند و در عین حال از توسعه خودرو محور موجود در یک نوع شناسی جدید بهره می‌برد.

The Block / ISA - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© سام اوبرتر
بلوک / ISA - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© سام اوبرتر

این بلوک توسط صاحبان انبار یک طبقه بلافاصله در شمال توسعه داده شد که قبلاً به یک کارخانه آبجوسازی محلی و ،ده فروشی بزرگ تبدیل شده بود. ساختمان جلوی خیابان پنجم پارکینگ ،ده‌فروشی را با واحدهای زندگی/کار ردیف می‌کند و سمت پارکینگ خود را با ،ده‌فروشی طبقه همکف متصل می‌کند. یک گذرگاه عابر پیاده از طریق ساختمان در ک، می‌گذرد، و یک تراس اجتماعی سقف بالا را اشغال می‌کند.

The Block / ISA - عکاسی داخلی، پنجره، نرده
© سام اوبرتر
The Block / ISA - عکاسی داخلی، ویندوز
© سام اوبرتر
The Block / ISA - تصویر 9 از 9

این ساختمان رویکردی غیرمعمول به گردش خون را در خود جای داده است که نشانه هایی از پارچه خانه های ردیفی فیلادلفیا گرفته است. با به حداقل رساندن راهروهای داخلی، ساختمان در عوض به یک عرشه مرتفع و محوطه سازی شده به ،وان دسترسی اولیه برای واحدهای پیاده روی سطح بالایی متکی است. توده‌بندی دارای دیافراگم‌هایی در پلان و بخش است، مناظر غیرمنتظره را باز می‌کند، دسترسی عابر پیاده را بهبود می‌بخشد و حس تخلخل را در نمای خیابان لایه‌ای ساختمان ایجاد می‌کند.

بلوک / ISA - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© سام اوبرتر




منبع: https://www.archdaily.com/996634/the-block-is،