ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter


ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter

ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی بیرونی، پنجره، شهر
© آنتون آدیلسون

ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی بیرونی، منظره شهریساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی خارجی، نماساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی داخلی، بیمساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی داخلی، بیمساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    30000 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    مارکو فولکه تستا

ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی خارجی، نما
© آنتون آدیلسون

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Reflex Arkitekter که در بخش رو به رشد Gårda، در مجاورت مرکز شهر گوتنبرگ واقع شده است، Kineum را طراحی کرده است: ساختم، بلند که باعث احیا و تعاملات جدید در منطقه می شود. متشکل از 28 داستان از یک برنامه ،یبی که دارای دفاتر، هتل، اسپا، سالن بدنسازی، امکانات کنفرانس و خدمات است، Kineum ،یبی از فضاهایی را ارائه می‌کند که پیشرفت پویا، برخوردهای جالب و استراحت‌های آرام را ارتقا می‌دهد.

ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی خارجی، منظره شهری
© آنتون آدیلسون
ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - تصویر 20 از 26
پلان طبقه

Kineum نام خود را از کلمه یون، “kinéo” به م،ای “به حرکت درآوردن” گرفته است. مفهوم House in Motion مبتنی بر ایده ایجاد یک پالس، زنده ، منطقه و درگیر ، مردم است. با ،یب یکپارچه و تعامل مهمانان هتل، کارکنان اداری و بازدیدکنندگان آبگرم؛ Kineum مانند همیشه متحرک و شلوغ درک می شود. این ساختمان جریان های ترافیکی شبانه روزی را ایجاد می کند که ارتباط و خدمات بهتری را به منطقه ارتقا می دهد. علاوه بر این، درک امنیت را در یک منطقه اداری که در غیر این صورت پس از ساعات کاری غیر فعال به نظر می رسید، بهبود می بخشد.

ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی داخلی، بیم
© آنتون آدیلسون
ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی داخلی
© آنتون آدیلسون
ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره، پرتو
© آنتون آدیلسون

سازه ساختمان که با دال های بتنی پیش ساخته و قاب های فولادی ساخته شده است، دارای یک هسته بتنی ریخته شده در محل است که پایداری را فراهم می کند و شامل گردش عمودی و تاسیسات است. این راه‌حل رایگان به انواع مختلف برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی تطبیق داده و تطبیق داده شوند. نمای اطراف با شیشه های پیش ساخته و ماژول های آلومینیومی X ساخته شده است. طراحی آن، یادآور تور ماهیگیری، برای جشن گرفتن و پذیرش سنت های گوتنبرگ و ارتباط نزدیک آن با دریا است.

ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی بیرونی، حصار
© آنتون آدیلسون

با استفاده از BREEAM level Excellent به ،وان راهنما، سازمان پروژه به شدت بر روی بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان متمرکز شده است. Kineum طراحی منحصر به فرد نما خود را با لعاب با عملکرد بالا ،یب می کند تا نیاز ساختمان به خنک کننده را به حداقل برساند و انسداد خورشید را بهینه کند. به این ترتیب عملکرد انرژی ساختمان 25 درصد بهتر از نیاز ملی است.

ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - تصویر 4 از 26
© آنتون آدیلسون
ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی داخلی، نما، استیل
© آنتون آدیلسون

علاوه بر این، برای کاهش اثرات آب و هوایی، محتوای سیمان در بتن کاهش یافت. منجر به صرفه جویی 200 تنی دی ا،ید کربن و 39 درصد صرفه جویی در آب و هوا در مقایسه با استفاده از بتن سنتی می شود. Kineum جشن حرکت و برخورد انسان است. این به چالش پس از همه گیری ایجاد مکان های کاری جذاب در زم، که انتظار نمی رود مردم در یک محیط اداری معمولی کار کنند، پاسخ می دهد. Kineum که یک تبادل ارگ،ک بین شهر و مردمش ایجاد می کند، مک، است که مردم می خواهند در آن کار کنند، ملاقات کنند و بمانند.

ساختمان اداری Kineum / Reflex Arkitekter - عکاسی بیرونی، منظره شهری، ویندوز
© آنتون آدیلسون




منبع: https://www.archdaily.com/996537/kineum-office-building-reflex-arkitekter