جستجوی وکیل مجرب بصورت آنلاین در تهران و دیگر شهرستان ها-زبان وکیلی

ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند. سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، از فعالان سیاسی اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است. با توجه به اینکه شهر تهران به عنوان پایتخت ایران و پرجمعیت ترین شهر ایران محسوب می شود و از آنجا که تهران مرکز تجاری و سیاسی ایران و کانون اقتصادی ایران می باشد. قطعا این شهر با داشتن این خصوصیات، دعاوی، پرونده ها و احتیاجات حقوقی بسیاری دارد و افراد بسیاری در تهران با مشکلات و مسائل قانونی در امور مختلف خانوادگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … مواجه می شوند که نیاز به پیدا کردن بهترین وکلای تهران جهت اخذ مشورت و راهنمایی و حل و فصل دعاوی خواهند داشت.

  • به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد.
  • یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است.
  • وکیل پایه یک دادگستری موظف است در متن وکالت نامه خود، کلیه موضوعات را به صورت صریح و کاملا واضح بازگو کند و موکل خود را از آن آگاه سازد.
  • گروه وکلای ایران پارس اکسپرت یکی از قدیمی ترین موسسات در تهران ایت که دارای وکلای برتر تهران می باشد و می تواند متناسب با پرونده شما بهترین وکیل را معرفی کند.
  • در این شرایط با توجه به تشخیص دادگاه از میان وکلای دادگستری، یک وکیل رایگان برای او در نظر گرفته می شود که وارد پرونده می شود.
  • هیچ وکیلی نمی تواند این ادعا را داشته باشد که جزء بهترین وکلای تهران می باشد!

بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد. همچنین یک وکیل باید پیش نویس ها، نامه ها و قراردادها را برای درج در پرونده و پیشبرد امور قضایی موکل خود تهیه نماید.

بهترین وکیل قزوین را با لیست 10تایی بشناسید!!

بهترین وکیل تهران سابقه بالایی در وکالت دارد و پرونده های بسیاری را با موفقیت حل کرده است بنابراین بهترین راه را برای موکل خود پیشنهاد می دهد. برخی از افراد ممکن است برای اختیار وکیل توانایی مالی کافی نداشته باشند و نتوانند از این طریق مستقیماً پرونده حقوقی خود را پیگیری کنند. بنابراین این افراد ترجیح می دهند با مشاوره با مجله وکیل یک وکیل پایه یک دادگستری اطلاعات و نکات لازم در مورد پرونده حقوقی خود را دریافت کنند و شانس خود را افزایش دهند. زمانی که یک دعوای کیفری اتفاق می افتد در صورتی که حضور وکیا در ضروری باشد به دلیل امتناع متهم از پذیرش وکیل و یا در صورت نداشتن بضاعت مالی برای این کارف دادگاه برای دفاع از حق متهم یک وکیل تسخیری انتخاب می کند.

وکیل دعاوی پیمانکاری

آزمون وکالت بسیار دشوار است و هر فارغ‌التحصیلی امکان اخذ نمره قبولی را نخواهد شد. در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید. وکیل فردی است که به موجب یک سند اعم از یک نامه اداری، وکالتنامه اسناد رسمی یا وکالتنامه دادگستری و یا حتی سخن شفاهی (به شرط اثبات) از طرف فردی دیگر واجد اختیارات و وظایفی می‌گردد و در حدود تعیین شده در سند ذکر شده می‌تواند به جای موکل خود عملی را انجام دهد. به طور مثال در وکالت فروش، نماینده حقوقی از طرف موکل اجازه می‌یابد که مال مشخص شده در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود اختیار ثمن معامله یا همان مبلغ مال فروخته شده را دریافت نماید و یا در وکالت طلاق، زن از طرف شوهر خود وکیل می‌گردد تا خود را مطلقه نماید.

یکی از اموری که در آن می توانید از بهترین وکیل در تهرانمشاوره بگیرید مسائل و مشکلات مربوط به خانواده اعم از مهریه ، طلاق ، نفقه ، فسخ نکاح ، حضانت ، رجوع ، نامزدی ، ازدواج دائم و موقت ، طلاق توافقی ، اجتناب از پرداخت مهریه ، عده و غیره است. اصولا دعوی حقوقی و مشکلات مربوطه ی ان کمی دشوار است و دشواری ان بیشتر از ان جهت است که همه ی مردم به قوانین موجود در هر حوزه اگاهی ندارند، زمانی که دچار مشکل حقوقی میشوید فردی که به قوانین مسلط است قطعا از فرد بی اطلاع کارامد تر است. با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود. باید این نکته گفته شود که دستمزد و حقوق وکیل تسخیری از صندوق قوه ی قضاییه و دادگاه پرداخت میشود. وکیل تسخیری به معنای داشتن وکیل درجه دو نیست بلکه از بین وکلای کانون دادگستری و وکلای پایه یک دادگستری به انتخاب قاضی صورت میگیرد. اگر برای شما این سوال پیش امده که ایا فقط متهم و یا محکوم علیه می تواند در خواست وکیل تسخیری کند باید بگوییم خیر بلکه چه شاکی باشد و یا متهم هر دو میتوانند از این مزیت استفاده کنند.