خانه بلبرد / معماری Bower


خانه بلبرد / معماری Bower

خانه بلبرد / معماری بوور - عکاسی بیرونی
© شانون مک گراث

خانه بلبرد / معماری بوور - عکاسی نما، نماBellbird House / Bower Architecture - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، میز، صندلی، پنجره، تیرخانه بلبرد / معماری Bower - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، نورپردازی، پرتوBellbird House / Bower Architecture - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، پرتوخانه بلبرد / معماری Bower - تصاویر بیشتر+ 24


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه بلبرد / معماری Bower - عکاسی بیرونی، پرتو
© شانون مک گراث

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پس از جستجوی طول،، مشتریان ما، کامرون و نیکول، ملکی را در منطقه بلبرد بلکبرن، یک منطقه طبقه بندی شده اعتماد ملی یافتند که از دهه 1960 در برابر توسعه قابل توجه محافظت شده است. منطقه بلبرد یک محیط بوته‌های حومه‌ای است که به کریدور بوته‌های بلکبرن، زیستگاه حیاتی برای حیات پرندگان و حیوانات متصل است. مناظر خیاب، محیطی آرام و بدون مسیر پیاده روی را حفظ می کنند و پوشش گیاهی بومی بر آن حاکم است. این سایت دارای 41 درخت بومی موجود است که همه آنها در ایجاد این خانه که در میان آنها قرار گرفته و مملو از چشم انداز طبیعی است حفظ شده اند.

خانه بلبرد / معماری بوور - عکاسی نما، نما
© شانون مک گراث
Bellbird House / Bower Architecture - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، پرتو
© شانون مک گراث

خلاصه صحبت کامرون و نیکول با ما درباره یک خانه خانوادگی یک طبقه بود که گرما و راحتی را در هم آمیخته بود، که پاسخگوی زیبایی طبیعی اطراف بوته زارش بود و به آن احترام می گذاشت.

خانه بلبرد / معماری Bower - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، نورپردازی، پرتو
© شانون مک گراث
خانه بلبرد / معماری Bower - تصویر 25 از 29
طرح
Bellbird House / Bower Architecture - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، میز، صندلی، پنجره، تیر
© شانون مک گراث

سایبان های درختی فوق العاده، بافت ها، بوها، صداها و رنگ های سایت به محرک های کلیدی طراحی تبدیل شدند. خطوط دید داخلی در سطح چشم تحت تسلط تنه ها و ویژگی های همسایه بود، بنابراین ما به پنجره های برجسته شمالی فراوان که نماها را به سمت بالا و بیرون به بالای درختان هدایت می کند و فضای داخلی را با نور روز پر می کند، ترجیح دادیم. با پوشش داخلی با بلوط تاسم،، این برجسته‌ها به ،یبی از بیان بیرونی ساختمان تبدیل شدند، زیرا سقف‌های زاویه‌دار تا سایبان‌های درخت در بالا می‌رسند. یک پالت مواد سبک و طبیعی در داخل با یک ستون مرکزی از روکش سنگ آهک استرالیایی شروع می شود که از ورودی خارجی به قلب خانه می پیچد. مواد خارجی، مانند اره نواری با روغن سیاه Accoya، برای ارائه پس‌زمینه متضادی به سبز خا،تری اکالیپت‌ها در حالی که بافت عمودی پوسته‌مانند را آینه می‌کنند، انتخاب شدند. این خانه که حول یک آشپزخانه، ناهارخوری و فضای نشیمن با پلان باز است که به چشم انداز عقب باز می شود، ترتیب داده شده است تا فضاهایی برای اشتراک گذاری با دو دخترشان و فضاهای خلوت برای همه افراد کامرون و نیکول داشته باشد. کارها – موسیقی، مطالعه، مطالعه.

خانه بلبرد / معماری Bower - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، چوب، پنجره، تیر
© شانون مک گراث
خانه بلبرد / معماری بوور - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© شانون مک گراث

این پروژه نتیجه یک رابطه همکاری فوق‌العاده بین معمار، سازنده و مشتری است – هر کدام به تخصص دیگری احترام می‌گذارند. تیم ساختمان با هر جزئیات با مهارت و دقت برخورد کرد و نتیجه دقیقی به دست آورد. سام کا،، طراح منظر، باغی عجیب و غریب و پر پیچ و خم ایجاد کرد که دارای علف‌های بومی فراوان بود. کامرون و نیکول بیش از 1400 گیاه بومی را کاشتند و یک حوضچه برای تشویق حیات وحش برای بازگشت به سایت نصب ،د.

خانه بلبرد / معماری بوور - عکاسی بیرونی، جنگل
© شانون مک گراث
خانه بلبرد / معماری Bower - تصویر 29 از 29
ارتفاع غربی
خانه بلبرد / معماری بوور - عکاسی بیرونی، جنگل
© شانون مک گراث

خانه بلبرد به طور فعال این منطقه مهم زیستگاه طبیعی در حومه شهر را حفظ می کند. خانه ای است برای فعالیت و با هم بودن، خانه ای که خانواده می تواند با محیط طبیعی و یکدیگر ارتباط برقرار کند.

خانه بلبرد / معماری بوور - عکاسی داخلی
© شانون مک گراث

پایداری: اصول طراحی غیرفعال و فعال برای موفقیت خانه بلبرد که به رتبه 7.1 ستاره NatHERS دست می یابد، ضروری است. به طور غیر فعال، پنجره های برجسته رو به شمال، فضای داخلی را با نور طبیعی و اگزوز پر می کند. محافظت در برابر آفتاب در طول تابستان در نظر گرفته شده در حالی که از زوایای خورشید در زمستان استفاده می شود. صفحه های بتنی عمودی در غرب و شرق محافظت می کنند. پنجره های کوچکتر ج،ی و غربی که با دقت قرار داده شده اند تهویه جریان متقاطع را تسهیل می کنند. تمام شیشه های دو جداره آلومینیومی با عملکرد بالا و حرارت ش،ته است و یک شارژر خودرو در گاراژ قرار دارد.

خانه بلبرد / معماری Bower - تصویر 27 از 29
بخش B
Bellbird House / Bower Architecture - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© شانون مک گراث

خانه با چوب های عایق بسته بندی شده و به دقت مهر و موم شده است. روکش چوبی آکویا روغنی با منبع پایدار، با PEFC دارای منابع محلی، برجستگی خا،تر نقره ای با مدیریت پایدار و روکش سنگ آهک طبیعی از WA است. در داخل، بلوط تاسم، PEFC سقف ها و ویژگی های چوب بازیافتی جامد را در قطعات اصلی نازک کاری خط می کشد و زیبایی را در استفاده مجدد از یک ماده طبیعی جشن می گیرد. اصول جرم حرارتی از طریق روکش سنگ آهک و دال بتنی عایق شده با گرمایش هیدرونیک به مناطق اصلی زندگی عمل می کند، در حالی که فرش 100٪ پشمی ساخت استرالیا به گرما می افزاید.

ما از مردم Wurrundjeri، متولیان سنتی سرزمینی که این پروژه در آن واقع شده است، قدرد، می کنیم.

Bellbird House / Bower Architecture - عکاسی بیرونی، پنجره، در، جنگل
© شانون مک گراث




منبع: https://www.archdaily.com/1000077/bellbird-،use-bower-architecture