خانه فلیندرز / معماران فومن


خانه فلیندرز / معماران فومن

خانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی بیرونی
© Willem-Dirk du Toit

خانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی خارجی، نماخانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی بیرونی، در، باغخانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی داخلی، اتاق نشیمنخانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلیخانه فلیندرز / معماران فومن - تصاویر بیشتر+ 8


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی خارجی، نما
© Willem-Dirk du Toit

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه فلیندرز که در باغی در شبه‌جزیره مورنینگتون واقع شده است، در سنت مدرنیستی با استفاده از مواد و مصالح معاصر کار می‌کند. ساختمان اصلی یک خانه گلنویل بود که در اوا، دهه 1980 ساخته شد و اولین بار در سال 2002 بازسازی شد. مشتریان (یکی معمار بازنشسته) مشتاق بودند که زمان بیشتری را در خانه تعطیلات خود بگذرانند، با ظرفیت میزب، از دوستان و خانواده. به ،وان مشتریان بازگشتی، که دوباره با سازندگان Fido Project کار می‌،د، این تیم یک بار دیگر کار بسیار مش، بازسازی خانه فلیندرز را آغاز کرد.

خانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© Willem-Dirk du Toit
خانه فلیندرز / معماران فومن - تصویر 12 از 13
طرح
خانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© Willem-Dirk du Toit

فومن که با دیگر خانه های پس از جنگ در این منطقه طنین انداز شد، از همتایان مدرنیست محلی الهام گرفت. هدف بازسازی، سادگی و ظرافت، با مواد در نظر گرفته شده و جزئیات دقیق است. گاراژ روکش دار و ،مت شرقی خانه کمی مرمت شده است. هم با ساختمان موجود و هم در ساختمان جدید، همان تخته سه لا از سطح بیرونی مشکی مانند گاراژ استفاده می شود. قوام این متریال دوره‌های مختلف ساختمان را متحد می‌کند، در حالی که اتاق خانوادگی غرفه‌مانند جدید با شبح مدرنیستی تحقق یافته است. این فضای جدید شامل دو اتاق خواب به اضافه آشپزخانه و ،مت نشیمن است. این غرفه بر روی ردپایی مشابه با ،مت ت،یب شده ساختمان طراحی شد تا عرشه موجود و باغ بالغ را حفظ و مهار کند.

خانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز
© Willem-Dirk du Toit
خانه فلیندرز / معماران فومن - تصویر 13 از 13
پلان – سقف
خانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی داخلی، حمام
© Willem-Dirk du Toit

در داخل، خانه فلیندرز مملو از نور و باز، منظم و آرام است. تیرهای چوبی در امتداد سقف اتاق نشیمن قرار دارند و از بیرون در زیر بام ادامه دارند. در حالی که تیرها به زبان بومی مدرنیستی کمک می کنند، مواد و نحوه اجرای آنها معاصر است. این اعضای ساختاری گلولام دارای تخفیف‌هایی برای روشنایی مخفی هستند و دهانه‌هایی را برای ،وج لوله‌ها یکپارچه می‌کنند. سقف با تن، دقیق و روکش تخته سه لا تکمیل شده است. هر دو جزئیات لایه سیاه شده و شفاف در سراسر خانه تکرار می شوند و به یک قوام ثابت و اعتماد به چند انتخاب مواد با کیفیت اشاره می کنند.

خانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی بیرونی
© Willem-Dirk du Toit

لعاب ثابت تمام قد به صورت بصری غرفه را به منظره متصل می کند. از همین منظر است که ،نان باغ را کاملاً درک می کنند. به زیبایی ،یب شده و صبورانه رشد کرده است. جزئیات سختگیرانه و سخت درگیر در ساختمان، که با دقت توسط سازندگان ساخته شده است، عمقی را برای خانه ای فراهم می کند که در ابتدا ساده به نظر می رسد. اتصالات برای دستیابی پیچیده بودند، اما به ایجاد خانه ای کمک می کنند تا احساس آرامش، زمین و آرامش داشته باشد.

خانه فلیندرز / معماران فومن - عکاسی داخلی، ویندوز
© Willem-Dirk du Toit




منبع: https://www.archdaily.com/999041/flinders-،use-foomann-architects