خانه ماری لوئیز / معماران گیلنگ ریکلینگ


خانه ماری لوئیز / معماران گیلنگ ریکلینگ

خانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Guillaume Baeriswyl

خانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی خارجی، نماخانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، تیرخانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، پنجرهخانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Guillaume Baeriswyl

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. کلبه ماری لوئیز در پایین شیب ج،ی بک دو کوربو، نزدیک مرکز دهکده واقع شده است. بافت اطراف نسبتا متراکم و ناهمگن است. این پروژه در بالای زمین به منظور جستجوی مناظر دور و پا،ازی ج، زمین به یک باغ کاشته شده است. شیب طبیعی زمین امکان تشخیص دو ورودی، ورودی خانه اصلی در طبقه همکف بالا و اتاق «کوهست،» در طبقه همکف پایین را می دهد که به ،وان اتاق بازرسی عمل می کند و به طور مستقل به دو خانه خدمات می دهد.

خانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، پنجره
© Guillaume Baeriswyl
خانه ماری لوئیز / معماران گیلنگ ریکلینگ - تصویر 17 از 23
پلان – طبقه همکف

با پیشنهاد اضافه ، یک آپارتمان مستقل به اقامتگاه اصلی، ساخت و ساز در مقیاس خود در مبارزه با گسترش قلمرو Valais شرکت می کند. این برنامه همچنین به درخواست مالک پاسخ می دهد، زنی بازنشسته که در حال شروع یک پروژه ساختم، جدید است و می خواهد پیر شدن خود را پیش بینی کند. در صورت ،وم آپارتمان قادر به اسکان یک مراقب خواهد بود. در همین انعکاس، دفتر واقع در طبقه اول می تواند به اتاق خوابی تبدیل شود که در رابطه با حمام بدون مانع رو به آن، در صورت کاهش تحرک، گزینه ای برای پیاده روی به مالک ارائه می دهد.

خانه ماری لوئیز / معماران Gaillng Rickling - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، تیر
© Guillaume Baeriswyl
خانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی داخلی، میز، در، تیر، پنجره
© Guillaume Baeriswyl

طبقه پایین همکف به ،وان پایه معدنی در بتن ا،پوز کار می شود، در حالی که طبقات بالایی در یک قاب چوبی قرار دارند. نماها با روکش چوبی عمودی، از چوب ص،ر پیش‌آب‌وهوایی، جامد در طبقه‌ی همکف بالا و روکش روی اتاق زیر شیرو، کار می‌کنند. روی هم قرار گرفتن سطوح، افقی ساختمان را نشان می دهد که در طول قطعه گسترش می یابد. این اثر توسط قرنیز کاج اروپایی تاکید می شود و با ادغام پایه های عمودی، همچنین در لچ که نما را نقطه گذاری می کند و بازشوها بین آنها قرار می گیرد، متعادل می شود.

خانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© Guillaume Baeriswyl
خانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی داخلی، صندلی، میز، تیر
© Guillaume Baeriswyl

در مرکز خانه، گردش عمودی به ،وان تجدید حیات پایه معدنی با یک دیوار بتنی ساختاری و ،زه‌ای بزرگ که راه پله‌ها به آن تکیه می‌کنند، آشکار می‌شود. پنجره های فرانسوی بزرگ نفوذپذیری بین داخلی و خارجی را برجسته می کند. بنابراین فضای نشیمن در حالی که به زمینی که در آن قرار دارد لنگر انداخته به چشم انداز می شود. ادغام پنجره های بزرگ متفکر، به ویژه در آپارتمان و اتاق خواب اصلی، قاب بندی سخاوتمندانه ای از منظره را ارائه می دهد. حتی در داخل، حضور کوه ها همچنان قوی است.

خانه Marie-Louise / معماران Gaillng Rickling - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، تیر
© Guillaume Baeriswyl

نجاری سفارشی در سراسر خانه با ادغام انبار در هر اتاق استفاده می شود. در آپارتمان، منطقه ناهار خوری کلبه کهن الگو با اجرای نیمکتی تفسیر می شود که به ،وان صندوقچه عمل می کند و تا یک واحد اتاق نشیمن گسترش می یابد و به سمت باغ قدم می گذارد. آشپزخانه و مبلمان حمام نیز توسط معماران و در گفتگو با صنعتگران طراحی شده است. این پروژه ،یبی از ص،ر و کاج اروپایی در داخل و خارج است. کاج اروپایی برای قطعاتی که بیشتر در معرض آب و هوا هستند مانند قاب یا قرنیز استفاده می شود. در داخل نیز برای موارد مورد نیاز مانند نرده حفاظ یا رویه های دستشویی استفاده می شود.

خانه ماری لوئیز / معماران گیلنگ ریکلینگ - عکاسی داخلی، پنجره، نرده
© Guillaume Baeriswyl




منبع: https://www.archdaily.com/993742/marie-louise-،use-،llng-rickling-architectes