فضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT


فضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT

POP Kudamm Cultural Space / GRAFT - عکاسی بیرونی، نما
© مارک برینک مایر

POP Kudamm Cultural Space / GRAFT - عکاسی بیرونی، نما، پنجرهفضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT - عکاسی داخلی، تیرآهن، فولاد، نردهPOP Kudamm Cultural Space / GRAFT - عکاسی بیرونی، نمافضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT - عکاسی داخلیفضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT - تصاویر بیشتر+ 4


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

POP Kudamm Cultural Space / GRAFT - عکاسی بیرونی، نما، پنجره
© مارک برینک مایر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. POP KUDAMM یک فضای فرهنگی موقت در شهر غربی برلین است: POP KUDAMM در نمایشگاه‌ها، اجراها، پاپ‌آپ‌ها و رویدادهای متنوع، به مسائل جاری زندگی شهری می‌پردازد و گفتمان عمومی را تحریک می‌کند.

POP Kudamm Cultural Space / GRAFT - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© مارک برینک مایر

مجموعه 35 کانتینر توسط گرافت طراحی شده است که همراه با تجربه توسعه فرهنگی PLATOON مسئولیت توسعه معماری را بر عهده داشت. POP KUDAMM توسط Signa Real Estate با همکاری TU Berlin و UDK Berlin راه اندازی شد.

فضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT - عکاسی داخلی، تیرآهن، فولاد، نرده
© مارک برینک مایر
فضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT - عکاسی داخلی
© مارک برینک مایر

POP KUDAMM و شرکای آن از هنر، فرهنگ، علم و معماری که به ،وان مک، برای مشارکت ایجاد شده است، فضایی خلاقانه برای گرد هم آوردن افراد و ایده ها ارائه می دهد. برای اطمینان از یک برنامه متنوع، POP KUDAMM با متصدیان انتخاب شده و متصدیان مهمان کار می کند.

فضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT - عکاسی داخلی، پله ها، تیرآهن، فولاد، نرده
© مارک برینک مایر
فضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT - عکاسی داخلی، فولاد
© مارک برینک مایر

برای هنر و فرهنگ، اینها عبارتند از: کریستوف فرانک از توسعه فرهنگی PLATOON; برای معماری و توسعه شهری، نادین هاینیچ، پلان A; و برای علم و تحقیق، Dr.-Ing. آنیا استگلیچ، دانشگاه فنی برلین، و پروفسور آلبرت لانگ، دانشگاه هنر.

فضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT - عکاسی داخلی
© مارک برینک مایر

جشنواره مرجع برنامه را آغاز کرد. سایر رویدادهای برنامه ریزی شده در ماه مه 2022 شامل رویداد افتتاحیه هفته طراحی برلین، میزگرد ساخت برلین، و زمینه نمایشگاه ها – زیبایی های مزاحم هنرمند ورمیباس، ریتم قو،ن و بی نظمی ها | هنر جنبشی توسط VAKKI، برنامه‌ریزی شهر نسل بعدی و World Mod.

فضای فرهنگی POP Kudamm / GRAFT - عکاسی خارجی، نما
© مارک برینک مایر




منبع: https://www.archdaily.com/993718/pop-kudamm-cultural-،e-graft