دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann


دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann

دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره، پرتو
© Magdalena Gruber

دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، آشپزخانهدفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، نورپردازی، پرتودفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، میز، صندلی، تیردفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، پنجره، سینکدفتر مدور در دوسلدورف / داخلی urselmann - تصاویر بیشتر+ 27


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    74 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: ترول تکت، بوش BlueMovement، Giroflex، هی امضا کن، هان،ت، مربع / واقعا، Miele TheUpgreat، طراحی WYE
دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© Magdalena Gruber

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. صنعت ساخت و ساز مسئول 60 درصد از کل ، های تولید شده است و یکی از منابع برترین بخش های اقتصاد است. تحول ضروری به سمت اقتصاد دایره ای پایدار اجتناب ناپذیر است. فضای داخلی urselmann از “نقص طراحی” ضایعات جلوگیری می کند – زیرا در طرح های راه اندازی داخلی مستقر در دوسلدورف، ، برابر با مواد مغذی است.

دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، نورپردازی، پرتو
© Magdalena Gruber

تیم جوان در دفتر خود ثابت می کند که امروزه ساختن کاملاً دایره ای امکان پذیر است. کل طراحی داخلی متشکل از مواد سالمی است که می‌توان آن‌ها را با توجه به نوع آن از بین برد و بنابراین برای همیشه قابل بازیافت است. هدف یک فضای داخلی پایدار بدون به خطر انداختن زیبایی‌شناسی مدرن است. اصول عملکرد، طراحی و استفاده از مواد پایدار ،یب شده است.

دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، کانتر
© Magdalena Gruber

“در طول بازسازی دفتر، برچیدن سقف آسیب دیده و یک لایه کف به تنهایی حدود 4 تن ، در فضای 74 متر مربعی ایجاد کرد. این تنها به دلیل کیفیت پایین آن قابل سوزاندن یا دفن ، بود.” تا به حال، استفاده مجدد از مواد در فرآیند طراحی ادغام نشده است. Sven Urselmann، مالک داخلی urselmann گفت: «در مرحله طراحی، تمرکز ما بر جلوگیری از ضایعات ساختم، بود.

دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، پنجره، سینک
© Magdalena Gruber
دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - تصویر 32 از 32
آ،ونومتری

همه مواد و محصولات مورد استفاده یا زیست ت،یب پذیر (Biosphere) یا قابل چرخش مجدد در چرخه فنی (Technosphere) یا محصولات ساختم، استفاده شده قبلی (ReUse) هستند. اتصالات روی مبلمان برای جلوگیری از استفاده از ،ب به صورت مک،کی انجام می شود. به دنبال ایده معدن شهری، تمام مواد مورد استفاده در گذرنامه مواد ذکر شده و برای استفاده در آینده منتشر شد. برخی از محصولات (مانند رادیاتور، روشنایی) از طریق پلت فرم مصالح ساختم، Concular تامین شده اند.

دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© Magdalena Gruber
دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، قفسه بندی، پله ها، نرده
© Magdalena Gruber

این فضا علاوه بر دفتر، فضای کار مش، و نمایشگاه، به ،وان یک آزمایشگاه آزمایش نیز قابل مشاهده است. Sven می گوید: “توسعه دفتر خودمان به ما آزادی آزمایش مواد جدید را داد. این شامل فرآیند یادگیری طبیعی نحوه رفتار مواد مختلف در طول زمان می شود.” “این تعامل همچنین برای من به ،وان یک نجار آموزش دیده بسیار هیجان انگیز بود.”

دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی، قفسه بندی، طاق
© Magdalena Gruber

در پایان سال 2020، تیم طراحان و صنعتگران شروع به تجدید نظر در فرآیندهای برنامه ریزی و ساخت خود ،د. هدف، گام به گام، گذار کامل به اقتصاد دایره ای مبتنی بر مکتب فکری و طراحی گهواره به گهواره است. با توجه به اصل “مواد مغذی ماده مغذی باقی می ماند”، تمام مواد مورد استفاده باید بتوانند به طور دائم در یکی از دو چرخه گردش کنند. در ابتدای فرآیند طراحی، تمام سازه‌ها باید از قبل به‌گونه‌ای طراحی شوند که دایره‌ای و قابل تجزیه و همچنین قابل جمع‌آوری و جداسازی بر حسب نوع باشند تا بتوان در پایان چرخه عمر چرخه‌سازی مجدد را امکان‌پذیر کرد.

دفتر دایره ای در دوسلدورف / داخلی urselmann - عکاسی داخلی
© Magdalena Gruber




منبع: https://www.archdaily.com/980538/circular-office-in-dusseldorf-urselmann-interior