راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop

این روش را میتوانید برای مقایسه دو مدل کارت گرافیک نیز استفاده کنید. در این مقاله به طور کامل هرآنچه که برای انتخاب یک لپ تاپ متناسب با نیازتان لازم است بدانید را ، توضیح داده ایم. حافظه رم برای سهولت انجام چند کار در سیستم تان هم باید کافی باشد. آن ها معمولا اجناس بی کیفیتی هستند که برای فروش بهتر؛ از قیمت شان کاسته می شود. در خبرنامه ما عضو شوید تا از آخرین اخبار دنیای لپ تاپ و جشنواره های فروش ما مطلع شوید.

  • صفحه نمایش مات و براق نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که باید با توجه به کاربری خود انتخاب کنید.
  • درگاه اترنت جهت اتصال مستقیم به شبکه کاربرد دارد و به دلیل وجود قابلیت WiFi در اکثر لپ تاپ‌های امروزی این درگاه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • سی پی یوش رایزن ۷ ۵۸۰۰ هست با دیسپلای ۱۶۵ هرتز و sRGB صددرصد کە واسە کلی کار میشە ازش استفادە کرد.
  • با این حال، اگر واقعا نیاز به خواندن / نوشتن روی دیسک‌ها دارید و لپ تاپ شما دارای درایو دی‌وی‌دی داخلی نیست، بهترین راهنمایی برای خرید لپ تاپ برای شما این است که دستگاه دی‌وی‌دی رایتر خارجی تهیه کنید که از طریق USB به دستگاه شما متصل می‌شوند.
  • اگر تدوین کننده عکس و فیلم یا تولید کننده محتوای ویدیویی هستید؛ لپ تاپ شما باید ظرفیت حافظه مناسبی برای ذخیره و آرشیو کردن عکس و بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری فیلم داشته باشد.

ممنون از پست خوب و کاملتون، پردازنده های جدید ای ام دی کلا خوبن و پیشنهاد میشن و این ٢ ساله کلا برای لپ تاپ سال خوبی بوده. در بین فروشگاه های اینترنتی هم فکر کنم روژسا الان بهترین قیمت ها رو داره، گرافیک سری ٣٠ هم خوبه. پردازنده جدید و قدرتمند، پردازنده گرافیکی مناسب، حافظه و رم کافی و همچنین عمر باتری بالا از ویژگی های یک لپتاپ خوب به حساب می‌آیند.

یک سیستم‌عامل انتخاب کنید: مک، ویندوز یا سیستم عامل کروم؟

اگر بخواهید لپ تاپ شما در هر مکانی آماده به‌کار باشد، عمر باتری با ظرفیت 8 ساعت ایده آل خواهد بود. برای خرید ساعت یا مچ‌بند هوشمند برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ در این مطلب بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر قصد خریداری گوشی جدیدی از برند سامسونگ دارید، در این مطلب متناسب با بودجه‌ای که دارید بهترین مدل‌ها را معرفی کرده‌ایم. در مورد سوال دوم هم واقعا چیزی مشخص نیست و همه چی بستگی به قیمت دلار داره که فکر نکنم به صورت دائمی و بلند مدت پایین بیاد. اگر تصمیم به خرید لپتاپ دارید هر چه زودتر بخرید و یا پولتون به دلار چنج کنید تا قدرت خریدتون کم نشه.

قابلیت پروکسی واتساپ در نسخه جدید و تنظیمات آن

مطرح‌ترین برندهای فعال در این حوزه ایسوس، لنوو، HP، ایسر، MSI، دل، مایکروسافت، هواوی، اپل، شیائومی و… با فرکانس کاری بین 2.5 تا 4.7 گیگاهرتز بهره‌مند بوده و از این نظر در میان تعدادی محصول انگشت‌شمار مجهز به CPU پرچمدار 14 هسته‌ای اینتل است. توجه داشته باشید این پردازنده در بنچمارک‌ها و بررسی‌ها بسیار بهتر (حدود 25 درصد) از Ryzen HX رقیب عمل کرده است. اپل از 8 هسته‌ی پردازشی و یک پردازنده گرافیکی 7 هسته‌ای بهره می‌برد و بر اساس آزمون‌های منتشر شده، این محصول می‌تواند به راحتی از پس انواع برنامه‌های مهندسی برآید.