فروشگاه اوریت / آلن چو


فروشگاه اوریت / آلن چو - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© Isabela Mayer

فروشگاه اوریت / آلن چو - عکاسی داخلیفروشگاه اوریت / آلن چو - عکاسی داخلی، پنجره، اتاق خوابفروشگاه اوریت / آلن چو - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجرهفروشگاه اوریت / آلن چو - عکاسی داخلی، میزفروشگاه اوریت / آلن چو - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    140 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    آلن چو، کریستیانو کاتو

فروشگاه اوریت / آلن چو - عکاسی داخلی، میز
© Isabela Mayer

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Orit که در سال 1958 تأسیس شد، یکی از رهبران ،ید، فروش و مبا، جواهرات و ساعت های لو، در برزیل است. یکی از اه، این پروژه ایجاد هویت برند جدید بود. این پروژه با الهام از استحکام و زیبایی کریستال ها به ،وان یک فراکتال در نظر گرفته شد که فضایی که به صورت هندسی بریده شده و توسط نور شکل گرفته است نه تنها نتیجه بلکه منشأ آن است.

فروشگاه اوریت / آلن چو - عکاسی داخلی، میز
© Isabela Mayer
فروشگاه اوریت / آلن چو - عکاسی داخلی، پنجره، اتاق خواب
© Isabela Mayer

چیزی جادویی در مورد جواهرات وجود دارد که باعث می‌شود ما را با چنان نیروی عظیمی مجذوب کند که به م،ای واقعی کلمه از ارزش مادی اصلی آن فراتر رفته‌ایم. کریستال ها و سنگ های قیمتی، به ویژه، نتیجه نوعی “روشنایی” در قلمرو معدنی هستند، یک جهش تکاملی، که در این فرآیند کاهش مادی بودن آن را شامل می شود. وقتی ساختار فضاهایی که در آن زندگی می کنیم تغییر می کند، ما نیز به ،ه خود با سازگاری با این فرکانس و الگوی ارتعاشی جدید واکنش نشان می دهیم. بنابراین، زمینه ای ایجاد می شود که درک ما از ماده متراکم می تواند به یک تجربه اثیری تبدیل شود، که در نتیجه انتخاب های طراحی به بعد م،وی می رسد. طراحی جواهرفروشی جدید Orit به صورت فراکتال ایجاد شده است، جایی که فضای کاذب هندسی، تحت تأثیر نور، نه تنها نتیجه، بلکه منشأ آن است.

فروشگاه اوریت / آلن چو - تصویر 16 از
طرح
فروشگاه اوریت / آلن چو - تصویر 18 از
بخش

مسائل فنی لازم برای عملکرد برنامه مانند نمایش محصولات، ذخیره سازی آنها، روشنایی، حفظ حریم خصوصی و راحتی کارکنان و مشتریان در نظر گرفته شده است، اما این کافی نخواهد بود، زیرا آنچه که در جستجوی آن است، افسون و سکوت، کیفیت ها است. در آن ،ری از ث،ه زم، که چیزی اساساً هنوز قادر است ما را غافلگیر کند و حتی شگفت زده کند، وجود دارد.




منبع: https://www.archdaily.com/994972/orit-store-alan-chu