مثلث خانه / معماران React


مثلث خانه / معماران React

خانه مثلث / React Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Panagiotis Voumvakis

خانه مثلث / React Architects - عکاسی بیرونیTriangle House / React Architects - عکاسی بیرونی، ساحلTriangle House / React Architects - عکاسی بیرونی، میز، صندلی، پاسیوخانه مثلث / React Architects - عکاسی خارجی، نماTriangle House / React Architects - تصاویر بیشتر+ 22


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    274 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2019


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: درب و پنجره، کفپوش، جکوزی، نورپردازی، گیاهان – نهالستان ، تج،ات لوله کشی و گرمایش، صنایع دستی چوب و آشپزی


  • معماران اصلی:

    ناتاشا دلی،، یورگوس اسپیریدونوس



خانه مثلث / React Architects - عکاسی بیرونی
© Panagiotis Voumvakis

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ysterni traɪæŋɡآمن در منطقه یسترنی در پاروس، سیکلادز، بقایای ویگلا فریکتوریا یسترنی در نزدیکی آن قرار دارد. این یکی از 11 فریکتوریا بود که شبکه ارتباطی تینوس- آسیای صغیر را در دوران میسنی تشکیل می داد. پس از برنامه ریزی فریکتوری ها، این اقامتگاه بر روی تپه یسترنی قرار می گیرد. جهت ج، شرقی برای حدا،ر استفاده از نور و محافظت در برابر بادهای شدید شمالی که مشخصه جزیره سیکلادیک است، دارد.

Triangle House / React Architects - عکاسی بیرونی، ساحل
© Panagiotis Voumvakis

سایت مثلثی شکل است که گاهی اوقات به دلیل زوایای تیز و تنگه هراسی، عامل بازدارنده ای برای چیدمان خانه است. برع،، این اقامتگاه با پلان طبقات آزاد توانسته بر این مانع غلبه کند و آن را به ،صر مرکزی طراحی تبدیل کند. همچنین با استفاده از ،اصر معماری سنتی سیکلادیک، اقامتگاهی کاملا هماهنگ با منظر با اصول معماری زیست اقلیم طراحی کردیم که هدف آن کوچکترین ردپای ساختمان در محیط است.

Triangle House / React Architects - تصویر 24 از 27
پلان طبقه

این خانه اگرچه رو به منظره است، اما فضای داخلی آرامی دارد زیرا از صومعه های سیکلادیک الگوبرداری شده است. حجم وسیع این بنا به حجم های کوچکتر ت،یم شده است. به این ترتیب ساختمان و منظره به طور هماهنگ هماهنگ می شوند و حجم خانه به طور محسوسی کاهش می یابد. با بهره گیری از محوطه حیاط که چندین حجم را به هم متصل می کند، یک مجتمع مس، واحد ساخته شده است.

Triangle House / React Architects - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Panagiotis Voumvakis
خانه مثلث / React Architects - عکاسی خارجی، نما
© Panagiotis Voumvakis
Triangle House / React Architects - تصویر 27 از 27
آ،ونومتری

ورودی در ضلع شمال غربی با پله های منقطع مشخص شده است که همراه با درخت زیتون، محور مرکزی را مشخص می کند که اطراف آن س،تگاه در حال توسعه است. فضاهای مش، در سمت راست محور در یک پلان آزاد و مناطق خصوصی در سمت چپ در حجم های مستقل کوچکتر توسعه یافته اند.

خانه مثلث / React Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Panagiotis Voumvakis
خانه مثلث / React Architects - عکاسی خارجی، نما
© Panagiotis Voumvakis

به هر ،صر مورفولوژیکی که به ساختمان اضافه می شود و نیازهای ،نان مدرن را برآورده می کند اهمیت داده شده است. طراحی دهانه ها با ویژگی معماری ساختمان ،یب شده است. ،صر تکرار و استاندارد سازی بازشوها بر طراحی حاکم است. همچنین آلاچیق در محوطه bbq به ،ه خود بر شکل مثلثی ساختمان تاکید دارد.

Triangle House / React Architects - عکاسی بیرونی، میز، صندلی
© Panagiotis Voumvakis
Triangle House / React Architects - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی، شیشه، میز
© Panagiotis Voumvakis

در خاتمه، چیدمان مثلثی، حجم های کم، استفاده از سنگ و چوب، و صرفه جویی در سطوح سخت، بر شکل کهن الگویی این اقامتگاه تأکید می کند. معماری منظر با پوشاندن بزرگترین ،مت ساختمان با پوشش گیاهی و دست نخورده باقی ماندن بزرگترین ،مت قطعه که پوشش گیاهی اولیه خود را حفظ می کند، در پروژه ادغام شده است.

Triangle House / React Architects - عکاسی بیرونی، صندلی، پاسیو
© Panagiotis Voumvakis




منبع: https://www.archdaily.com/996140/triangle-،use-react-architects