بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / پابلو مونوز پایا آرکیتکتوس


بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / پابلو مونوز پایا آرکیتکتوس

بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - عکاسی داخلی، آشپزخانه، نما، پنجره، پاسیو
© دیوید برامبل

بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / Pablo Munoz Paya Architects - عکاسی خارجی، نما، پنجرهبازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / پابلو مونوز پایا آرکیتکتوس - عکاسی بیرونی، پله هابازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، تیربازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - عکاسی داخلی، میز، صندلی، تیرآهن، پاسیوبازسازی خانه برای اسکندر و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - تصاویر بیشتر+ 26


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    196 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: AutoDesk، حزب‌ها، سرامیک زنده، Maidec، میراث، پدرالی، هال
بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - عکاسی بیرونی، نما
© دیوید برامبل

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. سنگ و بلوط نور را به یک خانه مزرعه قدیمی باز می گرداند. با نور شدید دریای مدیترانه و احاطه شده توسط درختان زیتون، تعجبی ندارد که یک خانواده تصمیم به نقل مکان به حومه شهر کند. این پروژه با احترام به ذات معماری مدیترانه به دنبال برآوردن خواسته های آنها بود. با توجه به ا،امات قانونی، تنها امکان بازسازی خانه موجود بدون افزایش سطح آن وجود داشت. بدون تغییر محیط آن، دیوارهای مات ضخیم باز می شوند و حس جدیدی از وسعت و سبکی را به وجود می آورند. سقف موجود بر روی انبار قدیمی گسترش یافته و سقف شیرو، سرامیکی حفظ شده است. این یک فضای نور، جدید، بالاتر از فضای داخلی خانه قدیمی ایجاد می کند. اتاق نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه در یک فضای مش، قرار گرفته اند. یک پنجره بزرگ از جهت شمالی استفاده می کند که از نور مستقیم خورشید محافظت می کند.

بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - عکاسی خارجی، پنجره، میز
© دیوید برامبل
بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - تصویر 31 از
طرح – نوسازی
بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - عکاسی داخلی، آشپزخانه، نما، حیاط
© دیوید برامبل

علاوه بر این، بر خلاف سقف های کم ارتفاع قدیمی خانه، پروژه با کاهش سه پله ای مساحت اتاق نشیمن، ارتفاع بیشتری در این ،مت به دست می آورد. راهی برای سازماندهی مجدد فضا و پا،ازی مناظر از روی میز ناهارخوری یا آشپزخانه. در سقف، سقف جدید اجازه می دهد تا سقف کاذب قدیمی با پانل های چوبی جدید جاذب صدا گسترش یابد. یک نمای مثلثی شکل هندسی این دهانه جدید را تشکیل می دهد و به طور تصاعدی تا بالای سقف رشد می کند. این نه تنها ورود نور طبیعی را دو برابر می کند، بلکه ظاهری مدرن و پیچیده به آن می بخشد. چوب طبیعی بلوط گرما را به نوسازی می دهد، همراه با درخشش طلایی نور مدیترانه. از همین بلوط در آشپزخانه استفاده می‌شود و به این ترتیب رنگ‌های این فضای مرکزی خانه را ی،ان می‌کند، اما آن را با کاربری‌های مختلف آن تطبیق می‌دهد.

بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، تیر
© دیوید برامبل
بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / Pablo Muñoz Payá Arquitectos - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، صندلی
© دیوید برامبل

در جلوی پایین اتاق نشیمن، است،ی در ارتفاع پدیدار می شود که مانند فواره ای سرریز می شود که آب از آن فوران نمی کند. مسیر به سمت است، با سکوهای زیبا همراه است که تا پرده ای از آب بالا می رود، ،صری کلیدی برای ایجاد آرامش به باغ با صدایش. در اطراف است،، ساخت و سازهای روستایی فرسوده که در گذشته به خانه قدیمی خدمت می ،د، نجات یافته اند. این ساختمان های کوچک توسط ایوان جدید، ساختاری از تخته های چوبی جامد که بازدیدکنندگان را از ورودی به قطعه جمع می کند، مفصل بندی شده اند. این ساختار جدید آنها را در امتداد گذری که توسط این سازه‌ها ایجاد می‌شود، می‌برد تا به پنجره بزرگ اتاق نشیمن برسند. مصالح طبیعی مانند چوب و سنگ خشک – که با تکنیک سنتی سنگ تراشی در برخی از ،مت های نما و روی است، گذاشته شده اند – به خانه اجازه می دهد تا با محیط اطراف خود هماهنگ شود. راهی برای بازیابی معماری سنتی که زندگی را راحت تر و درخشان تر می کند.

بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - عکاسی داخلی، نما، صندلی
© دیوید برامبل
بازسازی خانه برای آلخاندرو و اینما / معماران پابلو مونوز پایا - عکاسی داخلی
© دیوید برامبل




منبع: https://www.archdaily.com/996116/،me-refurbishment-for-alejandro-and-inma-pablo-munoz-paya-arquitectos