مرکز اجتماعی بوگور مشولا / استودیو CAUKIN


مرکز اجتماعی بوگور مشولا / استودیو CAUKIN

مرکز اجتماعی بوگور مشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی خارجی، در، نما، باغ
با حسن نیت از استودیو CAUKIN

مرکز اجتماعی بوگور مشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی بیرونی، پنجره، پرتو، باغ، جنگلمرکز اجتماعی بوگور موشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی خارجی، جنگلمرکز اجتماعی بوگور مشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی داخلی، پنجره، در، نما، تیرمرکز اجتماعی بوگور موشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی داخلی، پرتو، پنجره، جنگلمرکز اجتماعی بوگور موشولا / استودیو CAUKIN - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مرکز اجتماعی بوگور مشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی بیرونی، پنجره، پرتو، باغ، جنگل
© Kung P،tographs

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. هدف این پروژه ارائه فضایی الهام بخش است که فرصت های جدیدی را برای مرکز توسعه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در بوگور باز می کند. این ساختمان برای طیف وسیعی از فعالیت‌ها، از جمله رویدادهای اجتماعی و روزهای آموزشی و همچنین مصلا (نمازخانه) استفاده خواهد شد. هدف این فضا ترغیب مردم به بازدید است، و برای خیریه مک، برای استخدام برای فعالیت های دیگر فراهم می کند – که متعاقباً درآمد ایجاد می کند. یک واحد توالت و دوش به سایت سرویس می دهد و توالت های قدیمی ،اب در ساختمان موجود را جایگزین می کند.

مرکز اجتماعی بوگور موشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی بیرونی، جنگل
© Kung P،tographs

این ساختمان از یک فضای اصلی در مجاورت یک ایوان سرپوشیده کوچک و حمام تشکیل شده است و برای به حدا،ر رساندن نور طبیعی روز و تهویه برای اطمینان از احساس راحتی ،نین طراحی شده است. این ساختمان با الهام از زبان محلی محلی، از مصالح محلی به روش‌های جالب و امروزی برای کمک به شکل‌دهی فضا و افزودن بافت و عمق استفاده می‌کند.

مرکز اجتماعی بوگور مشولا / استودیو CAUKIN - تصویر 13 از 17
با حسن نیت از استودیو CAUKIN

دوام و نگهداری کم کلید ارائه راه حلی بلندمدت بود که همچنان برای سالیان متمادی برای سرنشینانش شادی می آورد. ،اصر تعاملی و ویژگی‌های طراحی سفارشی مانند درب کشویی و پنجره‌های محور مرکزی در طراحی ساختمان، به ویژه در پاکت، ادغام شده‌اند.

مرکز اجتماعی بوگور مشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی بیرونی، پنجره، در، پرتو
با حسن نیت از استودیو CAUKIN

سه سازه قاب پورتال چوبی، پوشیده شده با مواد مختلف طبیعی و محلی بر روی ستون‌های بتنی ریخته‌شده قرار گرفته‌اند و چوب را از روی زمین بلند کرده و طول عمر آن را تضمین می‌کنند. ساختار دراماتیک و بیان شده یک حضور قوی به سایت اضافه می کند، در حالی که مواد طبیعی به قرار گرفتن آن در محیط اطراف کمک می کند. یک ،پا بزرگ بین قاب ها قرار دارد و سقف را بالای سر نگه می دارد. این نوع سازه تعادل من،ی از صلبیت و انعطاف پذیری را فراهم می کند تا بتواند در برابر فعالیت ،زه ای و بارهای باد زیاد که در این منطقه از اندونزی رخ می دهد مقاومت کند. قاب ساختاری چوبی با استفاده از تکنیک S،u Sugi Ban ذغالی شده است که یک لایه محافظ در برابر رطوبت، موریانه ها و پوسیدگی اضافه می کند.

مرکز اجتماعی بوگور مشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی داخلی، پنجره، در، نما، تیر
با حسن نیت از استودیو CAUKIN
مرکز اجتماعی بوگور موشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی داخلی، پرتو، پنجره، جنگل
© Kung P،tographs

یک ایوان سرپوشیده کوچک در فضای باز فضایی را برای نشستن در بیرون ایجاد می کند در حالی که هنوز تحت پوشش باران و خورشید است. توالت ها و دوش با یک ورودی مجزا برای حفظ حریم خصوصی و جدایی قرار دارند. مجموعه ای از کرکره های مکرر به دیوار انتهایی اجازه می دهد تا به فضای چمنی جلوی آن باز شود. در طول رویدادهای بزرگ، مردم می توانند آزادانه وارد و خارج از ساختمان شوند. هنگامی که دریچه ها باز هستند، دریچه های عمودی ایجاد می کنند که به کاهش نور مستقیم خورشید و گرمای بعدی کمک می کند. با این حال، آنها نور طبیعی پراکنده و همچنین تهویه فراوان را وارد می کنند.

مرکز اجتماعی بوگور موشولا / استودیو CAUKIN - عکاسی بیرونی، جنگل
© کیتی ادواردز




منبع: https://www.archdaily.com/995814/bogor-mus،la-community-center-caukin-studio