مهدکودک در ویلنیوس / معماران NG


مهدکودک در ویلنیوس / معماران NG

مهد کودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© نوربرت اینجا

مهد کودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، باغمهدکودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، نمامهدکودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، نما، پنجرهمهدکودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، آجر، پنجره، نمامهدکودک در ویلنیوس / معماران NG - تصاویر بیشتر+ 33


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    557 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2023


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: Archicad، چاودار


  • معمار اصلی:

    ایگناس ونگالیس

مهد کودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، باغ
© نوربرت اینجا

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. مهدکودک خصوصی افزودنی منحصر به فرد به توسعه بزرگتر 44 هکتاری است که به نام “Uogu slenis” شناخته می شود. قرار گرفتن مهدکودک در کنار جنگل بالتیک که با درختان غان و کاج برجسته شده است، محیط آموزشی استثنایی را برای کودکان ایجاد می کند. طراحی ساختمان و محیط اطراف آن با هدف پرورش کنجکاوی، خلاقیت و عشق به طبیعت در کودکان است.

مهدکودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، نما
© نوربرت اینجا
مهد کودک در ویلنیوس / NG Architects - تصویر 26 از
طرح سایت

حجم پویای مهدکودک در کنار سایر ساختمان های آموزشی و عمومی در قلب توسعه قرار دارد. روکش تیره نمای خارجی تضاد قابل توجهی با محیط طبیعی اطراف ایجاد می کند. پنجره های بلند و باریکی که از کف امتداد یافته اند، منظره ای بدون مانع از دنیای بیرون را فراهم می کند و به کودکان اجازه می دهد تا به شیوه ای منحصر به فرد با طبیعت ارتباط برقرار کنند.

مهدکودک در ویلنیوس / NG Architects - تصویر 37 از
آ،ونومتری

با ورود به مهدکودک، حیاط داخلی پذیرای کودکان و بزرگسالان است. طراحی حیاط بر ایجاد فضایی امن و محرک برای بازی و یادگیری کودکان متمرکز شده است. کف چوبی، ساخته شده از مواد محلی، نرم و راحت برای راه رفتن و بازی کودکان است. آفتابگیرهای حیاط فضایی راحت و سایه دار را برای بازی و یادگیری کودکان فراهم می کند و در عین حال از آنها در برابر نور شدید خورشید محافظت می کند.

مهدکودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی
© نوربرت اینجا
مهدکودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، نما
© نوربرت اینجا
مهدکودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، آجر، پنجره، نما
© نوربرت اینجا

مساحت این مهدکودک 557 متر مربع است که شامل هفت ک، درس می باشد. دو تا از ک، های درس به طور ویژه برای کودکان بسیار ،دسال طراحی شده اند و محیطی امن و پرورشی برای یادگیری و رشد برای آنها فراهم می کنند. با دو ورودی، طراحی ساختمان اجازه می دهد تا دو ک، درس از فضاهای دیگر جدا شده و حریم خصوصی و محیط آموزشی آرامی را برای کودکان فراهم کند.

مهد کودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی داخلی، پنجره، تیر، صندلی، نرده، عرشه
© نوربرت اینجا
مهدکودک در ویلنیوس / NG Architects - تصویر 27 از
طرح طبقه همکف

از دید بزرگسالان، حیاط مهدکودک به شکل شش گوش ساده است. با این حال، از دیدگاه کودکان، فضای امن و شگفت انگیزی برای رشد و شادی است. طراحی ساختمان و محیط اطراف آن بر ارائه یک تجربه یادگیری منحصر به فرد و محرک برای کودکان متمرکز شده است. مهدکودک خصوصی محیطی دلپذیر برای کودکان برای یادگیری، رشد و کاوش در دنیای اطراف خود ارائه می دهد و پایه ای قوی برای رشد آموزشی و شخصی آینده آنها ایجاد می کند.

مهدکودک در ویلنیوس / معماران NG - عکاسی بیرونی، نما
© نوربرت اینجا




منبع: https://www.archdaily.com/1000199/kindergarten-in-vilnius-ng-architects