نانوایی کاراکاس / استودیو Acta


نانوایی کاراکاس / استودیو Acta

نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، نورپردازی، صندلی
© جیمز جکمن

نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندی، نردهنانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پرتونانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، میز، چوب، صندلی، تیرنانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پرتونانوایی کاراکاس / استودیو Acta - تصاویر بیشتر+ 7


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    3000 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: مقاله مبلمان، رها ، پشت، CB2، مشارکتی بتن، جورج و ویلی


  • معماران اصلی:

    کریستینا مدینا-گونزالس

نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پرتو
© جیمز جکمن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. نانوایی معروف فرانسوی-ونزوئلایی – نانوایی کاراکاس – واقع در قلب MiMo در میامی، دومین مکان خود را در میامی افتتاح کرد. با الهام از طراحی مینیمالیستی اسکاندیناوی، با استفاده از چوب، و ،یبی از رنگ‌های خنثی/خاکی، مواد طبیعی مکان جدید یک برند و هویت مفهومی جدید را برای کافه معروف ایجاد می‌کند.

نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندی، نرده
© جیمز جکمن

از مهمانان با 3 فضا/تجربه مختلف استقبال می شود. این 3 تجربه با ت،یم فضاها و همچنین تجربه کاربری به دقت متعادل شده اند. با در نظر گرفتن فرآیند تهیه نان و شیرینی، از لحظه تهیه آن تا زم، که آن را در دستان خود آماده مصرف کنید.

نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - تصویر 11 از 12
آ،ونومتری
نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - تصویر 10 از 12
پلان طبقه

شروع با اولین تجربه: کاربران به محض ورود از درهای اصلی با بخش می، استقبال می شوند. میهمانان می‌توانند تکنیک‌های نان‌سازی را از یک پیشخوان با ارتفاع بار تحسین کنند و از دور از یک فنجان قهوه لذت ببرند. این پیشخوان در صورتی که فقط علاقه مند به ماندن برای مدتی باشد، به ،وان یک منطقه برای گرفتن و رفتن یا به ،وان یک منطقه ایستاده عمل می کند. رایحه های تازه پخته شده از تنورهای صنعتی واقع در مقابل شما به راحتی از این منطقه لذت خواهید برد.

نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، میز، چوب، صندلی، تیر
© جیمز جکمن

میهمانان در سمت راست توسط یک منطقه نشیمن به سبک ضیافت پذیرایی می شوند، جایی که مهمانان می توانند بنشینند و از یک غذای زیبا توسط سرآشپز نانوایی کاراکاس لذت ببرند. صفحات چوبی روی دیوارها حس گرم تری به آن می بخشد و همچنین آن را نسبت به بقیه فضا دنج تر می کند. از اینجا کاربران می توانند از تجربه خصوصی تری لذت ببرند.

نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پرتو
© جیمز جکمن

بلافاصله در سمت چپ، میز بتنی terr،o به شما امکان می دهد از نمایش شیرینی های مختلف موجود و همچنین نان های مختلف لذت ببرید. کانتر Said terr،o از یک پس‌زمینه سفید با 3 صفحه رنگی تشکیل شده است که رنگ‌آمیزی اطراف کافه را تنظیم می‌کند. نمایش چوبی که نان در آن قرار می گیرد توسط یک نجار محلی و همچنین ا،ر کارهای چوبی ساخته شده است.

نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، پنجره
© جیمز جکمن
نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پرتو
© جیمز جکمن

پانل های چوبی در امتداد دیوارهای ضیافت، منطقه تهیه نان و دیوار میز هم به ،وان پس زمینه و هم ،صری متحد کننده عمل می کند و همه تجربیات منحصر به فرد اطراف محل جدید نانوایی کاراکاس را در خود جای داده و به هم گره می زند.

نانوایی کاراکاس / استودیو Acta - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، قفسه بندی
© جیمز جکمن




منبع: https://www.archdaily.com/994776/caracas-bakery-acta-studio